kickerbg Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Здравейте! Един ден жена ми отиде до яслата и колата остана там Няма палене. Достигнах до извода, че е клеморед. Дори и в този случай да не е - така или иначе е за смяна. Та, свалих стария, поръчах си нов, всичко е ОК. Обаче изпитвам затруднение с поставянето на новия. С напипване усещам, че уж това е правилното положение, но не влиза и не влиза. Да не би да има някакъв чалъм нещо за слагането на клемореда зад контактния ключ? Да трябва ключа да е завъртян на някъде? Какво ли не пробвах, колко ли не го местих милиметърче, по милиметърче, но не влиза и не влиза. Някой, ако се е сблъсквал с подобен проблем, моля да каже как го е направил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 А същия ли е като стария? Аз го сменях и не помня да имаше проблем със слагането. Винтчетата трудно се слагат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 29 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 (Редактирано) Същия е. До винтчетата не съм стигнал, но предполагам там няма да имам проблем, понеже само ги разхлабих колкото да го извадя, не ги махнах. П.С. Сега като се замисля... по какво се различават двата вида? Единия бил с по-големи дупки, другия с по-малки.. лесно ли се различават или имат някаква минимална разлика и трябва да знам точно къде да гледам за да я видя? Понеже като ги оглеждах стария и новия един до друг и на пръв поглед не видях да имат разлика. Пасна си там на буксата, всичко е наред уж. Само на контактния ключ не мога да го сложа.. Иначе като сзавъртя ръчно това кръгче пластмасовото на клемореда и таблото ми светва, чистачките ми тръгват, понеже им бях сменил позицията на ръчката за да ми е по-удобно.. Редактирано 29 Август 2016 от kickerbg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Сравни хубаво стария и новия. На мен ми бяха дали грешен въпреки че буксата пасваше идеално, не можеше да се монтира към патрона. Като ги огледах хубаво отвора с формата на гъбка където влиза партона беше малко по-малък. Тоя дето не стана беше 18лв., този който става е около 70 или оригиналния към 90лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 май имаше някакъв, който съвсем малко се различаваше. Сега си спомних, че гледах първо един с много малка разлика, но реших да потърся друг и намерих същия за 60-70лв. Този, който става е само оригинален. Няма алтернативи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 30 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Сравнявах ги, мисля, че нямат разлика във въпросната "гъбка" свен, ако разликата не е в части от милиметъра.. С просто око не се вижда. Тоя дето взех е италиански, 36лв. Уж го сравнявхапо номера, казаха, че е същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Аз знбам, че няма по-евтин от 60-70лв. Не знам къде е разликата, но не е този. Стария успяваш ли да го сложиш? Дълбочината на дупката същата ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Заместител има и работи, но е на цена 10-15лв под оригиналния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Проблема е, че като се опитах да сложа стария, поне на него да разбера има ли някакъв по-лесен начин - и той не искаше да влиза. Верно, че малко със зор го извадих, ама баш пък толкова, че 1ч да не мога да го сложа... Вчера нямах време да се мъча, днес или утре ще се мъча с някакво огледало да видя какво е положението вътре на патрона. Иначе на дълбочина изглежда същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefataaaa Публикувано 3 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2016 Аз преди месец смених клемореда на мойта 100-ца ц4. Взех някакъв италянски на цена от 12лв с отстъпката. Пасна си идеално и си работи без проблем. Нещо отзад по патронника се ебава. Попринцип при мен, като болчетата са отвити влиза и излиза без изобщо никакъв напън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 4 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2016 Има идеален заместител от 12лв но понякога се налага с островърхо ножче да се изреже отвътре това, на което му викате гъбка понеже отливката не е перфектна като на оригинала. Иначе си работят перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2016 Два вида са клеморедите и са видимо различни поставени еди до друг. Виж дали профила на отвора е в едно и също положение със стария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kickerbg Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Смених го аз.. пасва си всичко, просто не съм го подвеждал както трябва, под наклон е трябвало малко. Както и да е, не е в него проблема. Че и той си беше за смяна си беше, не е грешка, че го смених, но колата продължава да не пали. Днеска ще я взимат да ходи на сервиз да я видят. Предполагам стартера е заминал. Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 И при мен така стана. Не въртеше стартера и смених клемореда. Беше си за смяна, но не палеше пак. Тогава сложих допълнителна маса на мотора и се оправи. Пробвай и това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 На новия ми AEL също му затяга стартера и най-странното е, че го прави на загрял мотор. Явно масов проблем за тия коли на тая възраст, в рамките на няколко месеца няколко колеги изревахме за стартери все с C4-ки AEL, AAT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 28 Април 2017 Доклад Share Публикувано 28 Април 2017 Как се сваля този клеморед на 100-ца? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 Малко тралала с търсачката и воала : Не е трудно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 (Редактирано) Мерси Редактирано 3 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stenli111 Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Здравейте, извинявам се че ползвам темата на колегата.При мен клемореда е счупен отпред точно където влиза в патрона досега от време на време правеше проблем като дам на контакт всичко светва но не пали.Някои път е заяждал ключа но в момента волана се заключи и не мога да го завъртя.Извадих клемореда бутнах с пръст вътре патрона отключи и върти но извадя ли ключа пак става същото в момента съм го оставил постоянно да стой там и така карам но искам да го оправя.Въпроса ми е дали само клемореда трябва да сменя или вече и патрона трябва да се сменя. Благодаря! Приятен ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване