ares 1967 Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Не знам нещо странно ми се струва че за 40 50к на нашия пазар нищо не ви харесва.Гледах по чужди сайтове цените не са по различни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Същите са цените на този тип коли. Най-много за същата цена да докопаш някоя с повече екстри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Е нали за такива коли говориме.Аз ако съм готов да извадя 100000лв. няма за какво да коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Такава кола е добре да се взима до 100 000км. и да е свежа, запазена, с добри екстри за да ти е кеф да я караш и да усещаш, че имаш премиум кола. Кола на 200 000км. за кога да купуваш ? А ремонтите ? А ако има удар и това да обуславя цената ? Читава А7 според мен под 60 000лв. много трудно независмо дали от Германия, БГ или от къто и да е. Ето една истинска кола, изглежда запазена, от първи собственик е, но пък като ектри не е много ок. http://m.mobile.bg/details/11481271308171814 Ето една прилична А6-ца. http://m.mobile.bg/details/11424368408299014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Съгласен съм до някъде с теб.Но не мисля че 200000 км.за тези коли са нещо много.Може и да не съм прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Миналата година Порше Запад продаваха А7ца (3 дизел) на 45 000 км, сива, с комплекти зимни/летни гуми и с N1 сертификат за 59 000 лева. Още съм им благодарен, че ме прецакаха и не я купих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 С какво те прецакаха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redalex Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Обещаха, че ще ми я запазят, защото заминавах в командировка за 2 седмици. Предложих да им оставя капаро. Казаха - няма проблем ще ви изчакаме. И ден по-късно като пътувах ми пратиха имейл "колата е продадена". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2016 Белата А7 има снимка с панел за RMC, после с ММИ 3GP. Снимки от две коли има. Друг проблем са давените коли. Бях звънял за старата за ретрофит на MMI 3GP и в моргата ми казаха ама господине един дойде и взе всички модули за някаква давена кола...От 5-10 обяви нито една немаше MMI 3GP, странно ми се стори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 (Редактирано) Преди 10 часа, ares 1967 написа: Съгласен съм до някъде с теб.Но не мисля че 200000 км.за тези коли са нещо много.Може и да не съм прав. Зависи, как са правени...кола на под 100к за 5 години градско сутрин/вечер студени стартове е 5 пъти по амортизирана от кола на 200к за 2-3 години карана магистрално на последна предавка и големи преходи...Изобщо да не намесваме и поддръжката...ако първата е спазвала сервизното разписание и е сменяла масло на 30к км...та от-до преход разликата е огромна... Но в БГ всеки иска свежа кола на към 100к км...та затова всички обяви от 3 до 30 годишни кошове са все с такива пробези По темата към 180к км има едно по-сериозно облсужване от няколко к лв. Райно може да цитира и по конкретни цифри, но грубо по всички агрегати си влизат едни 3-4-5к в него. Редактирано 22 Декември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 М да така си е,най вече за пробега. Но нещата са такива заради самите клиенти....... Как може да има такива оФФФце още ,не ми е ясно. А6 /А4 през 2001/2002г бяха по автокъщите на по 80-100-140к км ,сега същите модели са на по 140-160-180к 14г по-късно. В България всеки иска да е батка ,ама ако може да е за без пари и после да слага на Панамерата накладки втора ръка от моргата...... Масово е явлението коли за по 1-2000лв да са с гуми по-скъпи от самата кола сето се вика ,а премиуми за по 100к пари зимата са с летни галоши,лятото обратно. Моята А6 беше доказано на 193000км за 4г доказано магистрално каране и беше неразличима от нова технически и визуално. За цените и пазара в България се чудя как има будали дето си мислят,че кола тук е на по-малко км от колкото в немско например и същевременно е на същата цена ,ама тук в лева ,а там в евро и разни такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Нали никой не си мисли, че до 100к колите не се чупят. В официалния сервиз съм виждал какво ли не. Пресен пример шефа купи един пасат Б6 на 95к 2006 г за препродажба. Колата е от официален дилър поддържана само там и т.