radi_nrj Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Реших да почна разни дребни, а в бъдеще и по-сериозно ремонти по колата да ги филмирам за да може да са от ползва на колеги Сваляне на управление на климатроника: Демонтаж на кора на задна врата и смяна на щора: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 15 Август 2016 Доклад Share Публикувано 15 Август 2016 Чудесна тема! Предстоят ми и на мен разни дребни интервенции и ще следя с интерес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 4 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 Епизод 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 5 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Проблема с 51-ви канал го имам и аз. Търсих чисто нов датчик, но беше безуспешно. Май ще трябва да ида по моргите и да проверя там, дали няма да намеря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 5 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2016 Днес хо смених с нов, вече мери вярно и климатроника работи адекватно. Майстора имаше даже един дето се търкаляше в гаража. Датчика за климатроника седи зад ремъка на помпата, от тоя тип еhttps://www.autopower.bg/датчик-за-температурата-на-радиатора-febi-bilstein-audi-a6-avant-4a-c4-2.5-tdi-quattro-34762-g1073c50-i13800054.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 10 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Не е точно ремонт, но нагледно се вижда резултата от премахване на EGR. Колата преди това беше карана няколо месеца със спукан маркуч на турбото, в следствие на това е работила много богата и беше се задръстила от сажди. Първите 2-3 настъвания изкара много пушек, първия рън на диното също, но след това изчисти и оттогава пуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Нов епизод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 Любимия ни филтър купе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 колега,какви са менютата на климатроника и какво значат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 Това е пълния списък с всички 61 канала на климатроника на C4 и на кой канал какво има. Kodove_klimatronik.docx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Многоблагодаря колега.А има ли начин да сепроменят някакви параметри в тези менюта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Не можеш да променяш нищо. Там само може да видиш ако има някаква грешка и да се ориентираш къде да търсиш проблема. Например на 1 канал показва грешките на моторчетата на клапите. Ако пише 00.0, значи няма грешки и всички клапи функционират нормално, ако показва например както е при мен 06.1, значи има блокирала някоя клапа. Виждаш в таблицата на какво съответсва дадената грешка и се насочваш към отстраняването и. Аз лично за това го ползвам. Ако има някой колега по - запознат нека да сподели нещо по въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Едно видео от две части. Диагностициране на запушено радиаторче на парното Решаване на проблема по алтернативен начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Колеги,имам проблем с копчетата на климатроника.Не контактуват,или поне не винаги.Един колега каза,че ги е пръскал с контактен спрей и са тръгнали,но след една година пак същия проблем.Гледах видеото как се сваля панела,но след това как да достигна до бутоните за да ги напръскам и аз.И има ли файда от контактния спрей или по сериозен ремонт трябва.Преди когато колата загрее работеха + и - за температурата,сега съвсем спряха.Ако нчкой има клип как се решава този проблем,ще съм много благодарен.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 (Редактирано) Проблема с лошото контактуване е в студени спойки в буксата на пладката на предния панел на управлението. То самото се отваря сваля се диспелея и спойките на въпросната букса се падат зад дисплея. Ето и "качествените" спойки дето са сътворили в Hella Копчетата и светловодите измити Дисплея почистен и крушките сменени на копчетата са 2W, на дисплеите са 1.2W Редактирано 27 Януари 2017 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Евала колега,както винаги,напълно изчерпателен.Значи ще трябва да си поиграя.Дано само се справя със споѝките,че каквато съм трепетлика в ръцете.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 30 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2017 Само внимавай при свалянето на дисплея. @radi_nrj ми каза, че е малко трудоемко и с възможност да се счупи нещо, за това реших да не рискувам, а той понеже е минал по пътечката отремонтира моето управление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 току що разглобих климата.Дисплея мисля,да не го разглабям.Стои си на металната рамка.Сега захващам поялника и почвам.Лошото е,че някой преди мене явно е творил-всичко е в силикон,та незнам какво е изобретил.Виждам силикон и нанякакви кондензатори.А трябва лида презапоя и от другата страна на лентовия кабел платката??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Чудото се случи.След презапояването,климатроника е като излезнал от завода.Безкрайни благодарности колеги най-вече на radi_nrj. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_bg Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Идва ред и на клапата зад жабката.Как да я махна жабката без да я счупя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 (Редактирано) Като я отвориш се виждат всички болчета, колега. Има едно скрито точно в ляво, между вратичката на жабката и централната конзола. Изпразни я преди това като я сваляш, че аз не го направих и беше интересно. А ето тук http://audibg.com/forum/index.php?/topic/144708-ремонт-и-диагностика-на-приводните-механизми-на-климатроника-на-100а6-с4/, колегата @VBI, е описал самата процедура по ремонта на клапата. Редактирано 15 Февруари 2017 от Maverick_13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Не е ремонт, но информацията може да е полезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 21 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 Поредното управление за климатроник, което мина през мен беше филмирано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Как да си оправим бавните колани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svilen56 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване