cvetan80 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Здравейте колеги.На какво може да се дължи вибрацията в купето на празен ход?Когато е на скорост и в движение няма такава вибрация.Инъче когато е на свободна вибрира чак във волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Маховик или тампон на мотор/скорости.Работата на двигателя равномерна ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Меката връзка. Изпратено от моят Lenovo P70-A с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Работатана мотора е равномерна и е сравнитрлно тих забелязах че и ауспоха отзад вибрира така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Може да има проблем с горивото на празен ход, да е прекалено много - например под 3mg/str или проблемна дюза, или тампони на двигателя.. или маховик, или генерацията. Аз също се клатя леко на праен ход... афн-ите вече си поостаряха, може да са много неща. Може да опиташ да вдигнеш малко оборотите, защото предполагам, че са ти на 861 в момента, направи ги 903 с ваг-ком и виж как ще е... понякога помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baleful Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 По-вероятно е да са тампоните на двигателя Изпратено от моят HTC Desire 820 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 (Редактирано) Аз не разбрах тази вибрация: 1. На студен работещ мотор има лия? 2. На топъл работещ мотор има ли я? 3. Като натиснеш съединителя при случая от т.1 още ли я има вибрацията? 4. Като натиснеш съединител по т.2 какво имаш? Редактирано 17 Ноември 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 3 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2016 посточнно има без значение топъл или студен моторРазлика нчма и със натискане на съединителя.меката шръзка ч пристегнах със скоби,но промяна няма.По скоро ще да е тампон на дшигател.Ще отида да я погледнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 4 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2016 Това със скобите е вариант за празен ход, колкото за проверка. Не е много редно да се кара със скобите, получава се резонанс на различни честоти, когато е стисната със скоби. Направи си оборотите на празен ход на 903, милиграмите поне 3.5 и центровката я върни, да не е на предварение много, както я оставят масово. И 55 е ок, малко над синята линия. И тогава евентуално след малко каране вибрацията ще намалее. Мека връзка, тампони на двигател, центровка твърде много на предварение и гориво прекалено обогатено на празен ход, тръгнал маховик, проблем с дюзи... това според мен са най-вероятните неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Аз също имам такъв проблем. Смених всичко и вибрациите останаха, но вече мисля, че знам от какво са. Вибрациите при мен се изразяват в това, че волана трепери доста. Като го хванеш с ръце все едно те лазят мравки. Отделно като задържа натисната спирачката съще се усилват, ако спирачката е пусната са по-малко. Направих следното: 1. Сложих скобите на меката връзка. Ефект имаше, но за кратко. След 3 месеца се докъса и станаха повече. Смених я (махнах и катализатора и сложих резонаторно гърне). Вибрациите намаляха, но това с волана остана - 120лв. 2. Водих я за настройка на помпата на две места и на двете казаха, че е ок и по-добре да не се пипа - 50лв. 3. Смених тампоните на скоростната кутия (Лемфьордер). Никакъв ефект. - 150лв 4. Смених тампоните на двигателя (Лемфьордер). Никакъв ефект, даже стана по-зле. Много по-зле. - 250лв 5. Смених съединителя с маховика. Сложих ЛЮК демферен. Изчезна вибрацията в скоростния лост и скърцането при гасене на двигателя, но дразнещия волан остана. - 900лв. Равносметка: 1500лв за тия вибрации и нищо. Един ден както си седя пред колата и я зяпам и си викам "като размърдам двигателя на ръка и трябва да се мести в тампоните и чак тогава да мести купето. Пробвах и О чудо! Не се мести в тампоните, направо мести купето! Търсих във българските форуми и нищо. Почнах да търся в немските и на няколко места пишеше, че тампоните се сменят само с оригинални тампони от Порше. Викам си супер. Звъня в Порше и припадам. Те са по скъпи от комплекта съединител. Най-ниската цена до момента която съм намерил е 450лв от познат в Германия. Ако сега трябва да го направя цялата сага ще почна с 1, 2 и 3. После ще разбера дали са тампоните или е маховика и ще сменя него. Ако ще се чипва слагаш твърд, че иначе няма смисъл. Малко дълго стана, ама дано ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Колега papi92, Не бързай с нови тампони - опитай да регулираш сегашните. Регулират се лапите/стойките на тампоните, който са към купето - разхлабват се гайките на тампоните и 6-те болта, на лапите/стойките, повдига се с крик двигателя, спуска се, запалва се, гасиш, стягаш гайките на тампоните и болтове на стойките и би трябвало да няма и помен от вибрацийте. Можеш да опиташ и с тампони втора употреба - аз взех от Passat 2.0, мисля че беше, с номера 8D0199379AE (ляв) и 8D0199382M (десен) за 26,00лв и двата. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) На левия са ми различни само последните две букви, но тава не мисля, че е проблем. От това което разбирам трябва да охлабя гайките на тампоните (една от горе и една от долу за всеки тампон). Да развия болтове номер 6 и номер 15 по тази картинка, като те са 3 от едната и 3 от другата страна за лапата за двигателя и 3 от едната и 3 от другата за лапата за купето. После да спазя процедурата от вдигане, сваляне, палене и гасене, за да се намести. Стягам първо гайките на тампоните, после болтовете на лапите. Правилно ли съм те разбрал? Долните болтове на лапите доста трудно ще ги стегна докато двигателя лежи на тях. Редактирано 12 Януари 2017 от papi92 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Развиват се само болтове номер 15 (3 ляво + 3 дясно) - разхлабват се леко, колкото да може да се намести лапата. Гайки 12 - не се пипат (трябва да са стегнати), трябва да са стегнати, за да може лапата да се намести по тампона. Болтове номер 6 не се пипат (трябва да са стегнати). Болтовете 15 се стягат лесно - затова те трябва да са само разхлабени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Благодаря! Ще го пробвам следващата седмица и ако се оправи ще те черпя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 И аз минах по твоя път (без стъпки 2 и 4). Колата я купих със сменени тампони на ДВГ-то - бяха topran, аз ги смених с Meyle и все си вибрираше, без обаче да правя реглаж на лапите и тампоните. Смених меката връзка - имаше известно намаление. Смених маховика с нов демпферен, вибрацийте намаляха, но още имаше нещо, което не ме кефеше напълно. Накрая поразгледах отдолу как са захванати лапите и реших да пробвам - то па взе че стана. Поздрави и дано, и при теб да стане. P.S. Отдавна се каня да опиша мъките с вибратора, ама все не оставаше време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Еб@си, ако наистина проблема се решава толкова елементарно...ще е идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Здравей колега . Има доста теми изписани по форума относно вибрации ( притрисане) на празен ход. Най често 4цилиндровите коли страдаме от тях.Проблема най-вероятно е комплексен и доста скъп за решаване. Аз лично имам притрисане на празен ход и съм чел ,че доста хора сменяли маховици , тампони на двигателя , меки връзки , дюзи , центровка на дюзи , синхронизация на валове , чипосване и и.т.н . но проблемите си остават.Затова ако не те дразни много тези вибрации , моето мнение е да пробваш с по-евтините варианти : меката връзка и там с тия лапи , които предполагат колегите и накаква центровка на валовете.Е разбира се ако имаш излишни парички , винаги можеш да почнеш да сменяш 1 по 1 . Само един съвет от мен - Тампони на двигателя само с оригинални сменяй ! Успех и сподели резултати . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 6 hours ago, Rotkod said: Еб@си, ако наистина проблема се решава толкова елементарно...ще е идеално. Това с лапите мисля, че става когато си сменил тампоните. Може и при стари да се пробва, но ако са скъсани няма никакъв смисъл. Самия тампон вътре има хидравличен амортисьор. При мен десния (тоя с кожуха) беше олят в масло и се беше сцепил. Явно маслото го беше разяло. Какво значи "центровка на валове"? За горивната помпа ли говориш или аз съм пропуснал нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Ако тампоните са повредени, естествено първо трябва да се сменят. За да работи правилно хидравликата на тампона се налага центровката. Попаднах на информация в някакъв аглийски форум, че тази процедура трябва да се прилага при всяка работа по двигателя и скоростите. Ако се разгледат долните лапи, се вижда че отворите за болтове (15) са елипсовидни, което предполага такова регулиране. Съгласен съм, че вибрацийте може да са породени от какво ли не, но поне тази процедура не изисква кой знае какво. По-нататък съм решил да пробвам отново със старите тампони (Topran и Meyle), които са си здрави, да ги регулирам и да видя дали ще има вибрации с тях, и евентуално да разбия мита (или пък не), че трябва да се ползват само стокови или супер скъпи тампони - 'бах ма'а мУ, изобщо не са не'ва космическа наука дее'а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 На 13.01.2017 г. at 9:11, papi92 написа: Какво значи "центровка на валове"? За горивната помпа ли говориш или аз съм пропуснал нещо? Синхронизация на валовете . Ако при смяна на ремъци , не се сложат едни специални "неща" (забравих им името ) може да се развали центровката на валовете(всмукателен , разпределеителен). 4ти канал на ВАГ-КОМ , се гледа синхронизацията на валовете , исканото и даваното предварение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 (Редактирано) Не се заяждам, ама пишеш разни неща, които си ги чул и не разбрал. Редактирано 23 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 просто исках да кажа на колегата , първо какво трябва да провери , при наличие на някакъв резонанс на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 Това което говориш ще има друг по сериозен проблем от резонанс на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Пробвах метода с разхлабването, но ефекта беше никакъв. Вчера смених и маховика с твърд, за да сложа чип и при обезвъздушаването на системата забелязах, че казанчето за спирачната течност се повдига 4см на горе като натисна спирачка или съединител. Отвих кората под волана, легнах и какво да видя... Единия болт на сервото го няма, другия се държи на магия. Завих го, сложих друг и чудо! Вибрациите във волана изчезнаха. Има още съвсем леки вибрации, но мога да ги преживея. Сега почна да вибрира заради твърдия маховик, но вече почва да ми писва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 Увеличението на вибрациите от едномасовия маховик го пише навсякъде и за мен лично е очевидно последствие. Не знам защо си очаквал, че при теб няма да го има и/или ти създава емоции. Не знам също и защо си решил, че е нужно да слагаш едномасов за един чипс, особено ако стария ти е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване