Jump to content

След престой педала на спирачката е твърд


Rumen Gergushki

Recommended Posts

Здравейте имам следния проблем:
След като загася колата и престои извесно време, педала е твърд и спирачки нема освен ако не се натегна яката работа на него и пак не държи как трябва.
Четох тук там и стигнах до извода, че може някъв вакум маркуч или някакъв клапан, който не го знам къде се намира може да не държи вакум.
До преди 2 седмици всичко си беше ок, но сега не е ок. Някой ако има идея да помага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При загасен двигател, няма как да не се втвърди педала на спирачката след 3-4-тото натискане. Точно преди няколко дни имаше подобна тема. Абе, вие, като карате шофьорските курсове, учите ли поне маааалко за устройството на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама къде си бе инструктора?
Аз ли не се изразих правилно, ти ли четеш между редовете? Аре покажи ми къде пише, че натискам 3-4 пъти? Гася колата слизам БЕЗ ДА НАТИСКАМ 3-4 пъти, качвам се след 1ч и педала твърд спирачки почти 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми май ти не се изразяваш адекватно. Педала е твърд при изгасен двигател или при запален? Ако е при изгасен буташ ли я колата за да тестваш спирачките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти не задържа вакуум изобщо, провери си маркучите, мисля, че точно А3 при мърдането на мотора се цепеше един от маркучите на вакуума но не съм на 100% сигурен.

Нормално е при изгасен мотор при 1-2-3 натискания да имаш някаква мекота на педала и след това да става твърд...

 

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз имам същия проблем. Чакам отговор :) От познат чух, че често било маркуча който влиза в сервото, но колко е сигурно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има проблема при една от 8L-ките, но все още не съм се занимавал с него. Освен от скъсан/сцепен маркуч, проблема може да идва и от възвратния клапан на сервото, ако изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за горния колега със сложното име, възвратния клапан и напукани маркучи. По-рядко проблем с мембраната на атмосферния усилвател(по-чество наричан серво усилвател, ама не е серво, само усилвател е благодарение на разликата в налягането на околната среда и всмукателните колектори или вакоум помпата)

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за насоките на колегите, които имат знания и мнения по въпроса. Ще проверя маркучите и възвратния клапан да видя от къде е проблема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах преди няколко месеца същия проблем на А3-ката. Даже го хванах преди да разбера че педала се втвърдява. Случайно след като загасих колата чух някакво леко съскане и ми стана интересно от къде е. Натискам спирачката и спира-пускам и почва да съска. Оказа се сервото с някакви изпуснали уплътнения. Сменихме го и проблема се реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги може ли да помогнете къде се намира въпросния клапан при ауди а3 8л:

(Коментар на колега от форума)
Здравей колега. Това е клапан който осигурява нормалната работа на спирачките ти.Тоест грижи се за постоянният вакуум към спирачният усилвател. Когато мембраната му е свършила курса педала на спирачките ти става твърд при определен престой на колата без да е карана, така се разбира че е за смяна. Разбира се по време на движение не се осигурява нужният вакуум и спирачките като цяло не работят оптимално. Щуцера излизащ от цялата заготовка е свързан с маркуче някъде с киламтика но не знам за какво точно служи. Някой колега може да помогне с повече инфо:respekt:. Лошото е че счупили се клапана се продава заедно с вакуумния маркуч и накрайника към спирачният усилвател.

 

 

post-50827-0-51610400-1342356205.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Така клапана се намира веднага след сервото по маркуча който съм посочил с червено и се пада точно под дебитомера някъде,но рядко е той,по скоро е вакуумна помпа или как се казваше вижда се на другата снимка как изглежда и се намира под колектора,на тръбата която е оцветена в синьо,тя има мембрани вътре и се пукат,отделно и тя се чупи често и започва да се губи вакуум на изгасен мотор.Другото което е има безброй тръби който може да са сцепени  и т.н от доста време насам при колебание в някакви течове на въздух,налягане ходя в Дунев и срещу 35лв ми закачат някаква машина с пушек за точно 5 минути разбирам какво и къде е сцепено и готово,не се лутам с дни какво може да е,така че пробвайте!

Поздрави!

OEM-Suction-Pump-Purge-Valve-For-VW-Bora-font-b-Jetta-b-font-Golf-MK4-Passat.jpg

20141126_144422.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...