Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, реших и аз да се включа във форума. Та ако може да споделите мнение, кой е най-добрия мотор на A5? Приемам всякакви мнения.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има собствено мнение.

Според мен е 2.0 тди .

Особено като имаш предвид че мразя дизела, прави си сметка колко лоши са другите варианти. :hilezh:

 

3.0TDI тежи много и е много сложен.

TFSI бензиновите горят масло, трупат нагар и имат по-лоша икономия от дизела. Не са удачни за газ.

 

2.0TDI пък май имаше някакви проблеми с определена серия горивни помпи... но е сравнително безпроблемен мотор с много нисък разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годината от 2007 до 2011. Бензин или дизел е  без значение. И предпочитам ръчка. И купе. Колкото до бюджета, още не е сигурно,още не съм избрал автомобила, но съм се спрял на A5 2007.

Преди 6 часа, Audi_FeN_1 написа:

Всеки си има собствено мнение.

Според мен е 2.0 тди .

Особено като имаш предвид че мразя дизела, прави си сметка колко лоши са другите варианти. :hilezh:

 

3.0TDI тежи много и е много сложен.

TFSI бензиновите горят масло, трупат нагар и имат по-лоша икономия от дизела. Не са удачни за газ.

 

2.0TDI пък май имаше някакви проблеми с определена серия горивни помпи... но е сравнително безпроблемен мотор с много нисък разход.

Благодаря ти за изказаното мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз съм пред дилема, но задължително да е Sportback защото сме с дете. Тъй като съм голям противник на дизела се засилих към бензин, но като прочетох из западните форуми как доливане на 1 литър масло на 3К км. било в реда на нещата, и то на екземпляри 2010-2011 година се отказах. Не разбирам от двигатели, но каква е тази инженерна мисъл да пусне двигател с такъв "разход" на масло при нов модел?! ТТ-то ми, 15 годишна кола, направено 280 к.с., не пипа никакво масло между смените!

 

Колкото и да не ми се иска, ще се оглеждам за дизел, 3.0 доколкото четох с 240 к.с. и 500Nm се държи доста прилично, и като разход. И аз ще се радвам някой с преки впечатления да сподели. Виждам,че с малко късмет може да се вмести човек до 30К като цена?

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=229008393&isSearchRequest=true&doorCount=FOUR_OR_FIVE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=15000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=2

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=232763449&isSearchRequest=true&doorCount=FOUR_OR_FIVE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&scopeId=C&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxPrice=15000&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=31&pageNumber=2

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

И аз се заглеждам за А5-Спортсбек в момента и пазара е доста рехав като цяло. За БГ не говорим, всичко е напудрено и почва с около 5к БГН по-евтино от Германия или Швейцария.

Замислям се за 2.7тди-версията на дизела, чета по немски форуми че го дават доста сполучлив, или само аз така ги чета нещата…:hilezh:

За колегата над мен:
1-та е с счупена помпа за впръскване –
Einspritzpumpe
2-та е в Чехия

 

Ако не си забелязал де. Успех с търсенето, ще следя с интерес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ремонта беше на съшата цена (1.5к евро) като за харча на масло при TFSI ;).

@AJP  и при 2.7 го има проблема с помпата, имаше дори във форума тема преди година ако не се лъжа.

Имаше читав (поне по снимки) Спортбек тук, но като гледам е продаден вече.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си казвал, че е 1.5, а че цената на 2-та ремонта е съпоставима (еднаква) по спомен.

Може би просто тогава си мислеше, че ремонта на TFSI е много по-скъп от тия 1.5к евро.

Както и да е де, аз го казах на бъзик :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За едногодишното ми съприкновение с А5 2.0 дизелак 143кс. с мултитроник мога да споделя моите наблюдения, а те са: Мотора работи тихо, но ми малее като мощност, кутията има замисляне около 1-2 секунди преди да зацепи за потегляне, което много ме дразни. Съпоставка правя с кутията на Рейджа ми zf 6hp26, която е поне класа нагоре. Разхода при мен не пада под 7,5л.-8л./100км., а не съм някой рейсър в града, извън градско по магистрала си държа около 160км.-170км.По борд за около 20к. километра е 8,2л./100, а там показва с 1л.по-малко от на колонка. Та ако сега избирам без да се замисля взимам 3.0 tdi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Филип Стоянов написа:

 A6 3.0 TDI и A5 3.0 TDI

A6 от 2007 до 2011 имат голяма разлика.От края на 2008 почва фейслифта и цената става друга,не си казал бюджет,което определя и модела...

 

Преди 13 часа, Филип Стоянов написа:

Защо така?

Защото А6 купе няма.3.0ТДИ ще е автоматик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, plamen sf написа:

не си казал бюджет,което определя и модела... 

 

Бюджета не е от значение, просто искам да събера мнения за модела A5, колкото до A6 има 3.0 TDI с ръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Ц Е Ц О написа:

Има и ръчка 3.0тди

То че има - има , но са като бели лястовици и са pre-FL голи като пушка обикновено...в немското мобиле по критерии 240кс/дизел/2008+ от 4к автомобила с отметка ръчка остават 11...като само 2 са 4ф...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6.10.2016 г. at 11:10 PM, Audi_FeN_1 said:

Всеки си има собствено мнение.

Според мен е 2.0 тди .

Особено като имаш предвид че мразя дизела, прави си сметка колко лоши са другите варианти. :hilezh:

 

3.0TDI тежи много и е много сложен.

TFSI бензиновите горят масло, трупат нагар и имат по-лоша икономия от дизела. Не са удачни за газ.

 

2.0TDI пък май имаше някакви проблеми с определена серия горивни помпи... но е сравнително безпроблемен мотор с много нисък разход.

Трябва да забранят на хора висящи по цял ден по сервизите да дават мнения за аудита дето са виждали само на картинки.

On 18.10.2016 г. at 6:22 AM, Филип Стоянов said:

 A6 3.0 TDI и A5 3.0 TDI

Две напълно различни коли. Вземи ги покарай и двете и избери. Ние няма как да направим избор вместо теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам възможност да ги покарам такава. Затова питах за мнение ако някой от този форум е карал и двата модела да каже коя е по-добра, като возия. Нещо почнах и спортбег да заглеждам, защото е по-голямо. И сигурно ще избирам между A6  и A5 sportback.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как нямаш възможност?

Би трябвало (ако искат да си продадат кочините) във всяка автокъща в която колата е регистрирана или има транзитни номера да ти дадат да направиш тест драйв.

Ние тук не може да ти кажем коя от 2-те коли ще ти е по удобна.

Иначе ако ще е а5 и искаш да правиш нещо повече от возене с него гледай да е Sportback наистина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, fifipaldi написа:

Как нямаш възможност?

Нямам врема да отида да няправия тест драйв и затова за сега само събирам мнения.

 

преди 24 минути, fifipaldi написа:

Ние тук не може да ти кажем коя от 2-те коли ще ти е по удобна.

Имам предвит за пътници, коя ще вози по-хубаво, защото ще се кара много, на различни места със семейството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На теория А6-тицата би трябвало да вози доста по-хубаво.

На практика не съм се возил/карал в такава.

Мога да ти кажа само, че А5 Sportback с S line окачване и 19-ки джанти си ме вози екстра мен, но и тук си е до хора и изисквания.

Доста хора сигурно ще кажат, че вози твърдо тази кола.

Трябва да ги покараш, няма как.

Иначе А5 е на една и съща платформа с A4 B8 и ако сравняваш с A6 4G особено е ясно кое ще е по-широко и по-комфортно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возията на А5 определено е по-стегната от на А6. Аз съм 180см. и зад мен човек за да седне, трябва доста да се нагъне. Според мен А5 не е кола за калдаръми и намачкани пътища, виж по магистралата е топ. Не знам как стои въпроса с А7, но мисля, че по-скоро трябва да се ориентираш като вариант А6/А7. Би било полезно колеги с А7 да споделят визията си за този модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...