Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И мен като Рулза,понякога ме е срам да влизам..но пък това ни прави форума уникален,драми,историии,но погледнете когато стане сериозно сме едно..поне така си мисля

Адрес на коментара
  • 3 weeks later...
Смятам че трябва да отиде към основните правила, които трябва да се прочетат преди да някой да стане член! Т.е. над чертата може би... :bia:
Аха... В графата "Прочети преди да пишеш!"

:) Наистина трябва...

за Fory :)

Адрес на коментара
  • 3 months later...

Форумни ужаси

1. Спамерът – за него е въпрос на чест никога да не напише мнение, което е смислено, по-дълго от едно изречение или пък изобщо има нещо общо с темата. Любимият му препинателен знак (а често и единствения, който ползва) е смайлито. Еволюирала разновидност на спамера е мистър Постинг – потребителят, който явно цели да влезе в книгата на Гинес, отговаряйки денонощно и систематично на абсолютно всяко чуждо мнение, а често и на собствените си.

Противодействие – също както хлебарките спамерите и спамът не могат да бъдат премахнати.Смята се продуктите на RAID (BAN и BAN +) могат поне да облекчат проблема.

2.Тролът – обикновено публикува само едно явно провокативно мнение и след това просто се наслаждава на последвалата верижна реакция. Така например във форум за автолюбители той ще изтъкне колко здравословно е ходенето пеша, а във форум за компютърни игри ще обясни, че геймингът е детинско и откровено малоумно занимание.

Противодействие – решението е учудващо просто – игнорирайте го и той ще си тръгне разочарован. Както знаем от D&D, огън и киселина също помагат.

3. Модераторът – подобно на босовете в компютърните игри, той има уникални способности и точно това го прави особено страховита заплаха. Твърди, че съблюдава за спазването на правилата на форумите, но реалната му и очевидна за всички цел е да наложи режим на терор и диктатура, в който никой потребител да не смее да поства под страх от смъртно наказание.

Противодействие – ако нищо друго не работи, пробвайте да спазвате правилата. Може да не ви се вярва, но помага.

- 3.1.Модераторът винаги е прав.

- 3.2.Ако модераторът не е прав виж 3.1.

4. Адвокатът (на дявола) – той е замесен във всеки спор и винаги е прав, дори когато твърди, че черното е бяло. Никога не мирясва, аргументите му не се изчерпват и най-голямата радост за него е да си намери друг адвокат, с който да си спорят. Чете чужди мнения избирателно и само по диагонал.

Противодействие – съгласете се с него, че черното е бяло. Това ще го обърка и направи безобиден.

5.Патриотът – това е човекът, който на трети март поства задължителната тема – "DA SE GORDEEM 4E SME BALGARI BRATIA" (на латиница с главни букви), а през останалата част от годината недоволства от това в колко скапана държава живее и от какви идиоти е заобиколен (обикновено също на латиница с главни букви).

Противодействие – публикувайте националният химн – той ще изпадне в патриотичен екстаз и временно ще спре да се оплаква.

6. Интелектуалецът – за да каже това, което другите изразяват с две – три изречения, той изписва поне страница и половина, освен това изплозва думи, които само той разбира (например "патина", "ктитор" или "поландрия"). Това не води до проблеми, тъй като и без това никой не чете мненията му. Обича да цитира прочути личности, независимо дали цитатите имат дори бегла връзка с дискутираната тема.

Противодействие – като цяло е безвреден и няма нужда от противодействие, само не се опитвайте да четете публикуваните от него мнения.

7. Хлапето – възрастта, описана в профила му, е някъде около 12-13,но реално е на 5-6, тъй като е от онези, на които им липсват първите 7 години. Много обича да си общува с други хора и утроява комуникацията при какъвто и да е признак за обратна връзка. Представлява идеална илюстрация за недостатъците на реформите в образователната ни система.

Противодействие – също като Уили Койота, хлапето се завръща с подновени сили, независимо какво ще му причините.

8. Хакерът-говори на езика L33T и най-голямата радост за него е да научи или да налучка някак си паролата ви и да направи куп глупости от ваше име. Реалните му познания за компютри са от минимални до никакви.

Противодействие – за щастие има сигурен начин да се предпазите от атаките му. Той е **deleted/2@#TehL33th4xORW4Sh3R3_23@I OwnZOrj00I4m4ZZ!**

9. Лъкерът – той се е регистрирал, но стои в сянка, никога нищо не казва и няма как да разберете какво ви крои, преди да е станало твърде късно. Изключително опасен, защото изненадващо може да почне да поства и да се окаже, че принадлежи към някой от другите типове.

Противодействие – не е известно.

10. Сърдитко Петко – този потребител винаги се засяга, приема всичко като лична нападка срещу себе си и периодически си тръгва завинаги от форума. В неговия случай "завинаги" означава период от 2 до 6 дни.

11.Администраторът (шефа) - Следи строго работливите пчелички (модераторите) и раздава правосъдие във форума.

Противодействие - Стоиш, мълчиш, работиш и проблеми нямаш.

Редактирано от Fory
Адрес на коментара

Напълно съм съгласен, че не можем да водим дискусия не само във форума, а и в нормалните ни ежедневни разговори. Когато сме на различни мнения запазваме приличния тон за около 10мин през тези 10мин може да се нарече все още дискусия. След това обаче тази дискусия винаги преминава в спор и всяка страна се опитва да обеди другата, че не е права. Аз лично се побърквам като някой се опитва да си наложи мнението, а това най-често са най-близките ми приятели и дори приятелката ми.

Заради манталитета на Българина или заради нещо друго незнам, но винаги се палим много в споровете да не говорим ако сме и пили тогава е направо страшно. Освен всичко това спорим дори да не сме съвсем сигурни, че сме прави. Спорим без да можем да се обосновем, спорим без да сме компетентни по темата. Чул от тук мнение за нещо и вече е много наясно и спори като луд. Пример: Мисля да си купя Рено. Много са зле ти луд ли си бе тва не са коли много се чупят и били ужас. Колко рена си карал ? А николко така съм чувал... И това трябва да е мнение на което може да се разчита ?

п.с. По някое време в спора вече няма значение какво казва едния или другия те просто спорят и искат да променят на другия мнението. Няма прав няма крив вече става въпрос за друго да промениш мнението на другия защото било грешно и трябва да го постигнеш на всяка цена без значение абсолютно нищо друго. :rolleyes:

Редактирано от fizo
Адрес на коментара
Напълно съм съгласен, че не можем да водим дискусия не само във форума, а и в нормалните ни ежедневни разговори. Когато сме на различни мнения запазваме приличния тон за около 10мин през тези 10мин може да се нарече все още дискусия. След това обаче тази дискусия винаги преминава в спор и всяка страна се опитва да обеди другата, че не е права. Аз лично се побърквам като някой се опитва да си наложи мнението, а това най-често са най-близките ми приятели и дори приятелката ми.

Обикновено след десететата минута, след като установя, че комуникацията е невъзможна, прибягвам до една общоизвестна народна мъдрост, свързана с поставянето на вербалния събеседник на средно висок и объл постамент, след което се оттеглям от безмисления спор.

Напоследък все по-често прибягвам до този метод. Дори във форума.

Лошо, но факт.

Адрес на коментара
Пример: Мисля да си купя Рено. Много са зле ти луд ли си бе тва не са коли много се чупят и били ужас. Колко рена си карал ? А николко така съм чувал... И това трябва да е мнение на което може да се разчита ?

A най - големия ташак е като си пуснеш тема за бъдещо закупуване на по - модна каляска,

тогава се изсипват сите капацитети да ти обясняват колко била поддръжката,

как ти не можеш да плащаш и все още тая кола не е за тебе,

а те самите поддържат някакви б3-ки и то силно казано поддържат. :snipersmilie:

Адрес на коментара

Никой не обича критиката. Това е факт. Градивна или злобна, тя винаги създава неприятно усещане. Респективно, негативното усещане се прехвърля върху критикуващия. Това не означава, че трябва да приемате и посрещате с възторжени възгласи всичко, което ви представят.

Има няколко правила, съобразяването с които ще ви помогне да утвърдите мнението си в спор или диспут. Дори след бурна разправия ще можете да излезете от ситуацията с достойнство и без да сте обидили в яда си събеседника.

