Mafiqta_94 Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 В батери регулаъора май беше.. що ми няма колата да е*ба.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 фейса няма тоя модул... ако не е там пробваш central electric примерно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 27 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2016 (Редактирано) Със сигурност има такова кодиране щото го бъзиках на моята ,ама не помня къде беше. Намерих видео.Гледаш UDS кодирането https://www.youtube.com/watch?v=IJAScg6JrYI Редактирано 27 Декември 2016 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Към колегите с блутут в колата,може ли да се слуша музика през блутута или само може да се говори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 само разговори и управление на телефона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Искам да сменям нормалното окачване със с-лайн такова. https://www.olx.bg/i2/ad/s-line-okachvane-za-audi-a6-c6-2006-godina-ID6rusv.html Тук всичко нужно ли има за да стане плъг енд плей? Ако има омекнала пружина или изтървал аморт. кога ще разбера, като го сложа ли? Гледам и това: https://www.olx.bg/ad/novi-sportni-amortisori-za-audi-a6-4f-c6-2004-2010-ID6q9qv.html#b3efe8a14c Тези аморт. ще паснат ли само с пружини с-лайн? Дайте малко акъл, че тая драма с това окачване ще ме побърка. Цялата работа идва от там, че сега съм със 16" джанти на нормално окачване и откровено си ме дразни. Искам за лятото да се обурудвам с едни 19"-ки, но за да се случат нещата добре мисля да започна със окачването... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Не е задължително да е S, модела има и спортно, което е по-ниско от стандартното, но по-високо от S. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Сега гледам една брошура за фейса и там дават,че спортното окачване е с 20мм по ниско от нормалното и е стандартно за такава като моята 2.0еTDI.А S6 е с 17мм по ниско от нормалното.И излиза че S-a е с 3мм по високо от спортното окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Точно така, аз съм със спортно, и е по-ниско от с-лайм отпред със сигурност, вози много твърдо, но е стабилно. На брат ми с-лайн четяорката е по- висока и тя и се клати повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 (Редактирано) Сравняваш различни автомобили.Мисля че S-a е по твърдо като возия при 4F отколкото спортното. Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Колеги, има ли някакви тънкости при смяна на свещи на 3.0тди? Чел съм, че трябва да се сменят на напълно студен двигател и може да им се намажат резбите с медна грес. Друго има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noX Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Аз съм с заводско спортно окачване на моето Ауди ( червените амортисьори ) бая си друса и го карам с по-високи гуми, но на пътя е направо залепена и стойката е по-добра. Май S-line окачването е с една идея по-ниско от спортното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Преди 5 часа, noX написа: Аз съм с заводско спортно окачване на моето Ауди ( червените амортисьори ) бая си друса и го карам с по-високи гуми, но на пътя е направо залепена и стойката е по-добра. Май S-line окачването е с една идея по-ниско от спортното. И моето е със заводското спортно окачване ,но не са червени амортисьорите.И не вози чак толкова твърдо ,но съм със 16-ки сега.Лятото с 18-ките ще видим каква ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Тия 6ци ако не са на въздух са много зле откъм возия, дори с нормалното окачване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 ако си с разхлопано окачване може и да е зле,ама предпочитам малко да ме подрусва от колкото всеки ден да виждам някоя полегнала 6-ца,няма спор че возията на въздушното е в пъти по меко ,но тази екстра ми се вижда доста джобно болезнена на 10+ годишни баби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Не става въпрос за разхлопано окачване. По принцип возията на модела не е нищо особено. Иначе в сравнение с някой голф вози супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Благодаря ви за мненията, в крайна сметка не разбрах дали е удачно да си поръчам С-лайн окачване от интернет примерно това https://www.olx.bg/i2/ad/s-line-okachvane-za-audi-a6-c6-2006-godina-ID6rusv.html ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Със спортно окачване друса брутално, но трябва да опиташ, за да знаеш как е... Аз в момента съм на възд0х и съм много доволен, няма го друсането и много меко вози. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 (Редактирано) Напълно съм съгласен с теб за въздуха, карал съм няколко пъти на един познат колата и разликата е осезаема! На мен друсането не ми е проблем защото колата и без това не се кара много често, а и там където се кара смея да твърдя, че пътя е що годе добре. Сега по същество: Ориентирах се към FK регулируемо спортно окачване, като ги гледам в нета за 400-500лв. ще се вземе един комплект. Има ли някой който кара с такова да сподели малко мнение? https://www.autopower.bg/fk-регулируемо-спортно-окачване-ak-street-audi-a6-limousine-typ-4f-година-2004-2011-fk-automotive-smai9019-g61c159-ix27171.html ? Редактирано 30 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 И аз съм на въздух и мога да кажа че е вози страшно добре,да смених 2 възглавници 600лв ама не се оплаквам! Следващата ми кола пак ще е на въздух ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 То реално въздуха е скъпа екстра, но е много блага...начина на стъпване на колата на пъта е уникално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Скъпа, ако я сравняваш с купуването на амортесьори за 100-160лв... Ако хората си слагаха истински амортесьори за по ~300лв, когато трябва, разликата в поддръжката съвсем ще изглежда смешна спрямо разликата в комфорта. Факт, че едно частично освежаване на въздушното от 4 възглавници и нов компресор е ~1500лв, но следейки форума хората масово минават с 1-2 възглавници и много рядко опират до рециклиране на компресор или смяна с нов. Даже не помня да съм чел някой да е правил амортесьор или имаше само един колега, не помня Също едно време четох как някои колеги едва ли не го пазят въздушното с цената на всичко, но съдейки по моите издевателства над него за почти 2 години, не мисля че е нужно За мен лично Lift функцията е най-полезното нещо, тъй като Dynamic-a много рядко ми се налага да го ползвам (освен ако не ми се иска да правя чубании), понеже на Comfort ако няма нещо силен ветрец до към 150-160км/ч си вози приятно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Задни амортесьори познавам един е сменял два пъти за по 2500лв. Предните са по 1300лв. А друг познавам разкара въздуха, защото трябваше да купува и предни и задни амортесьори. Възглавниците са евтини и тука и в ибей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Защо се е бъркал за нови, след като се рециклират? Или е било отдавна? Ако не се лъжа тук искат 350лв май за амортесьор. Не помня дали Arnott не ги продаваха рециклирани за 300 евро парчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Скоро е било. Понякога не си заслужава да се занимаваш с тоя въздух, когато за 1000лв слагаш чисто нови амортесьори с пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts