Ballantiness Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Някой сменял ли е предното стъкло да обясни подробно каква е процедурата? А6 4ф 3.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Аз съм сменял на 2.0тди, на 3.0тди предполагам е същото. С нож прорязват силикона и свалят стария джам. Понякога прорязват и боята под силикона и започва да гние и след 5 години може да имаш дупка. За мен джамджиите мърляво работят. Ако прорежат боята и хубаво да се сложи грунд и малко боя с лак отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 (Редактирано) Аз съм сменял предно стъкло ,,уиндшийлд" на A6 4F, в края на декември 2012г. Колата я оставих за два дни в ,,Юнитрейд".... При мен оставиха следи по фугите на основата, въху която е монтирано вътрешното огледало за обратно виждане.....Явно при свалянето му са използвали не пластмасови длета и шпакли, а отвертка..... Редактирано 15 Ноември 2016 от andrei_S40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 А някакви адаптации нещо,стикерите за гражданска,преглед,винетка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Ти как питаш все едно сам ще го сменяваш.Преценяваш колко пари ти се дават караш колата и хората правят всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Искай оферта от три различни фирми и ще си прецениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Зададох въпроса с цел да знам каква е процедурата,дали оставям колата и си я взимам със стикерите на новото стъкло или аз след това сам да се оправям... PASSI-споко,от теб няма да искам нито пари нито труд,извинявай,ако съм те засегнал с моето любопитство...Никъде не съм споменал до колко пари да е...!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Ами заръчваш им да прехвърлят и стикерите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Koбра - прилично мърляво, но не too much. Прехвърлиха ми и стикерите, като на новия прозорец грам не се разбира кое е гражданска, кое преглед, кое винетка... Стъклото стои добре, гела на сензора за светлина не чак толкова. Европейско стъкло + прехвърляне на стикери < 200 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 (Редактирано) преди 13 минути, Ballantiness написа: Зададох въпроса с цел да знам каква е процедурата,дали оставям колата и си я взимам със стикерите на новото стъкло или аз след това сам да се оправям... PASSI-споко,от теб няма да искам нито пари нито труд,извинявай,ако съм те засегнал с моето любопитство...Никъде не съм споменал до колко пари да е...!!! А и да искаш не давам Тези стъкла са от 200 до 1200лв,че може и по скъпи да са в Порше та затова написах да прецениш колко ти се дават. Хората които сменяват стъклата ще ти прехвърлят стикерите.http://www.sps-autoglass.bg/ Редактирано 15 Ноември 2016 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Аз бях сложил турско в мустанг и дори оцеля градушката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 15 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Е така вече е по-добре Благодаря! Бтв смятам да го затъмнявам след като го сменя,ще се отрази ли по някакъв начин за автомат.прехвътляне от daylights към къси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Преди 1 час, Ballantiness написа: Бтв смятам да го затъмнявам Ще се местиш на екватора ли? Чак от толкова няма нужда според мен, то си има достатъчно затъмнение. Аз сменях стъкло още преди да регистрирам, че беше пукнато. Прорязват уплътнението с една тънка проволка. После чистят остатъци преди да сложат новото. Стоях при тях да гледам. Някъде за час го смениха. Мисля в Кобрата над затвора ходих. Никакви драми нямам оттогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Така и така ще го сменяш, вземи си атермично. Там няма смисъл да го затъмняваш, освен ако не ти е за гъзария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 Да разликата е голяма с атермичното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Всички стикери ми бяха запазени в цялост иподлепени на новото стъкло...Съветът ми е да несе занимаваш със стъкла Кобра.... 19 hours ago, kpematop said: Аз бях сложил турско в мустанг и дори оцеля градушката. Аз съм с оригинално и предно и задно стъкло (впрочем, ти го знаеш), при мен в ужасяващата градушка от 8 юли 2014 г. ОЕМ уиндшилда оцеля непокътнат, но задното стъкло беше счупено до рамка...на сол.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
advokata25 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 По скоро ми е интересно дали ще бъде така обезшумено, като оригинала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Преди 8 часа, andrei_S40 написа: Всички стикери ми бяха запазени в цялост иподлепени на новото стъкло...Съветът ми е да несе занимаваш със стъкла Кобра.... Аз съм с оригинално и предно и задно стъкло (впрочем, ти го знаеш), при мен в ужасяващата градушка от 8 юли 2014 г. ОЕМ уиндшилда оцеля непокътнат, но задното стъкло беше счупено до рамка...на сол.... Че какво им е на кобра,предлагат както китайски и турски,така и европейски,ако колегата е решил че пари за скъпо няма да дава е все тая китайското от къде ще вземе,до сега с европейските на кобра ядове не съм имал,даже и китайско слагах от тях и оцеля при голямата градушка в софия,докато доста "оригинални" не от кобра се наложи точно там да си слагат новите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Дали едно стъкло е оцеляло при градушката не е баш смислен аргумент за качеството му. Може да е била под дърво, може да е спряла така, че да падат буците под ъгъл който да позволи на стъклото да издържи, както и обратното. Преди няколко дни излетя камък от един тир и ме изпращя директно в стъклото, помислих, че стреля по колата някой, но не успя да го напука нито да направи шупла. Предния път на пасата който карах преди пак същия сценарии ми напука доста гадно стъклото камъче и го сменях. Малко е Божа работа ама все пак хубаво, атермично стъкло е за предпочитане. Pilkington правят добри стъкла знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Турското, с което карах беше изрязано добре и не пречупваше образа. Аз по това съдя за качествено стъкло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Вижте какво ми излиза по рама за стъклата на моята: Windshield in heat-insulating glass with sunshield & viewing window for VIN Side and rear windows: Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted. Какво е това heat-insulating glass.Има ли нещо общо с атермичното стъкло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Е те такова е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Лилаво трябва да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Не е лилаво.Гледам,че и за страничните пише също, че са термоизолиращи стъкла и затъмнени от B-колона назад. Windshield in heat-insulating glass with sunshield & viewing window for VIN Side and rear windows: Side windows in heat-insulating glass, from B-pillar and rear window dark tinted. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 18 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2016 Благодаря за мненията,няма да е от 200кинта ама няма и да е от 1000лв,ще разгледам наживо какво се предлага и ще преценя,така и така ще е след зимата,че с тоя пясък от машините за чистене пак ще се надраска,а и акумулатор май ще се взема... ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване