Jump to content

Видео материали от дребни ремонти по A6


radi_nrj

Recommended Posts

Реших да почна разни дребни, а в бъдеще и по-сериозно ремонти по колата да ги филмирам за да може да са от ползва на колеги 

 

Сваляне на управление на климатроника:

 

 

Демонтаж на кора на задна врата и смяна на щора:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Проблема с 51-ви канал го имам и аз. Търсих чисто нов датчик, но беше безуспешно. Май ще трябва да ида по моргите и да проверя там, дали няма да намеря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес хо смених с нов, вече мери вярно и климатроника работи адекватно. Майстора имаше даже един дето се търкаляше в гаража.
Датчика за климатроника седи зад ремъка на помпата, от тоя тип е
https://www.autopower.bg/датчик-за-температурата-на-радиатора-febi-bilstein-audi-a6-avant-4a-c4-2.5-tdi-quattro-34762-g1073c50-i13800054.html
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно ремонт, но нагледно се вижда резултата от премахване на EGR. Колата преди това беше карана няколо месеца със спукан маркуч на турбото, в следствие на това е работила много богата и беше се задръстила от сажди. Първите 2-3 настъвания изкара много пушек, първия рън на диното също, но след това изчисти и оттогава пуши. 
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Не можеш да променяш нищо. Там само може да видиш ако има някаква грешка и да се ориентираш къде да търсиш проблема. Например на 1 канал показва грешките на моторчетата на клапите. Ако пише 00.0, значи няма грешки и всички клапи функционират нормално, ако показва например както е при мен 06.1, значи има блокирала някоя клапа. Виждаш в таблицата на какво съответсва дадената грешка и се насочваш към отстраняването и. Аз лично за това го ползвам. Ако има някой колега по - запознат нека да сподели нещо по въпроса :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно видео от две части.

Диагностициране на запушено радиаторче на парното



Решаване на проблема по алтернативен начин

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам проблем с копчетата на климатроника.Не контактуват,или поне не винаги.Един колега каза,че ги е пръскал с контактен спрей и са тръгнали,но след една година пак същия проблем.Гледах видеото как се сваля панела,но след това как да достигна до бутоните за да ги напръскам и аз.И има ли файда от контактния спрей или по сериозен ремонт трябва.Преди когато колата загрее работеха + и -  за температурата,сега съвсем спряха.Ако нчкой има клип как се решава този проблем,ще съм много благодарен.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с лошото контактуване е в студени спойки в буксата на пладката на предния панел на управлението. То самото се отваря сваля се диспелея и спойките на въпросната букса се падат зад дисплея.

5a2e3021226acdd4.jpg

 

Ето и "качествените" спойки дето са сътворили в Hella
017b85a8b8657628.jpg

 

Копчетата и светловодите измити

f0c57f59719314b4.jpg

 

Дисплея почистен и крушките сменени
c7ef8de308c7adea.jpg

 

на копчетата са 2W, на дисплеите са 1.2W

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега,както винаги,напълно изчерпателен.Значи ще трябва да си поиграя.Дано само се справя със споѝките,че каквато съм трепетлика в ръцете....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само внимавай при свалянето на дисплея. 

@radi_nrj ми каза, че е малко трудоемко и с възможност да се счупи нещо, за това реших да не рискувам, а той понеже е минал по пътечката отремонтира моето управление :respekt: :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

току що разглобих климата.Дисплея мисля,да не го разглабям.Стои си на металната рамка.Сега захващам поялника и почвам.Лошото е,че някой преди мене явно е творил-всичко е в силикон,та незнам какво е изобретил.Виждам силикон и нанякакви кондензатори.А трябва лида презапоя и от другата страна на лентовия кабел платката???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудото се случи.След презапояването,климатроника е като излезнал от завода.Безкрайни благодарности колеги най-вече на radi_nrj.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я отвориш се виждат всички болчета, колега. Има едно скрито точно  в ляво, между вратичката на жабката и централната конзола. Изпразни я преди това като я сваляш, че аз не го направих  и беше интересно. :D

 

А ето тук http://audibg.com/forum/index.php?/topic/144708-ремонт-и-диагностика-на-приводните-механизми-на-климатроника-на-100а6-с4/, колегата @VBI, е описал самата процедура по ремонта на клапата.

 

 

Редактирано от Maverick_13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 6 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...