koko60 Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Колега papi92, Докато правиш измерванията, крушките спокойно могат да изгорят. Както бях отбелязал в доста теми, в които се коментира ЛЕД крушка за фар, е че в сайтовете доста се лъже и с ватове и с лумени. С твоите измервания напълно потвърждаваш това което съм казал. Тия температури, които си дал в таблицата, според мене са фатални за диодите. Не забравяй, че фара отзад се нагрява много добре от мотора. Така че на кола, температурите ще са още по-зле. Не случайно на диодите им падат калпаците, от зор ще да е. Ти говориш за реални 22-24 вата. За мене това е безумие, и съм го казвал много пъти. Тая крушка не може да се охлади. За сравнение ще ти дам температурите на моите правени крушки. В най-големите жеги 55-60 гр. Лошото е, че на колата в реални условия не можеш да мериш температурата на крушката. На моите има датчик и си пътувам и я гледам. Сега май месец правя 3 години, откакто съм ги сложил, нищо не е изгоряло и вентилаторите си чешат и не са спрели, както на някои хора предвиждат. И последно, тия крушки, които си взел, не стават. Има доста по-сполучливи, като технология. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 "Някои хора"... кажи mradulov що си търкаш клавиатурата, не съм от чувствителните, обикновен вегераст съм и продължавам да считам вентилаторите за най-хилавата част в лед инсталацията. Ако твоите са още живи явно не са от компютърните, изглежда си попаднал на качествена стока. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Април 2017 Доклад Share Публикувано 5 Април 2017 Чудно ми е, защо всичката съвременна комуникационна техника е бъкана с вентилатори! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Защото честотите станаха такива, че без активно охлаждане не става. Мога да ти покажа вентилатор на 8 години, който не е спирал и за секунда и няма проблем с лагер, тракане и прочие. Важно е качеството и дали е предназначен за средата в която ще се използва. По темата с температурата. 105 градуса не е драма. Не достига ли 150-170 градуса всичко е наред. Крушките с пасивно охлаждане изискват много преправяне на фара и не си струва. Ако ще режа пластмасовите капаци и ще слагам гумени тапи по-добре да сложа ксенон. Знам, че тези крушки не са от най-качествените, но по картинки и по еднаквите описания в които всеки е крал на другия картинките ми е трудно да преценя коя си заслужава. Нарочно избрах тези двете. Първо са с активно охлаждане, второ са с различни светодиоди. Чакам да видя как ще се развия сагата с дефектната крушка и ще я разглобя, за да видя как е реализиран баласта. Ако е така както подозирам, ще може да се правят "подобрения" по режима на работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 (Редактирано) Обикновено преобразувателя е залят с някаква черна маса и нищо не може да се види. Някъде не пише ли точния модел на чиповете? Редактирано 6 Април 2017 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 6 Април 2017 Доклад Share Публикувано 6 Април 2017 Залятото не е проблем. И баластите на ксенона са заляти, ама се ремонтират. За точния модел питах и китайците, но не ми казаха... или не ме разбраха... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 За сега остава в събота вечер (21:00-21:30) на паркинга на Лидъл в Младост 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papi92 Публикувано 9 Април 2017 Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 Направих измерванията и се получиха доста инетресни резултати. Тестваните крушки са 4: 1-обикновенна H7 крушка, 2-Philips WhiteVision H7, 3-LED CREE (червени), 4-COB LED (сиви).Понеже магазинът не беше затворен и беше много светло го направих на поляната до него. Ползвах си куфара, за да закрепя неподвижно светломера, крушките са сменяни една след друга при работещ двигател, за да бъде еднакво напрежението към крушките. Разстоянието между светломера и фара е коло 1.5 метра. Направил съм и снимка на сянката върху фара, за да се види точната форма на светлинния лъч, от където може да се направи извод за фокуса на лещата. 1-обикновенна H7 крушка: 2-Philips WhiteVision H7: 3-LED CREE (червени): 4-COB LED (сиви): Странно за мен е, че обикновенната крушка показва по-добри резултати от Philips-а (купен е от UK и смятам, че е оригитален). Очаквано LED-овете произвеждат по-малко светлина, то от снимката на фара, може да се види, че фокуса не е както трябва (липсва средната част). Когато завъртя крушката леко в ляво или в дясно един от двата полумесеца изчезва, което ме навежда на мисълта, че средната част липсва точно поради това, че диодите са два и се получава сянка. Вижда се и, че на по слабите диоди "полумесеците" са по-широки и за това светлината е повече. На по-горните ми постове има снимки на двата диода. Мисля, че има бъдеще в тези крушки, просто трбвяа да се подбере правилния тип с правилната конструкция и диод. Днес монтирах термометър в единия фар. В следващите дни ще дам информация за температурата на фара и на крушката при по-дълга експлоатация. На долните снимки съм заснел само LED-овете на късите и после късите + дългите, като двете снимки са с едни и същи настройки, за да се види яркостта на двете крушки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 още веднъж евала за направените и споделени тестове! Точно това очаквах като резултати... Даже очаквах и липса на фокус при прожекцията, но лупата компенсира това, на рефлекторен фар сигурно ще е трагично... White vision е с по-нисък интензитет, вероятно заради филтрирането на спектъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 Колеги, извинявам се за тъпия въпрос, но да не пускам отделна тема - какъв е като стандарт заводския ксенон на А6 С5 ? D2S ли е? Свикнах с 8000К на Пежото и сега това ми е прекалено жълто и искам да го сменя поне със 6000К, ако не с 8000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 д2с е. оригинална е с 4300к. карай си така. много по добре се вижса и на мокро. интензитета е по-голям също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_1986 Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 30 Април 2018 Доклад Share Публикувано 30 Април 2018 Крушките са ето тези Ето и снимки, за да добиете по-правилна представа, как светят в секцията за дълги. Къси, които са 35в ксенон заводски: Дълги+къси: Вижда се, че светят на всякъде, но ето и по-детайлна идея какво имам предвид. Светят много във височина: Къси: Дълги: Къси: Дълги: Къси: Дълги: Къси: Дълги: Къси: Дълги: Къси: Дълги: Къси: Дълги: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване