Jump to content

Замяна на халогенна крушка с ЛЕД за фаровете


Recommended Posts

Колега papi92, Докато правиш измерванията, крушките спокойно могат да изгорят. Както бях отбелязал в доста теми, в които се коментира ЛЕД крушка за фар, е че в сайтовете доста се лъже и с ватове и с лумени. С твоите измервания напълно потвърждаваш това което съм казал. Тия температури, които си дал в таблицата, според мене са фатални за диодите. Не забравяй, че фара отзад се нагрява много добре от мотора. Така че на кола, температурите ще са още по-зле. Не случайно на диодите им падат калпаците, от зор ще да е. Ти говориш за реални 22-24 вата. За мене това е безумие, и съм го казвал много пъти. Тая крушка не може да се охлади. За сравнение ще ти дам температурите на моите правени крушки.  В най-големите жеги 55-60 гр. Лошото е, че на колата в реални условия не можеш да мериш температурата на крушката. На моите има датчик и си пътувам и я гледам. Сега май месец правя 3 години, откакто съм ги сложил, нищо не е изгоряло и вентилаторите си чешат и не са спрели, както на някои хора предвиждат. И последно, тия крушки, които си взел, не стават. Има доста по-сполучливи, като технология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Някои хора"... кажи mradulov що си търкаш клавиатурата, не съм от чувствителните, обикновен вегераст съм ;) и продължавам да считам вентилаторите за най-хилавата част в лед инсталацията. Ако твоите са още живи явно не са от компютърните, изглежда си попаднал на качествена стока.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото честотите станаха такива, че без активно охлаждане не става. Мога да ти покажа вентилатор на 8 години, който не е спирал и за секунда и няма проблем с лагер, тракане и прочие. Важно е качеството и дали е предназначен за средата в която ще се използва.

 

По темата с температурата. 105 градуса не е драма. Не достига ли 150-170 градуса всичко е наред. Крушките с пасивно охлаждане изискват много преправяне на фара и не си струва. Ако ще режа пластмасовите капаци и ще слагам гумени тапи по-добре да сложа ксенон. Знам, че тези крушки не са от най-качествените, но по картинки и по еднаквите описания в които всеки е крал на другия картинките ми е трудно да преценя коя си заслужава. Нарочно избрах тези двете. Първо са с активно охлаждане, второ са с различни светодиоди. Чакам да видя как ще се развия сагата с дефектната крушка и ще я разглобя, за да видя как е реализиран баласта. Ако е така както подозирам, ще може да се правят "подобрения" по режима на работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено преобразувателя е залят с някаква черна маса и нищо не може да се види.

Някъде не пише ли точния модел на чиповете?

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залятото не е проблем. И баластите на ксенона са заляти, ама се ремонтират. За точния модел питах и китайците, но не ми казаха... или не ме разбраха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих измерванията и се получиха доста инетресни резултати. Тестваните крушки са 4: 1-обикновенна H7 крушка, 2-Philips WhiteVision H7, 3-LED CREE (червени), 4-COB LED (сиви).Понеже магазинът не беше затворен и беше много светло го направих на поляната до него. Ползвах си куфара, за да закрепя неподвижно светломера, крушките са сменяни една след друга при работещ двигател, за да бъде еднакво напрежението към крушките. Разстоянието между светломера и фара е коло 1.5 метра. Направил съм и снимка на сянката върху фара, за да се види точната форма на светлинния лъч, от където може да се направи извод за фокуса на лещата.

IMG_20170408_214727.jpg

 

1-обикновенна H7 крушка:

IMG_20170408_212529.jpg

IMG_20170408_213919.jpg

 

2-Philips WhiteVision H7:

IMG_20170408_214020.jpg

 

3-LED CREE (червени):

IMG_20170408_212819.jpg

IMG_20170408_214128.jpg

 

4-COB LED (сиви):

IMG_20170408_213324.jpg

IMG_20170408_214242.jpg

 

 

Странно за мен е, че обикновенната крушка показва по-добри резултати от Philips-а (купен е от UK и смятам, че е оригитален). Очаквано LED-овете произвеждат по-малко светлина, то от снимката на фара, може да се види, че фокуса не е както трябва (липсва средната част). Когато завъртя крушката леко в ляво или в дясно един от двата полумесеца изчезва, което ме навежда на мисълта, че средната част липсва точно поради това, че диодите са два и се получава сянка. Вижда се и, че на по слабите диоди "полумесеците" са по-широки и за това светлината е повече. На по-горните ми постове има снимки на двата диода. 

 

Мисля, че има бъдеще в тези крушки, просто трбвяа да се подбере правилния тип с правилната конструкция и диод. 

 

Днес монтирах термометър в единия фар. В следващите дни ще дам информация за температурата на фара и на крушката при по-дълга експлоатация. 

 

На долните снимки съм заснел само LED-овете на късите и после късите + дългите, като двете снимки са с едни и същи настройки, за да се види яркостта на двете крушки.

IMG_20170408_215510.jpg

IMG_20170408_215524.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flehan::flehan::flehan:

още веднъж евала за направените и споделени тестове!

Точно това очаквах като резултати... Даже очаквах и липса на фокус при прожекцията, но лупата компенсира това, на рефлекторен фар сигурно ще е трагично...

White vision е с по-нисък интензитет, вероятно заради филтрирането на спектъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извинявам се за тъпия въпрос, но да не пускам отделна тема - какъв е като стандарт заводския ксенон на А6 С5 ? D2S ли е? Свикнах с 8000К на Пежото и сега това ми е прекалено жълто и искам да го сменя поне със 6000К, ако не с 8000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 8 months later...

Крушките са ето тези

Ето и снимки, за да добиете по-правилна представа, как светят в секцията за дълги.

Къси, които са 35в ксенон заводски:
kpWnoc

Дълги+къси:
IMG_0482.JPG

Вижда се, че светят на всякъде, но ето и по-детайлна идея какво имам предвид.
Светят много във височина:

Къси:
31530669_10156029755246628_4267338282485

Дълги:
31543926_10156029755526628_1553762027724

Къси:
31732570_10156029754901628_8804344513377

Дълги:
31512268_10156029755396628_8427279636425

Къси:
31582290_10156029754861628_8794452138542

Дълги:
31655492_10156029755001628_7354554946580

Къси:
31531583_10156029755361628_3965930328194

Дълги:
31587887_10156029755471628_5705833644367

Къси:
31543494_10156029754881628_3967153835528

Дълги:
31543007_10156029755076628_8365472858012

Къси:
31563922_10156029755031628_9221668489616

Дълги:
31717620_10156029755161628_3323093648060

Къси:
31689212_10156029755201628_5995057721332

Дълги:
31577998_10156029755556628_9068283739913

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...