Jump to content

Клеморед


kickerbg

Recommended Posts

Здравейте!

Един ден жена ми отиде до яслата и колата остана там :D Няма палене. Достигнах до извода, че е клеморед. Дори и в този случай да не е - така или иначе е за смяна. Та, свалих стария, поръчах си нов, всичко е ОК. Обаче изпитвам затруднение с поставянето на новия. С напипване усещам, че уж това е правилното положение, но не влиза и не влиза. Да не би да има някакъв чалъм нещо за слагането на клемореда зад контактния ключ? Да трябва ключа да е завъртян на някъде? Какво ли не пробвах, колко ли не го местих милиметърче, по милиметърче, но не влиза и не влиза. Някой, ако се е сблъсквал с подобен проблем, моля да каже как го е направил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А същия ли е като стария?

 

Аз го сменях и не помня да имаше проблем със слагането. Винтчетата трудно се слагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия е. До винтчетата не съм стигнал, но предполагам там няма да имам проблем, понеже само ги разхлабих колкото да го извадя, не ги махнах.

 

П.С. Сега като се замисля... по какво се различават двата вида? Единия бил с по-големи дупки, другия с по-малки.. лесно ли се различават или имат някаква минимална разлика и трябва да знам точно къде да гледам за да я видя? Понеже като ги оглеждах стария и новия един до друг и на пръв поглед не видях да имат разлика. Пасна си там на буксата, всичко е наред уж. Само на контактния ключ не мога да го сложа.. Иначе като сзавъртя ръчно това кръгче пластмасовото на клемореда и таблото ми светва, чистачките ми тръгват, понеже им бях сменил позицията на ръчката за да ми е по-удобно..

Редактирано от kickerbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравни хубаво стария и новия. На мен ми бяха дали грешен въпреки че буксата пасваше идеално, не можеше да се монтира към патрона. Като ги огледах хубаво отвора с формата на гъбка където влиза партона беше малко по-малък. Тоя дето не стана беше 18лв., този който става е около 70 или оригиналния към 90лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май имаше някакъв, който съвсем малко се различаваше. Сега си спомних, че гледах първо един с много малка разлика, но реших да потърся друг и намерих същия за 60-70лв.

Този, който става е само оригинален. Няма алтернативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнявах ги, мисля, че нямат разлика във въпросната "гъбка" свен, ако разликата не е в части от милиметъра.. С просто око не се вижда. Тоя дето взех е италиански, 36лв. Уж го сравнявхапо номера, казаха, че е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знбам, че няма по-евтин от 60-70лв.

Не знам къде е разликата, но не е този.

 

Стария успяваш ли да го сложиш? Дълбочината на дупката същата ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че като се опитах да сложа стария, поне на него да разбера има ли някакъв по-лесен начин - и той не искаше да влиза. Верно, че малко със зор го извадих, ама баш пък толкова, че 1ч да не мога да го сложа... Вчера нямах време да се мъча, днес или утре ще се мъча с някакво огледало да видя какво е положението вътре на патрона. Иначе на дълбочина изглежда същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди месец смених клемореда на мойта 100-ца ц4. Взех някакъв италянски на цена от 12лв с отстъпката. Пасна си идеално и си работи без проблем. Нещо отзад по патронника се ебава. Попринцип при мен, като болчетата са отвити влиза и излиза без изобщо никакъв напън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има идеален заместител от 12лв но понякога се налага с островърхо ножче да се изреже отвътре това, на което му викате гъбка понеже отливката не е перфектна като на оригинала. Иначе си работят перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два вида са клеморедите и са видимо различни поставени еди до друг. Виж дали профила на отвора е в едно и също положение със стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених го аз.. пасва си всичко, просто не съм го подвеждал както трябва, под наклон е трябвало малко. Както и да е, не е в него проблема. Че и той си беше за смяна си беше, не е грешка, че го смених, но колата продължава да не пали. Днеска ще я взимат да ходи на сервиз да я видят. Предполагам стартера е заминал.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен така стана. Не въртеше стартера и смених клемореда. Беше си за смяна, но не палеше пак.

 

Тогава сложих допълнителна маса на мотора и се оправи. Пробвай и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новия ми AEL също му затяга стартера и най-странното е, че го прави на загрял мотор. Явно масов проблем за тия коли на тая възраст, в рамките на няколко месеца няколко колеги изревахме за стартери все с C4-ки AEL, AAT 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Здравейте, извинявам се че ползвам темата на колегата.При мен клемореда е счупен отпред точно където влиза в патрона досега от време на време правеше проблем като дам на контакт всичко светва но не пали.Някои път е заяждал ключа но в момента волана се заключи и не мога да го завъртя.Извадих клемореда бутнах с пръст вътре патрона отключи и върти но извадя ли ключа пак става същото в момента съм го оставил постоянно да стой там и така карам но искам да го оправя.Въпроса ми е дали само клемореда трябва да сменя или вече и патрона трябва да се сменя.

   Благодаря!

   Приятен ден! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...