Jump to content

Мнение за конкретна обява - Ауди А7


Recommended Posts

Не знам нещо странно ми се струва че за 40 50к на нашия пазар нищо не ви харесва.Гледах по чужди сайтове цените не са по различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Същите са цените на този тип коли. Най-много за същата цена да докопаш някоя с повече екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такава кола е добре да се взима до 100 000км. и да е свежа, запазена, с добри екстри за да ти е кеф да я караш и да усещаш, че имаш премиум кола.

Кола на 200 000км. за кога да купуваш ? А ремонтите ? А ако има удар и това да обуславя цената ?

Читава А7 според мен под 60 000лв. много трудно независмо дали от Германия, БГ или от къто и да е.

Ето една истинска кола, изглежда запазена, от първи собственик е, но пък като ектри не е много ок.

http://m.mobile.bg/details/11481271308171814

Ето една прилична А6-ца.

http://m.mobile.bg/details/11424368408299014

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година Порше Запад продаваха А7ца (3 дизел) на 45 000 км, сива, с комплекти зимни/летни гуми и с N1 сертификат за 59 000 лева.

Още съм им благодарен, че ме прецакаха и не я купих :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обещаха, че ще ми я запазят, защото заминавах в командировка за 2 седмици. Предложих да им оставя капаро. Казаха - няма проблем ще ви изчакаме.

И ден по-късно като пътувах ми пратиха имейл "колата е продадена".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белата А7 има снимка с панел за RMC, после с ММИ 3GP. Снимки от две коли има. Друг проблем са давените коли. Бях звънял за старата за ретрофит на MMI 3GP и в моргата ми казаха ама господине един дойде и взе всички модули за някаква давена кола...От 5-10 обяви нито една немаше MMI 3GP, странно ми се стори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ares 1967 написа:

Съгласен съм до някъде с теб.Но не мисля че 200000 км.за тези коли са нещо много.Може и да не съм прав.

Зависи, как са правени...кола на под 100к за 5 години градско сутрин/вечер студени стартове е 5 пъти по амортизирана от кола на 200к за 2-3 години карана магистрално на последна предавка и големи преходи...Изобщо да не намесваме и поддръжката...ако първата е спазвала сервизното разписание и е сменяла масло на 30к км...та от-до преход разликата е огромна...

Но в БГ всеки иска свежа кола на към 100к км...та затова всички обяви от 3 до 30 годишни кошове са все с такива пробези :hilezh:

По темата към 180к км има едно по-сериозно облсужване от няколко к лв. Райно може да цитира и по конкретни цифри, но грубо по всички агрегати си влизат едни 3-4-5к в него.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да 

така си е,най вече за пробега.

Но нещата са такива заради самите клиенти.......

Как може да има такива оФФФце още ,не ми е ясно.

А6 /А4 през 2001/2002г бяха по автокъщите на по 80-100-140к км ,сега същите модели са на по 140-160-180к 14г по-късно.

В България всеки иска да е батка ,ама ако може да е за без пари и после да слага на Панамерата накладки втора ръка от моргата......

Масово е явлението коли за по 1-2000лв да са с гуми по-скъпи от самата кола сето се вика ,а премиуми за по 100к пари зимата са с летни галоши,лятото обратно.

Моята А6 беше доказано на 193000км за 4г доказано магистрално каране и беше неразличима от нова технически и визуално.

За цените и пазара в България се чудя как има будали дето си мислят,че кола тук е на по-малко км от колкото в немско например и същевременно е на същата цена ,ама тук в лева ,а там в евро и разни такива.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали никой не си мисли, че до 100к колите не се чупят. В официалния сервиз съм виждал какво ли не.

Пресен пример шефа купи един пасат Б6 на 95к 2006 г за препродажба. Колата е от официален дилър поддържана само там и т.н. Вчера колегата го прибира в халето и той изгасна пред вратата -диагнозата е изгоряла помпа :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, CVT написа:

 

С ВАГ-КОМа прочети километрите на ECU-то на двигателя. То ги съхранява по независим начин от таблото. Отклонението трябва да е в рамките на 1%. Не че не може да се връща и то, но е допълнителна играчка и много мошенници не си правят труда да го връщат.

 

Ще прочетеш с вагком километрите на а7-ца :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите се връщат навсякъде в таблото, а ако иска човека и в ДСГ-то и после ко праим :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Стефан, единствения достоверен източник за реалния пробег е сервизната история в Ауди/Порше. 

