Rumen Gergushki Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Здравейте имам следния проблем: След като загася колата и престои извесно време, педала е твърд и спирачки нема освен ако не се натегна яката работа на него и пак не държи как трябва. Четох тук там и стигнах до извода, че може някъв вакум маркуч или някакъв клапан, който не го знам къде се намира може да не държи вакум. До преди 2 седмици всичко си беше ок, но сега не е ок. Някой ако има идея да помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Da Nail Публикувано 15 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 При загасен двигател, няма как да не се втвърди педала на спирачката след 3-4-тото натискане. Точно преди няколко дни имаше подобна тема. Абе, вие, като карате шофьорските курсове, учите ли поне маааалко за устройството на автомобила? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 15 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2016 Ама къде си бе инструктора? Аз ли не се изразих правилно, ти ли четеш между редовете? Аре покажи ми къде пише, че натискам 3-4 пъти? Гася колата слизам БЕЗ ДА НАТИСКАМ 3-4 пъти, качвам се след 1ч и педала твърд спирачки почти 0. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Ми май ти не се изразяваш адекватно. Педала е твърд при изгасен двигател или при запален? Ако е при изгасен буташ ли я колата за да тестваш спирачките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 (Редактирано) Колата ти не задържа вакуум изобщо, провери си маркучите, мисля, че точно А3 при мърдането на мотора се цепеше един от маркучите на вакуума но не съм на 100% сигурен. Нормално е при изгасен мотор при 1-2-3 натискания да имаш някаква мекота на педала и след това да става твърд... Редактирано 16 Септември 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 Айде и аз имам същия проблем. Чакам отговор От познат чух, че често било маркуча който влиза в сервото, но колко е сигурно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 И при мен го има проблема при една от 8L-ките, но все още не съм се занимавал с него. Освен от скъсан/сцепен маркуч, проблема може да идва и от възвратния клапан на сервото, ако изпуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 16 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2016 +1 за горния колега със сложното име, възвратния клапан и напукани маркучи. По-рядко проблем с мембраната на атмосферния усилвател(по-чество наричан серво усилвател, ама не е серво, само усилвател е благодарение на разликата в налягането на околната среда и всмукателните колектори или вакоум помпата) Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 17 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Благодаря за насоките на колегите, които имат знания и мнения по въпроса. Ще проверя маркучите и възвратния клапан да видя от къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi_audi Публикувано 17 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2016 Имах преди няколко месеца същия проблем на А3-ката. Даже го хванах преди да разбера че педала се втвърдява. Случайно след като загасих колата чух някакво леко съскане и ми стана интересно от къде е. Натискам спирачката и спира-пускам и почва да съска. Оказа се сервото с някакви изпуснали уплътнения. Сменихме го и проблема се реши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 23 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Колеги може ли да помогнете къде се намира въпросния клапан при ауди а3 8л: (Коментар на колега от форума) Здравей колега. Това е клапан който осигурява нормалната работа на спирачките ти.Тоест грижи се за постоянният вакуум към спирачният усилвател. Когато мембраната му е свършила курса педала на спирачките ти става твърд при определен престой на колата без да е карана, така се разбира че е за смяна. Разбира се по време на движение не се осигурява нужният вакуум и спирачките като цяло не работят оптимално. Щуцера излизащ от цялата заготовка е свързан с маркуче някъде с киламтика но не знам за какво точно служи. Някой колега може да помогне с повече инфо. Лошото е че счупили се клапана се продава заедно с вакуумния маркуч и накрайника към спирачният усилвател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 23 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Да не е този ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 29 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 уп Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Gergushki Публикувано 20 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2017 Никой ли не може да ми го посочи въпросния клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Така клапана се намира веднага след сервото по маркуча който съм посочил с червено и се пада точно под дебитомера някъде,но рядко е той,по скоро е вакуумна помпа или как се казваше вижда се на другата снимка как изглежда и се намира под колектора,на тръбата която е оцветена в синьо,тя има мембрани вътре и се пукат,отделно и тя се чупи често и започва да се губи вакуум на изгасен мотор.Другото което е има безброй тръби който може да са сцепени и т.н от доста време насам при колебание в някакви течове на въздух,налягане ходя в Дунев и срещу 35лв ми закачат някаква машина с пушек за точно 5 минути разбирам какво и къде е сцепено и готово,не се лутам с дни какво може да е,така че пробвайте! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване