Jump to content

Покупка на AUDI A4 - B8


Recommended Posts

Не е нужно да я закрива, тя ще му носи доста ползи за разходи в бъдеще, да пита познат счетоводител. Както и да е, въпроса е дано нещо от тез коли свърши работа на колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за вашите мнения, малко пояснение от моя страна:

Бюджета е само за покупка и евентуално първоначално обслужване. Всякакви последователни разходи не влизат в тази сметка и са предвидени естествено.:verweis:

Филмите с фирми, ддс-та, счетоводители и прочие вече съм ги играл и не представляват интерес.


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази последната аз я гледах преди месец тъкмо я беше докарал  и я вкарваше да я правят имаше леки външни забележки  по боята нищо огънато само драскотини ,не я беше чистил даже  стояха касовите бележки , ама тогава и искаше 19к и ми предложи да и сложат газ и да ми я даде за 19.5к и се бяхме разбрали за се обади след като я боядисат и много и се бях навил ама като влезнах  във форума се отказах от ауди  въобще призля ми  едно хубаво нещо не чух нито разбрах колко би струвал ремонта на една такава кола дето яде масло. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Стилян,тук във форума единствено Райно може да ти даден точен и в същото време компетентен отговор колко би ти струвал ремонта за спиране на проблема с маслото.Издири му профила и на лично и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да карах Fireblood след това го смених с малко по нов пасат понеже карам много над 100к км на година работата ми е такава бързо амортизирам колите ,но не е това темата. Мерси колега ИВО ще му пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги,

Отдавна не съм писал. Не съм намерил още нищо, все нямам време или явно не ми е приоритет. :steinigung:

За тази, някой нещо може ли да каже? Гледам че е форумна и купена в БГ, което си е плюс до някъде – най малко от гледна точка за първите разходи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да минаваш мнооого километри изънградско.....според мен мултитроника трябва да ти е последен избор.

Стъкления покрив не знам за какво ще го ползваш.....за мен създава повече неудобства..в комбинация с електрическите седалки ....пространството ти в колата (която и без това не е голяма) е изядено от електромоторчета.....

...колата няма и темпомат...но пък показва с цветни картинки, че имаш отворена врата:steinigung: понякога колите имат абсурден набор от екстри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си автопилот колега, поне така пише в обявата в мобиле. 

Автоматика винаги ми е харесвал, за млад чичка като мен си е оферта. Прозореца горе може и да се затвори с плат - предполагам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има темпомат....но аз не го виждам на снимките.

Проблема с прозореца горе е, че сваля нивото на тавана с около 8 см. А седалките с памет не могат да паднат толкова ниско, колкото седалките с ръчно управление. Общото усещане при тази комбинация е липса на въздух в купето.....но това трябва да си го провериш сам, все пак зависи от .......абе субективно е.

Автоматът е най-яката екстра последните 20 години....но не всички автомати са еднакви:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

 

извинявам се че ползвам темата, но имам само един въпрос за Б8...

В Б8 вгражда ли се 1.8Т, този който е в предходното поколение или вече мотора е TFSI?

Питам понеже има доста обяви в които пише 1.8Т и е подвеждащо.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 1.8ТФСИ.

Даже има палав порязан мотор със 120кс

Другия е 160 масовия

Един познат имаше такъв със 120 магарета и бързо бързо ходи няколко пъти при Келеша:hilezh:

Иначе моята е с Люк ,седалките са с памет ,но ми е добре .

Не страдам от липса на място над главата.

178см съм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, hristtov said:

Здравейте,

 

извинявам се че ползвам темата, но имам само един въпрос за Б8...

В Б8 вгражда ли се 1.8Т, този който е в предходното поколение или вече мотора е TFSI?

Питам понеже има доста обяви в които пише 1.8Т и е подвеждащо.
 

В Б8 1.8Т мотора е само TFSI ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11.11.2016 г. at 9:10 PM, ivo marinov said:

До колегата Стилян,тук във форума единствено Райно може да ти даден точен и в същото време компетентен отговор колко би ти струвал ремонта за спиране на проблема с маслото.Издири му профила и на лично и така.

Благодаря колега :)

За 2.0ТФСИ има доста изписано.....

Аз лично като гледам нивото на масовите Б8 и А5 бих предпочел този мотор и веднга ще кажа защо.

Много приятен за каране, върви чудесно, звучи чудесно и не харчи много.Коли с този мотор в общият скучай са на половината на километрите на дизела.Като поддръжка са по-леки от дизела.

Проблеми.... ясен е, с маслото.Отстраняването му зависи какво ще излезне по кола.Масово хората искат като се отваря моторът да се смени всичко, визирам вериги, ремъци и ролки, водна помпа, все неща, които така и така са обект на обслужване някой ден. Само ремонтът на буталата е около 4000лв..Това е по-малко от ремънтът на проблема със стружките при дизела, които за тези пари ще е с части 2-ра ръка и неясно колко време ще е ок колата.

Също важен момент е, че ако колата се докара от чужбина на 90% е с отстранен проблем и сменени бутала.Скоро търсехме кола с един колага от форума и 10 от 10 бяха с правени в Ауди, за коли от Швейцария говоря, от там не съм виждал НЕ направена.

Бюджетът 20 000лв. е малък, 23-25 000лв. е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...