daniel.petrovaliev Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 (Редактирано) Здравейте хора, моля първо да ме извините ако има такава тема, но много търсих из форума и не открих такава, а търсачката изобщо не ми изкара резултати. Имам намерение да си купувам Audi a4 b6 комби дизел. Бихте ли ми дали някакви насоки при търсенето на този модел Ауди? Има ли някакви фабрични проблеми, често срещани проблеми, автоматик или ръчка? Чувам от приятели, че "1.9 TDI ръчна скоростна кутия" модела хем бил най-икономичен, хем имал най-здрав мотор. Знам, че има 2 вида мотора на този модел, но не се сещам за имената им(беше някаква абревиатура с три букви), та кой от тях е по-добър ? Бих се радвал и на други насоки при търсенето и пробването на този автомобил, благодаря ви предварително! Редактирано 1 Октомври 2016 от daniel.petrovaliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 Правилно са ти казали за 1.9ТДИ Горе долу са еднакви, единия е с по малко коне, а другия с повече(130) Какъв е бюджета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 1 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 Ами 5к до 6к максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 1 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2016 1,9ТДИ са най-читавите , но са строшен от каране 2.0 ТДИ имат проблем със модула с балансиращите валове и ремонта е доста скъп , повечето са със SIEMENS дюзи , които ауди обявиха за "бъгнати" 3.0ТДИ според мен не е лош вариант . Чел съм за проблеми с нафтовата помпа , ама то ... божа работа. и е Common Reil , докато 2.0 и 1.9 са помпа-дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 С този бюджет трудна работа.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Преди 10 часа, Svetliu90 написа: 1,9ТДИ са най-читавите , но са строшен от каране 2.0 ТДИ имат проблем със модула с балансиращите валове и ремонта е доста скъп , повечето са със SIEMENS дюзи , които ауди обявиха за "бъгнати" 3.0ТДИ според мен не е лош вариант . Чел съм за проблеми с нафтовата помпа , ама то ... божа работа. и е Common Reil , докато 2.0 и 1.9 са помпа-дюза. Тоест си остава 1.9 TDI ? За автоматик и ръчка някакво мнение ? Преди 7 часа, Fitil4o написа: С този бюджет трудна работа.... Какъв бюджет ми трябва за читава(не чисто нова) кола от този модел ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 За скоростната кутия няма наблюдения ... 1,9 е с 5 скорости иначе другите са 6 . ако искаш б7 (демек с голямата решетка) под 8500лв няма да намериш читава , иначе б6 отвътре е същата ( говоря за А4 ) само отвън е по различна , но е красива пак. Има доста неща ,които трябва да гледаш ... аз си мислих ,че съм наясно, когато си купувах , но се оказа ,че и представа си нямам . 1.Преди да я купиш , задължително на ВАГ КОМ я качи - Дюзи , турбина , предварение на валовете , някой който разбира ,трябва да се изкаже.. 2.Маховика трябва дасе огледа , че е скъп. 3.Турбината също трябва да се види. 3.Тампони на двигателя , вибрации на празен ход , вибрации при ускорение , вибрации при определена скорост. 4.Наличност на течове . 5.Нивото на антрифриза - дали губи или е повече от нормалното ( може да има пукната глава или гарнитурата да е за смяна) 6.Пушеци през ауспуха . 7.Странни шумове от двигателя , играене на оборотите . 8. Гледай да е студен двигателя като я палиш ти ( преди това провери маслото) как върти на студен старт , пали ли лесно.Като загрее , пали ли на топъл двигател ( много палят трудно на топъл двигател и ги оправят чрез чипосване) .Ако е чипната може заради този проблем да е сложен чипа , макар че не е задължително. Има и още неща , за които немога да се сетя в момента. Извинявай ,ако съм те уплашил , но това е на мегдана . Аз лично препоръчвам 1,9ТДИ или 3.0 ТДИ . По скоро 3.0 ТДИ , защото е Common Reil. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 (Редактирано) Като цяло съм се насочил към б6 защото за моя бюджет ще намеря по-запазена. Изобщо не си ме изплашил със препоръките колкото повече толкова по-добре за мен. Иначе съм се насочил към по-слабият(1.9) мотор за сега защото ми трябва по-икономична, а не толкова бърза кола(тя си е 130 коня за мен са достатъчни). Има ли някой сервиз предлагащ всички тези диагностики които ми предложи? Предпочитам да си платя ако трябва за най-скъпия сервиз, но искам да съм по-спокоен, че няма да вляза в сервиза месец след като я взема. Редактирано 11 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 даже ти препоръчвам 1.9 116к.с а не 131к.с (по-добри отзиви съм чувал за 116к.с) Немога да ти препоръчам сервиз ..Аз лично не вярвам на никой . Чувал съм за 2 момчета в София , те са колеги от форума - Мишо и другия е Raino , има добри отзиви и за 2мата , но незнам координати ,нито телефони .Предполагам ,че ако се разровиш по форума , ще отркиеш информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Svetliu90 колега кой ти е казал , че 1,9 са с 5 скорости ??? Колега като за начало гледаш дали компресора за климатика е здрав второ като запалиш колата сядаш вътре и гледаш дали има някакви по силни вибраций в купето , че и маховиците са проблемни на тези коли . 4 години вече карам 1,9 ТДИ 131 коня с 6 скорости и за сега не съм имал сериозен проблем.Ако се сетиш за нещо питай с каквото мога ще помогна.116 коня и 131 коня до колкото знам са еднакви мотори с разлика в конете и двата са ПД така че по мощния двигател за мен е по добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 съжалявам , ясно аз съм се объркал .. .Като търсих кола за себе си , не видях никъде 1,9ТДИ с 6 скорости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 2 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 Преди 3 часа, BateSvetli написа: Svetliu90 колега кой ти е казал , че 1,9 са с 5 скорости ??? Колега като за начало гледаш дали компресора за климатика е здрав второ като запалиш колата сядаш вътре и гледаш дали има някакви по силни вибраций в купето , че и маховиците са проблемни на тези коли . 4 години вече карам 1,9 ТДИ 131 коня с 6 скорости и за сега не съм имал сериозен проблем.Ако се сетиш за нещо питай с каквото мога ще помогна.116 коня и 131 коня до колкото знам са еднакви мотори с разлика в конете и двата са ПД така че по мощния двигател за мен е по добре Здравей, благодаря ти за препоръките, имам няколко въпроса: Какво е "ПД" ? Имаш ли мнение за quattro и обикновенно задно предаване ? Преди 8 часа, Svetliu90 написа: даже ти препоръчвам 1.9 116к.с а не 131к.с (по-добри отзиви съм чувал за 116к.с) Немога да ти препоръчам сервиз ..Аз лично не вярвам на никой . Чувал съм за 2 момчета в София , те са колеги от форума - Мишо и другия е Raino , има добри отзиви и за 2мата , но незнам координати ,нито телефони .Предполагам ,че ако се разровиш по форума , ще отркиеш информация. Здравей, благодаря много за информацията, вече намерих контакт на Raino, вече има открит сервиз в София: http://dasautoservice.com/ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 2 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2016 ПД - Помпа-Дюза Не съм запознат с куатрото , някой друг колега нека се изкаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Преди 11 часа, Svetliu90 написа: съжалявам , ясно аз съм се объркал .. .Като търсих кола за себе си , не видях никъде 1,9ТДИ с 6 скорости. Кода на мотора е AVF,шестстепенна механична скоростна кутия,малко по-висок въртящ момент,/310нМ/малко по-евтина смяна на ремъци и ролки. http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4360 AWX мисля беше другият код на 130кс - 5 скорости,285нМ и малко по-скъпа смяна на ролки и ремъци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Огромен плюс за AVF е и 240мм съединител .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 преди 57 минути, МММ1 написа: Огромен плюс за AVF е и 240мм съединител .... Преди 2 часа, Reroll написа: Кода на мотора е AVF,шестстепенна механична скоростна кутия,малко по-висок въртящ момент,/310нМ/малко по-евтина смяна на ремъци и ролки. http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4360 AWX мисля беше другият код на 130кс - 5 скорости,285нМ и малко по-скъпа смяна на ролки и ремъци. Тоест "AVF" двигателят е по добър от "AWX" ? Как мога да различавам 2-та типа двигатели ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Като погледнеш документите на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUTOHOLIC Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Пропуснахте да споменете и 1.9 със 101 к.с. Кода на мотора е AVB и е с 5 скорости. По тромава е от 131, но пък данъка е 20 лв. Иначе всичко гореспоменатото важи и за него. Конструктивно нямат разлики, освен турбо и мисля дюзи. Корав мотор. Sent from my C6603 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 (Редактирано) Преди 2 часа, МММ1 написа: Огромен плюс за AVF е и 240мм съединител .... Те заради тънки сметки хитреците обикновено се набалбукват добре.Щото на останалите е без пари,подаряват ти го барабар със смяната и те водят на вечеря безплатна да го отпразнувате.Що пишете безсмислени постове - на всички им се трошат съединителите,дюзите умират,турбините се разлитат,помпите сдават багажа и т.н.Като се счупи - сменя се и толкова,живота продължава.Ако нямаш средствата се ориентираш към нещо друго или почваш да правиш циганийки типично по български. Редактирано 3 Октомври 2016 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 А и не забравяйте , че колегата ще купува кола втора употреба а не чисто нова...Което значи на минимум 300 хиляди километра.На мойта кола мотора е AVF и съм доволен.И като на всяка друга кола си има някакви косури но все пак не е чисто нова Преди 6 часа, daniel.petrovaliev написа: Тоест "AVF" двигателят е по добър от "AWX" ? Как мога да различавам 2-та типа двигатели ? Колега под обикновено задно предаване какво разбираш ??? Освен куатрото че е 4х4 другите са с предно предаване Куатрото ти е по скъпо за подръжка до колкото съм чувал а и 1,9 трудно се намират куатро и държат по висока цена..По скоро си приготви между 7 и 8 хилки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 Светли, нали и ти имаше ядове с двигателя и го сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 То от стара кола кво друго да очакваш Да сменях го но съм доволен от колата пък и като ги взимаме милионници е такова положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniel.petrovaliev Публикувано 3 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 преди 44 минути, BateSvetli написа: А и не забравяйте , че колегата ще купува кола втора употреба а не чисто нова...Което значи на минимум 300 хиляди километра.На мойта кола мотора е AVF и съм доволен.И като на всяка друга кола си има някакви косури но все пак не е чисто нова Колега под обикновено задно предаване какво разбираш ??? Освен куатрото че е 4х4 другите са с предно предаване Куатрото ти е по скъпо за подръжка до колкото съм чувал а и 1,9 трудно се намират куатро и държат по висока цена..По скоро си приготви между 7 и 8 хилки Колега имах предвид предно. Допуснал съм грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BateSvetli Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 ХАх за момент си помислих , че говориш за друга марка автомобил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) B6 вече е на годинки. Хубава кола, търси поддържана, нов внос не виждам много голям шанс да е такава То с годините и цените на частите поевтиняха...гледай съединител, дюзи и турбо Окачването вече е без пари почти (спрямо някога). 1.9 TDI 131 коня, това с 101 и данъка някак не е сериозно, купето е тежко за малък мотор. Е...върви повече от 1.6 бензин :> То и такова извращение има на б6,. макар и в малък тираж. Общо взето търси 1.9 tdi, AVF, може и quattro С бюджета, който си заложил, ще е трудно да намериш читаво. И все пак аз бих търсил читаво Б6 вместо Б7, та макар и да отнеме време и бюджет над твоя Просто Б7 с 2.0 TDI има известни проблеми преди 2006-та края...по-нагоре има А6 и други цени. Не че 4Ф и 3.0 ТДИ е някво цвете за мирисане и евтина поддръжка. Но кефа няма цена И за всеки влак - пътници Редактирано 4 Октомври 2016 от Firo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване