lmbr Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 @zafirovp, защо изкл варианта със запушване на радиаторчето. Ако си сигурен, че е от въздух, все си мисля, че можеш да намериш някой читав майстор да погледне и да свърши работа. Не е rocket science някакъв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 аз като сменях антифриза обезвъздушавах по процедурата в ELSA, нямаше нищо трудно и си имах парно. За мен или имаш проблем с радиаторчето, или някоя клапа в купето за топло/студено или помпата електрическата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Сега пак обезвъздушавах но на изключен двигател с пуснато парно. Ел. помпата си върти така. Буквално чух как влиза въздух някъде под въздушния филтър и след секунда и радиаторчето започна да бълбука. Някой може ли да прати процедурата за обезвъздушаване от Елса понеже нямам достъп. Явно ми дърпа въздух от някъде защото на загрят двигател си махам капачката на разширителния съд без да има голямо налягане, само леко съскане се чува. На BMWто ако направя така в Пирогов ще ме карат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wlad0 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Кой в София може да ми оправи чейнджъра - не приема дискове. Съответно и данни за връзка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Имам чейнджър за части със здрава механика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 22 hours ago, Manniakk said: Има я вече 4Е0 060 884 ER - DVD europe 2017... 628лв... Просто помня че миналата година ги имаше доста рано Купувай и дай после да споделя на всички безплатно да имат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Преди 1 час, zafirovp написа: Сега пак обезвъздушавах но на изключен двигател с пуснато парно. Ел. помпата си върти така. Буквално чух как влиза въздух някъде под въздушния филтър и след секунда и радиаторчето започна да бълбука. Някой може ли да прати процедурата за обезвъздушаване от Елса понеже нямам достъп. Явно ми дърпа въздух от някъде защото на загрят двигател си махам капачката на разширителния съд без да има голямо налягане, само леко съскане се чува. На BMWто ако направя така в Пирогов ще ме карат. vw-wi___rl_A.en-GB.A00.5A60.13.wi__46673243.xml_xsl=3.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Колеги стойката за номер на фейсовата решетка по-разична ли е от преди фейса без парктроник ? Защото си купих фейсова броня+ маска но нямам стойката,и немога да намеря а в порше е близо 100лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 5 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2017 Нямат общо стойките ,взимай една от порше под 100 беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 А колеги след смяната на радиатор ми предстой сипване на антифриз колко събира и колко да го разреждам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 (Редактирано) На 06/01/2017 at 12:09, trapera94 написа: Цитиране на предходно мнение! Около 11 литра 11 и малко събрах аз след напълно празна система източена с вакуум разредил съм го 60 към 40% в случая сипах 6 литра антифриз на хепу G12 Редактирано 7 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 (Редактирано) На 06/01/2017 at 18:00, Mafiqta_94 написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря и аз взех червен -80 градуса Ще го разредя и съм готов! Редактирано 7 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 След 4 часово въртене на Битака въздуха взе че излезе. @Mafiqta_94 Ако си от София би ли споделил къде са имали вакум. Аз попитах в Heed и ми отговориха, че машина нямат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wlad0 Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Никой ли няма идея къде в София да ми оправят чейнджъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Преди 14 часа, zafirovp написа: След 4 часово въртене на Битака въздуха взе че излезе. @Mafiqta_94 Ако си от София би ли споделил къде са имали вакум. Аз попитах в Heed и ми отговориха, че машина нямат. От Пловдив съм става и с машина за обезвъздушаване на спирачки само да е някой който знае какво прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 (Редактирано) Често срещан проблем ли е набиването на Airbag грешка при шофьорския колан? Закопчалката де! Трия я и след една седмица или месец - набива грешка. Явно прекъсва за кратко някъде. Редактирано 7 Януари 2017 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Аз лично не съм чувал за такъв проблем с колана на шофьорската седалка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Колеги някой да е сменял преден зумер на паркасистманта. В смисъл как се сваля мрежата на таблото има ли някакъв чалъм да не се криви драска и тн. и ако може парт номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 маха се долната кора над краката на шофьора, има 3 болта и от към таблото е на щипки, ако не е запекла нещо се сваля за 10 мин. 8E0 919 279 e номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 8 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2017 Значи не е горе на таблото както ми се чува на мен тази пищялка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 (Редактирано) Преди 16 часа, Tipp написа: Цитиране на предходно мнение! http://imgur.com/a/gzcOG на последната снимка е позицията на зумера Редактирано 9 Януари 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 (Редактирано) И докато сме в тази част на таблото (над шофьорските крака, вляво), някой има ли идея за някакво реле или не знам какво ще е... Цъка ми постоянно откакто стана студено. Опитах се да го запиша, че да не се мъча да го описвам тук, обаче не се получава... Звукът си е точно като от реле - цъква и след около 3-5-10 секунди цъква обратно. И после пак. Не успях да определя някакъв конкретен интервал от време през който прецъква. Почна да го прави откакто стана студено, но може и да не е свързано със студа, а просто да му е дошло времето сега. Дразнещото в случая е, че като цъкне и ми преиграват оборотите. На всяко прецъкване се появава някаква разлика в оборотите на мотора на празен ход в порядъка на +- 30 до 50 оборота. Заедно с това, ако съм светнал плафон, той също леко примигва (не изгасва, но му намалява силата на светене в момента на цъкване). Не знам кое от кое следва и дали това "реле" или кво е там причинява колебанията в оборотите и примигването на плафона. Звукът определено идва отпред, отляво на волана, някъде вътре в таблото. Проверих бушоните щото нямах идея кво може да е. Всичките са си читави. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем, ще се радвам да сподели. Не успях да намеря подобен проблем в по-старите теми тук, както и в чуждестранните форуми. Редактирано 9 Януари 2017 от lmbr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Може би ел. парното - PTC element. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 (Редактирано) Днес цял ден в колата е баня, спрях я за час-два , след това тръгвам и вентилатора не духа. Нито силно, нито слабо, ни топло, ни студено. Дава ми грешка Fresh Air Blower (V2) До колкото разбирам става въпрос за вентилатора, който се намира под чистачките. Ако четките му са заминали, има ли вариант да се сменят само те? Преди да спре мих колата, може ли да е влязла вода и да е замръзнал? Ако се стигне до смяна, от фейслифт същия ли е? Редактирано 9 Януари 2017 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 13 hours ago, Manniakk said: http://imgur.com/a/gzcOG на последната снимка е позицията на зумера Благодаря колега много полезна информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts