Jump to content

Мнение за конкретна обява


Recommended Posts

Смятай, че колата на Марто, колкото и добре поддържана да е, колкото и здрава да е сега, пак ще се счупи, но ще си дал висока цена първоначално. Не знам кой гледа поддръжка и обслужване на кола втора ръка, като масово в темата за лафовете от Горубляне, пускат теми, в които хората са си писали, че са си обслужили колите, но който и да ги купи, пак ще я обслужи, щото не вярва на продавача. Да кажем, че и външния вид на колата на Марто е зле. Нищо лично към колегата, ама това е причина номер 1, поради която повечето потенциални купувачи се пазарят и мрънкат. Казвам го от опит. Когато продадох лятото моята А4-ка, която беше безупречно поддържана, но с външни забележки, всеки бягаше. Накрая се примири, свалих цената до нормалната за пазара и се продаде за няколко дни. Продадох я за половината, на това което бях налял, като пари, в нея, за последната година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Човека пита за две конкретни коли.Кво му обяснявате,че на Марто колкото и да била здрава щяла да се счупи все едно другата ще фръкне.От двете обяви аз съм за на Марто колата на 100%.Какво и е на външния вид спрямо другата?Много по добре изглежда.Ако си търсиш здраво Б5 това е напълно нормална цена между 5-6 хилки според мен.Аз моята я продадох за 1800 но беше далеч от състоянието на Марто на колата.Поне по снимки.Ако колата наистина е без проблеми това е правилния избор от двете коли.А и е с по голямата турбина,което никак не е за пренебрегване......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен със Светльо,кола се продава на реалната пазарна цена,както каза никой клиент не ти гледа какво си правил,клиента го интересува цената и това е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно, като гледах обявата, имаше снимки с ръжда и ужулена врата или калник. Ако знаеш как вървят цените за оправяне на тези забележки, ще ти се отще да вземеш такава кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И коя е реалната цена колега?Тая на трошките в Бг. ли?И не си мисли,че всеки го интересува само цената.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъдете реалисти бе хора. Е на жената кочината, дето наливам безсмислени пари в нея, и ми се подиграват, че е със запор.... Никой няма да я купи, заради запора, нищо, че я направих като нова.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, manchorov написа:

И коя е реалната цена колега?Тая на трошките в Бг. ли?

Мани ги нЕма да излезеш на глава с тях,Ората си живеят У България и си глеат техния пазар,еле пък СветлИо далаверата:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, moto_fan написа:

Мани ги нЕма да излезеш на глава с тях,Ората си живеят У България и си глеат техния пазар,еле пък СветлИо далаверата:hilezh:

Нямам и намерение ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да. И до сега не съм се минал. Знам как да си правя сметката, а всичко около мен да завижда.

В края на краищата на части и пак ще я разкарам и ще взема повече, отколкото мога цяла.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като не им харесва въпросното ауди да си купят б6, за 6бона гола на пушка.. както аз направих, но всеки се простира според чергата .. 

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, sweetlioo написа:

Последно, като гледах обявата, имаше снимки с ръжда и ужулена врата или калник. Ако знаеш как вървят цените за оправяне на тези забележки, ще ти се отще да вземеш такава кола.

Ма ти сериозно ли? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, sweetlioo написа:

Ми да. И до сега не съм се минал. Знам как да си правя сметката, а всичко около мен да завижда.

Ма ти си моЙта гордост ве ,тЕрикат с уклон към собствено преебаване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, sweetlioo написа:

Ми да. И до сега не съм се минал. Знам как да си правя сметката, а всичко около мен да завижда.

В края на краищата на части и пак ще я разкарам и ще взема повече, отколкото мога цяла.

Ако караш колата от подписа ти съм далече от мисълта,че можеш да се минеш някога :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма не мога да те разбера, или по скоро ти не разбра, аз колата не съм я купувал, поддържам я за да е в движение, щото и да не е тая, друга да е, пак ще се прави, въпроса е че или ще я продам или ще си я карам. Не е по здрава или трошлива от всяко б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма кво да ме разбираш.Аз казах моите 2 цента по темата.Иначе бих взел на Марто колата пред Б6 с тоя прогърмял двигател като на твоето Б6 ;) 

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей хора,не се дразгайте.

Аз гаранция за моята кола не мога да дам.

Всеки два дни я карам,тоест пътувам по 150 километра на работа в двете посоки Дупница-София.

Газовата е на 60.000 пробег и то безпроблемен.

Забележките са налице,външните.

Всички системи и агрегати работят безупречно.

Днес смених стъклото тъй като онзи ден го удари камъче,а днес вече се сцепи стабилно,реших да сложа уж немско,Гуардиан,пред китайско за 160 лева.

Коментар винаги съм склонен да направя,не бих отказал диагностика на място и тест драйв,но пак ще кажа ГАРАНЦИЯ че ще е безпроблемна още 100.000 Аз лично не мога да дам.

На колегата съм му върнал ЛС на въпросите,ако желае да пита друхо,мога да му дам номер за връзка да коментираме и да пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега така е и аз тва казах , че гаранция няма па била и 8000 лв ! Колата е симпатична , успех с продажбата !

Редактирано от ilchev_n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета няма смисъл от спор.

Отстрани акъл да се дава е лесно.Вярно,форум,но реалността е друга.

Те и на RS4 им искат много пари,стари бангии са вече,но пак има кой да ги купува и кара.

Сега нека погледнем малко по-реално нещата.

Ауди/старо,ново/ си държи цена на пазара за съответните години,модели и моторизации.Ако има и благинки цената е още по-нагоре.

На нашият пазар нов внос коли/втора ръка/ се вкарват главно смачкани от каране/амортизирани/.Всеки иска да купи,обслужи и после нищо да не бара,ама сметките други излизат накрая.

Автора на темата ще си прецени за него си какво да прави и за какво да си даде парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че на прословутия вече Марто /не го познавам лично/ колата не струва или, че и има нещо......но чак да е за предпочитане пред В6 е изказване като след няколко чашки гроздова:hilezh:. Айде съвземете се малко и по-сериозно......

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също видях обявата на Марто и се чудя защо е избрал да не си оправи външните забележки. Ако приемем, че колата е перфектна във всяко отношение и е поддържана безупречно, какво е попречило да се оправят и въпросните забележки, при положение, че цената за такъв ремонт не би била драстична? Разбира се, Марто може да си има причини да е решил така и далеч не е длъжен да ни обяснява за тях. Нека си постъпи както реши. Аз не го казвам в укорителен смисъл. Въпросът е, че ако аз съм набил толкова пари в колата си, ако всичко в нея е перфектно и е една от малкото читави Б5 на пазара и са ми останали само някакви външни дреболии, със сигурност бих ги оправил, пък ако трябва ще си повиша цената за продажба после. Така ще мога да кажа, че е перфектна във всяко отношение. А дори да не ми се възвърнат парите от ремонта на външните забележки, бих ги отстранил от уважение към колата и перфектното й състояние във всички останали аспекти. Все пак, от момента на изкарване от магазина и/или от покупката на кола втора ръка, обезценката започва и почти никой не оценява наливанията за консумативи и ремонти после. В противен случай А6 Ц5 би струвала поне 12 000 лева. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 minutes ago, Fireblood said:

......но чак да е за предпочитане пред В6 е изказване като след няколко чашки гроздова:hilezh:.

Става дума за конкретна Б6-ца с конкретен (и известен) 2.0и мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забележките ще бъдат оправени но на пролет,ако не се продаде.

Второто нещо поради което не ги оправям е,че оставяйки я в СФ на най-различни не защитени места,не искам да и се оглеждат,защото нямам каско,а има какво да се вземе от нея,да не кажа цялата.

 

Никога не съм твърдял,че колата ми е безупречно гледана и подържана,това са ваши суперлативи,мерси.

 

Винаги масло и филтри са сменяни на време.

Ангренаж задълже оригинал с водна помпа и най-добрите алтернативи за останалите възли.

 

Откакто смених бобините с нови ОЕМ при акция,сменям на време свещи с филтрите на газовата.

Следя за изправността на кабелите и т.н

 

Тампоните на мотора смених преди 20.000

Предни спирачни маркучи,задните съм ги купил превантивно и тях като им дойде времето.

Другото го има дъвкано и писано какво съм правил и отстранил като проблеми за тези близо 7 години ще станат,откакто я карам вече.

 

Иво беше попитал защото споменах за В7-ца ... 

Да,без значение дали е вече на 11-12 години,ако има възможност,бих дал 15.000 лева без значение възрастта за хубава такава с пълен С-лайн Плюс пакет и 1.8ТК

Защото това искам да карам,без значение на пазара дали е излязло В9 да кажем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За б6 не говорим, според мен по-добре най-скъпата б5 вместо най-евтината б6... Иначе колата наистина е на година и то не малко, но не съм сигурен, че ще е по-лоша от 10 годишен Опел..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...