 

Пример - миналата седмица съм тръгнал да купувам A5 и намерих една много лачена и на добри пари, черна Sportback S-Line и то само на 166,000 км! Колата се намираше на околовръстното в автокъща АМА ЛИЗИНГ. Не беше нов внос, номерата и бяха СА. Обявата вече я няма, вероятно някой я е купил и дано този някой да не е от форума.

 

На километража на това А5 пишеше 166,000, на номерата стои табела EasyCar.BG, тоест на пръв поглед всичко наред - докато благодарение на @Evgeni K. не разбрах, че колата през далечната 2013 е била на 166,000 км... 

 

Хубави коли на малко километри на хубава цена = няма такова животно нито в БГ нито в Европата. Дано хората го осъзнаят най-накрая, защото България стана рай за всякакви автотъргаши, джамбази и прочее шмекери. 

Редактирано от Norton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Norton said:

нито в Европата

Има ама много редко, от чстник и то частни случай и трбва да си МНООГО БЪРЗ.

В нашият случай, понеже си тук тряабва да оцениш колата на снимки и да я платиш.

Разбира се, говоря не за кола за педесеипет ка :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фитиле, наиш къв късмет ти трябва за таа работа, горе долу като да уцелиш 6ца от тотото :)

Добрите обяви изчезват за 1 максимум 2 часа и вероятността ти да я видиш да се разбереш за оглед и да я вземеш обикновено клони към нула. Всеки търговец, сутрин докато си пие кафето е У интернет и ако има нещо интересно звъни и го отнася. Отделно висят постоянно по 2-3 ма пред Zulassungsstelle и разпитват хората наред, кой кво продава и т.н.

Гледам някои колеги са почнали да разбират, що колите в България и Европа са на еднакви цени  (само че едните са в  € а другите в лева)

Сега един колега чака да му кажат цена за едно 8К. Avant  2013г та 200к върнато от лизинг и приблизителната оценка преди Gutachten  от Dekra е между 12-14:hilezh:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, moto_fan said:

 

Фитиле, наиш къв късмет ти трябва за таа работа, горе долу като да уцелиш 6ца от тотото :)

 

Слушай ся.

Кола отписана от кат(щото му дали служебна), с провиснал таван, счупено предно стъкло , забележки, изтъркани копчета, не пишеше даже , че е куатро и снимките бяха ужасни.
В същото време А4Б6 1.8ТQ от първи собственик на 130К реални. Обява в техния Продавалник. В Аутоскаут я нямаше.

Дебне се с парата в джоба и се чака, докато изпадне правилната коа, това е истината. 

Много е важно да ровите по не традиционните сайтове. Другите всички ги намират...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде видЕ да съм казал че не става. Казах просто че вероятността клони към нула.

П.с. аз У мобиле.де не гледам [emoji6]

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, след като колата е толкова изгодна, защо талянеца, французина, немеца, не е отишъл в първата местна автокъща и не я е продал? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай кажете колко струва тва според вас? Сега ми звъняха да ме питат дали го искам. 

На мен ми е дебело, ма вече чакат да я вземат разни търговци. 

2005 година е навесас пълна сервизна история и сменена кутия на 102к 

IMG-20161223-WA0009.jpg

IMG-20161223-WA0010.jpg

IMG-20161223-WA0006.jpg

IMG-20161223-WA0002.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е далече от А7 и от темата, но според мен би трябвало към 12-12500 да струва, ако е куатро, ако не 11-11500. Зависи от състоянието, но интериора на тая снимка ми изглежда запазен.

Редактирано от Diaksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че я оспамихте е ясно, въпроса беше как и откъде да се купуват подобни коли. А твоето предположение доказва, че в България се продават 90% разпади [emoji23]

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, martinich said:

Добре де, след като колата е толкова изгодна, защо талянеца, французина, немеца, не е отишъл в първата местна автокъща и не я е продал? 

Щото са му дали чисто нова служебна кола. Нашия я е отписал от кат да не плаща застраховка и данък. Осем месеца след това е решил да я продава. Как да я закара до АутоЧичоНаскоИванов?

Снима с телефона, кот фане, пуска ужасните сминки у olx и не го еве. Цената беше смешна за този модел кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...