н. Вчера колегата го прибира в халето и той изгасна пред вратата -диагнозата е изгоряла помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Преди 15 часа, CVT написа: С ВАГ-КОМа прочети километрите на ECU-то на двигателя. То ги съхранява по независим начин от таблото. Отклонението трябва да е в рамките на 1%. Не че не може да се връща и то, но е допълнителна играчка и много мошенници не си правят труда да го връщат. Ще прочетеш с вагком километрите на а7-ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Километрите се връщат навсякъде в таблото, а ако иска човека и в ДСГ-то и после ко праим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 Сравнително нови коли са и макс 2-3 години да са без история, по нея човек може да си направи грубо сметка и преценка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 (Редактирано) Както каза Стефан, единствения достоверен източник за реалния пробег е сервизната история в Ауди/Порше. Пример - миналата седмица съм тръгнал да купувам A5 и намерих една много лачена и на добри пари, черна Sportback S-Line и то само на 166,000 км! Колата се намираше на околовръстното в автокъща АМА ЛИЗИНГ. Не беше нов внос, номерата и бяха СА. Обявата вече я няма, вероятно някой я е купил и дано този някой да не е от форума. На километража на това А5 пишеше 166,000, на номерата стои табела EasyCar.BG, тоест на пръв поглед всичко наред - докато благодарение на @Evgeni K. не разбрах, че колата през далечната 2013 е била на 166,000 км... Хубави коли на малко километри на хубава цена = няма такова животно нито в БГ нито в Европата. Дано хората го осъзнаят най-накрая, защото България стана рай за всякакви автотъргаши, джамбази и прочее шмекери. Редактирано 22 Декември 2016 от Norton Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 1 hour ago, Norton said: нито в Европата Има ама много редко, от чстник и то частни случай и трбва да си МНООГО БЪРЗ. В нашият случай, понеже си тук тряабва да оцениш колата на снимки и да я платиш. Разбира се, говоря не за кола за педесеипет ка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Фитиле, наиш къв късмет ти трябва за таа работа, горе долу като да уцелиш 6ца от тотото Добрите обяви изчезват за 1 максимум 2 часа и вероятността ти да я видиш да се разбереш за оглед и да я вземеш обикновено клони към нула. Всеки търговец, сутрин докато си пие кафето е У интернет и ако има нещо интересно звъни и го отнася. Отделно висят постоянно по 2-3 ма пред Zulassungsstelle и разпитват хората наред, кой кво продава и т.н. Гледам някои колеги са почнали да разбират, що колите в България и Европа са на еднакви цени (само че едните са в € а другите в лева) Сега един колега чака да му кажат цена за едно 8К. Avant 2013г та 200к върнато от лизинг и приблизителната оценка преди Gutachten от Dekra е между 12-14 Редактирано 23 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 2 hours ago, moto_fan said: Фитиле, наиш къв късмет ти трябва за таа работа, горе долу като да уцелиш 6ца от тотото Слушай ся. Кола отписана от кат(щото му дали служебна), с провиснал таван, счупено предно стъкло , забележки, изтъркани копчета, не пишеше даже , че е куатро и снимките бяха ужасни. В същото време А4Б6 1.8ТQ от първи собственик на 130К реални. Обява в техния Продавалник. В Аутоскаут я нямаше. Дебне се с парата в джоба и се чака, докато изпадне правилната коа, това е истината. Много е важно да ровите по не традиционните сайтове. Другите всички ги намират... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Къде видЕ да съм казал че не става. Казах просто че вероятността клони към нула. П.с. аз У мобиле.де не гледам [emoji6] Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Добре де, след като колата е толкова изгодна, защо талянеца, французина, немеца, не е отишъл в първата местна автокъща и не я е продал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 Ай кажете колко струва тва според вас? Сега ми звъняха да ме питат дали го искам. На мен ми е дебело, ма вече чакат да я вземат разни търговци. 2005 година е навесас пълна сервизна история и сменена кутия на 102к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 (Редактирано) Тва е далече от А7 и от темата, но според мен би трябвало към 12-12500 да струва, ако е куатро, ако не 11-11500. Зависи от състоянието, но интериора на тая снимка ми изглежда запазен. Редактирано 23 Декември 2016 от Diaksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 То че я оспамихте е ясно, въпроса беше как и откъде да се купуват подобни коли. А твоето предположение доказва, че в България се продават 90% разпади [emoji23] Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2016 2 hours ago, martinich said: Добре де, след като колата е толкова изгодна, защо талянеца, французина, немеца, не е отишъл в първата местна автокъща и не я е продал? Щото са му дали чисто нова служебна кола. Нашия я е отписал от кат да не плаща застраховка и данък. Осем месеца след това е решил да я продава. Как да я закара до АутоЧичоНаскоИванов? Снима с телефона, кот фане, пуска ужасните сминки у olx и не го еве. Цената беше смешна за този модел кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване