radi_nrj Posted August 14, 2016 Report Share Posted August 14, 2016 Реших да почна разни дребни, а в бъдеще и по-сериозно ремонти по колата да ги филмирам за да може да са от ползва на колеги Сваляне на управление на климатроника: Демонтаж на кора на задна врата и смяна на щора: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick_13 Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 Чудесна тема! Предстоят ми и на мен разни дребни интервенции и ще следя с интерес. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted November 4, 2016 Author Report Share Posted November 4, 2016 Епизод 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick_13 Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Проблема с 51-ви канал го имам и аз. Търсих чисто нов датчик, но беше безуспешно. Май ще трябва да ида по моргите и да проверя там, дали няма да намеря. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted November 5, 2016 Author Report Share Posted November 5, 2016 Днес хо смених с нов, вече мери вярно и климатроника работи адекватно. Майстора имаше даже един дето се търкаляше в гаража. Датчика за климатроника седи зад ремъка на помпата, от тоя тип еhttps://www.autopower.bg/датчик-за-температурата-на-радиатора-febi-bilstein-audi-a6-avant-4a-c4-2.5-tdi-quattro-34762-g1073c50-i13800054.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted November 10, 2016 Author Report Share Posted November 10, 2016 Не е точно ремонт, но нагледно се вижда резултата от премахване на EGR. Колата преди това беше карана няколо месеца със спукан маркуч на турбото, в следствие на това е работила много богата и беше се задръстила от сажди. Първите 2-3 настъвания изкара много пушек, първия рън на диното също, но след това изчисти и оттогава пуши. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted November 20, 2016 Author Report Share Posted November 20, 2016 Нов епизод Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted December 3, 2016 Author Report Share Posted December 3, 2016 Любимия ни филтър купе Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 колега,какви са менютата на климатроника и какво значат? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elessar Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 Това е пълния списък с всички 61 канала на климатроника на C4 и на кой канал какво има. Kodove_klimatronik.docx Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Многоблагодаря колега.А има ли начин да сепроменят някакви параметри в тези менюта? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elessar Posted January 21, 2017 Report Share Posted January 21, 2017 Не можеш да променяш нищо. Там само може да видиш ако има някаква грешка и да се ориентираш къде да търсиш проблема. Например на 1 канал показва грешките на моторчетата на клапите. Ако пише 00.0, значи няма грешки и всички клапи функционират нормално, ако показва например както е при мен 06.1, значи има блокирала някоя клапа. Виждаш в таблицата на какво съответсва дадената грешка и се насочваш към отстраняването и. Аз лично за това го ползвам. Ако има някой колега по - запознат нека да сподели нещо по въпроса Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted January 24, 2017 Author Report Share Posted January 24, 2017 Едно видео от две части. Диагностициране на запушено радиаторче на парното Решаване на проблема по алтернативен начин Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted January 27, 2017 Report Share Posted January 27, 2017 Колеги,имам проблем с копчетата на климатроника.Не контактуват,или поне не винаги.Един колега каза,че ги е пръскал с контактен спрей и са тръгнали,но след една година пак същия проблем.Гледах видеото как се сваля панела,но след това как да достигна до бутоните за да ги напръскам и аз.И има ли файда от контактния спрей или по сериозен ремонт трябва.Преди когато колата загрее работеха + и - за температурата,сега съвсем спряха.Ако нчкой има клип как се решава този проблем,ще съм много благодарен.Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted January 27, 2017 Author Report Share Posted January 27, 2017 (edited) Проблема с лошото контактуване е в студени спойки в буксата на пладката на предния панел на управлението. То самото се отваря сваля се диспелея и спойките на въпросната букса се падат зад дисплея. Ето и "качествените" спойки дето са сътворили в Hella Копчетата и светловодите измити Дисплея почистен и крушките сменени на копчетата са 2W, на дисплеите са 1.2W Edited January 27, 2017 by radi_nrj Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted January 28, 2017 Report Share Posted January 28, 2017 Евала колега,както винаги,напълно изчерпателен.Значи ще трябва да си поиграя.Дано само се справя със споѝките,че каквато съм трепетлика в ръцете.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JusttRelaxx Posted January 30, 2017 Report Share Posted January 30, 2017 Само внимавай при свалянето на дисплея. @radi_nrj ми каза, че е малко трудоемко и с възможност да се счупи нещо, за това реших да не рискувам, а той понеже е минал по пътечката отремонтира моето управление Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 току що разглобих климата.Дисплея мисля,да не го разглабям.Стои си на металната рамка.Сега захващам поялника и почвам.Лошото е,че някой преди мене явно е творил-всичко е в силикон,та незнам какво е изобретил.Виждам силикон и нанякакви кондензатори.А трябва лида презапоя и от другата страна на лентовия кабел платката??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted February 4, 2017 Report Share Posted February 4, 2017 Чудото се случи.След презапояването,климатроника е като излезнал от завода.Безкрайни благодарности колеги най-вече на radi_nrj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_bg Posted February 11, 2017 Report Share Posted February 11, 2017 Идва ред и на клапата зад жабката.Как да я махна жабката без да я счупя? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maverick_13 Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 (edited) Като я отвориш се виждат всички болчета, колега. Има едно скрито точно в ляво, между вратичката на жабката и централната конзола. Изпразни я преди това като я сваляш, че аз не го направих и беше интересно. А ето тук http://audibg.com/forum/index.php?/topic/144708-ремонт-и-диагностика-на-приводните-механизми-на-климатроника-на-100а6-с4/, колегата @VBI, е описал самата процедура по ремонта на клапата. Edited February 15, 2017 by Maverick_13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted March 15, 2017 Author Report Share Posted March 15, 2017 Не е ремонт, но информацията може да е полезна Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted August 21, 2017 Author Report Share Posted August 21, 2017 Поредното управление за климатроник, което мина през мен беше филмирано Link to comment Share on other sites More sharing options...
radi_nrj Posted February 27, 2018 Author Report Share Posted February 27, 2018 Как да си оправим бавните колани Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svilen56 Posted February 27, 2018 Report Share Posted February 27, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now