1. Избягвайте общите размишления и обвинения, опитвайте се да изразявате ясно отношението си към онова, което не ви харесва. Започнете да се упражнявате с приятели, запазвайки добрия тон и приятелското чувство. Този опит ще ви помогне по-късно да атакувате неприятелите си.

2. Освободете се oт гнева, преди да се конфронтирате директно. Ако е необходимо, направете една обиколка, пребройте до сто, отложете сблъсъка. В гнева си човек може да „избълва” думи и обиди, които да не мисли наистина. Казани веднъж, те няма как да бъдат взети обратно и дори извинението няма да оправи нещата на 100%.

3. Придържайте се към следната последователност: първо погледнете нещата от положителната им страна, после от противоположната. Опитвайте се да разберете и да се поставите на мястото на опонента си.

4. Имате право да се оплаквате и сърдите, но го направете спокойно, без да се „отдалечавате" от конкретния повод. Не намесвайте стари, предъвквани ситуации и проблеми. Опитайте се да не набирате инерция в гнева си и да спрете на време монолога си.

5. Не съдете на парче. Откажете се от ултимативните преценки и се старайте да оставите у събеседника си впечатление за достойно поведение и широк мироглед.

6. Ако нещо ви дразни, „изплюйте камъчето" не веднага, когато градусът на напрежението е висок, а при друг удобен случай. Това не означава да върнете кавгата или спора, а само да кажете спокойно вашата гледна точка или виждане.

7. Когато възразявате срещу някого, не го засягайте лично, критикувайте поведението му. Кажете: „Не си си оправял стаята от месец..." Вместо: „Ти си много мързелив." или: „Не обичам неточността." вместо: „Ти си неспособен да бъдеш точен." Така опонентът ви няма да приема враждебна отбранителна позиция и може да постигнете по-бърз резултат.

10. Избягвайте обобщенията от типа: „Всички сте едни и същи." Дори да са верни, няма да ви помогнат.

11. Бъдете реалисти, не очаквайте другите да променят навиците си за няколко дни, дори когато са взели под внимание вашите забележки. Не натяквайте и не се дръжте поучително.

Адрес на коментара
  • 3 weeks later...

Колко членове на даден форум са необходими за смяната на електрическа крушка?

1 да смени крушката и да постне за това, че я е сменил

14 да споделят подобни преживявания (смяна на електрическа крушка) и за това че една електрическа крушка може да се смени и по друг начин

7 да предупредят за опасностите при смяна на електрическа крушка

1 да премести темата в подфорум "Осветление"

2 да започнат спор че правилния подфорум би бил "Електричество"

7 да отбележат правописните и граматически грешки в постовете

5 да окалят горните 7

3 да коригират правописа и граматиката на горните 5

6 да спорят дали е правилно "електрическа крушка" или "електрокрушка" .. и още 6 да ги окачествят като тъпаци

2 индустриални професионалисти да информират групата че правилният термин е "лампа"

15 всезнайковци, които казват че са в индустрията и "електрическа крушка" е коректният термин

19 да постнат мнения, че това не е форум за електрически крушки и че тази дискусия следва да се премести там

11 да защитят поста, казвайки че тъй като всички ползваме крушки тези постове са в правилния подфорум

36 да започнат спор кой метод за смяна на електрически крушки е най-добър, къде могат да се закупят най-добрите крушки, коя марка е най-пригодна за тази техника на смяна и кои марки са непригодни

7 да постнат линкове с примери на различни електрически крушки

4 да кажат, че линковете са грешни и впоследствие да постнат верните линкове

3 да постнат линкове, които са намерили във вече постнатите линкове, които засягат тази група на форума, което естествено прави крушките важни за групата

13 да свържат всички постнати мнения до момента, да ги цитират заедно с всички подписи и заглавия, написвайки най-отдолу "И аз"

5 да постнат, че няма да постват повече, тъй като не могат да се оправят с противоречията около електрическите крушки

4 да кажат "абе това не го ли обсъждахме наскоро?"

13 да кажат "Потърсете в Google, преди да питате тук за електрически крушки"

1 форум-идиот, който да отговори на оригиналния пост 6 месеца след това, и да започне всичко на ново.

Адрес на коментара
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...