Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Със сигурност има такова кодиране щото го бъзиках на моята ,ама  не помня къде беше.

Намерих видео.Гледаш UDS кодирането https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI

 

 

Редактирано от nikolay80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегите с блутут в колата,може ли да се слуша музика през блутута или само може да се говори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да сменям нормалното окачване със с-лайн такова. 

https://www.olx.bg/i2/ad/s-line-okachvane-za-audi-a6-c6-2006-godina-ID6rusv.html

Тук всичко нужно ли има за да стане плъг енд плей? Ако има омекнала пружина или изтървал аморт. кога ще разбера, като го сложа ли?

 

Гледам и това:

https://www.olx.bg/ad/novi-sportni-amortisori-za-audi-a6-4f-c6-2004-2010-ID6q9qv.html#b3efe8a14c

Тези аморт. ще паснат ли само с пружини с-лайн? 

Дайте малко акъл, че тая драма с това окачване ще ме побърка. Цялата работа идва от там, че сега съм със 16" джанти на нормално окачване и откровено си ме дразни. Искам за лятото да се обурудвам с едни 19"-ки, но за да се случат нещата добре мисля да започна със окачването...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледам една брошура за фейса и там дават,че спортното окачване е с 20мм по ниско от нормалното и е стандартно за такава като моята 2.0еTDI.А S6 е с 17мм по ниско от нормалното.И излиза че S-a е с 3мм по високо от спортното окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, аз съм със спортно, и е по-ниско от с-лайм отпред със сигурност, вози много твърдо, но е стабилно. На брат ми с-лайн четяорката е по- висока и тя и се клати повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравняваш различни автомобили.Мисля че S-a е по твърдо като возия при 4F отколкото спортното.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли някакви тънкости при смяна на свещи на 3.0тди?

Чел съм, че трябва да се сменят на напълно студен двигател и може да им се намажат резбите с медна грес.

Друго има ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с заводско спортно окачване на моето Ауди ( червените амортисьори ) бая си друса и го карам с по-високи гуми, но на пътя е направо залепена и стойката е по-добра. Май S-line окачването е с една идея по-ниско от спортното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, noX написа:

Аз съм с заводско спортно окачване на моето Ауди ( червените амортисьори ) бая си друса и го карам с по-високи гуми, но на пътя е направо залепена и стойката е по-добра. Май S-line окачването е с една идея по-ниско от спортното.

И моето е със заводското спортно окачване ,но не са червени амортисьорите.И не вози чак толкова твърдо ,но  съм със 16-ки сега.Лятото с 18-ките ще видим каква ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си с разхлопано окачване може и да е зле,ама предпочитам малко да ме подрусва от колкото всеки ден да виждам някоя полегнала 6-ца,няма спор че возията на въздушното е в пъти по меко ,но тази екстра ми се вижда доста джобно болезнена на 10+ годишни баби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става въпрос за разхлопано окачване. По принцип возията на модела не е нищо особено. Иначе в сравнение с някой голф вози супер :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията, в крайна сметка не разбрах дали е удачно да си поръчам С-лайн окачване от интернет примерно това https://www.olx.bg/i2/ad/s-line-okachvane-za-audi-a6-c6-2006-godina-ID6rusv.html ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със спортно окачване друса брутално, но трябва да опиташ, за да знаеш как е...

Аз в момента съм на възд0х и съм много доволен, няма го друсането и много меко вози.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с теб за въздуха, карал съм няколко пъти на един познат колата и разликата е осезаема! На мен друсането не ми е проблем защото колата и без това не се кара много често, а и там където се кара смея да твърдя, че пътя е що годе добре. Сега по същество:

 

Ориентирах се към FK регулируемо спортно окачване, като ги гледам в нета за 400-500лв. ще се вземе един комплект. Има ли някой който кара с такова да сподели малко мнение? https://www.autopower.bg/fk-регулируемо-спортно-окачване-ak-street-audi-a6-limousine-typ-4f-година-2004-2011-fk-automotive-smai9019-g61c159-ix27171.html ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на въздух и мога да кажа че е вози страшно добре,да смених 2 възглавници 600лв ама не се оплаквам! Следващата ми кола пак ще е на въздух !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То реално въздуха е скъпа екстра, но е много блага...начина на стъпване на колата на пъта е уникално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпа, ако я сравняваш с купуването на амортесьори за 100-160лв... Ако хората си слагаха истински амортесьори за по ~300лв, когато трябва, разликата в поддръжката съвсем ще изглежда смешна спрямо разликата в комфорта. Факт, че едно частично освежаване на въздушното от 4 възглавници и нов компресор е ~1500лв, но следейки форума хората масово минават с 1-2 възглавници и много рядко опират до рециклиране на компресор или смяна с нов. Даже не помня да съм чел някой да е правил амортесьор или имаше само един колега, не помня :) Също едно време четох как някои колеги едва ли не го пазят въздушното с цената на всичко, но съдейки по моите издевателства над него за почти 2 години, не мисля че е нужно :) За мен лично Lift функцията е най-полезното нещо, тъй като Dynamic-a много рядко ми се налага да го ползвам (освен ако не ми се иска да правя чубании), понеже на Comfort ако няма нещо силен ветрец до към 150-160км/ч си вози приятно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задни амортесьори познавам един е сменял два пъти за по 2500лв. Предните са по 1300лв. А друг познавам разкара въздуха, защото трябваше да купува и предни и задни амортесьори. Възглавниците са евтини и тука и в ибей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо се е бъркал за нови, след като се рециклират? Или е било отдавна? Ако не се лъжа тук искат 350лв май за амортесьор. Не помня дали Arnott не ги продаваха рециклирани за 300 евро парчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро е било. Понякога не си заслужава да се занимаваш с тоя въздух, когато за 1000лв слагаш чисто нови амортесьори с пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...