robobug Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Познат има фейсова А4-ка Б8 с 2.0ТДИ, 177кс на около 200к км. На колата светва лампата за маслото. Следват: смяна на масло с Кастрол 5/30, смяна на маслена помпа с нова, оригинална.....налягането на маслото се колебае около 0.5 бара. Лагерите нямат дори сенки. Какво може да е? Редактирано 16 Януари 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Качвана ли е на диагностика? Може да е някой датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 Първо е сменен датчика. Сега се мери с манометър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2017 (Редактирано) Налягането влияе ли се от оборотите или стои заковано на 0.5. Ако се влияе изпуска от някъде или е блокирал клапан. Ако не се влияе и не се мени, може да е счупена пружина на някой клапан. Нямаше ли този мотор драми с шестограм на маслената поммпа. Да превърта под определено натоварване: 0.5.бара. Само предполагам. Редактирано 16 Януари 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ekly Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Здравейте. Сменен е и шестограма дори, заедно с оригинална помпа, датчик, радиатор, стойка на филтъра и филтър. Всичко е оригинално от Германия. Колата е въртяна и не е на 200К км а на около 300К км. Лампата за ниско налягане светва само когато двигателя е загрял и колата е в престой, налягането е около 0.5 бара мерено с манометър, като се подаде газ рязко се покачва. Коляновият вал и лагерите били чудни. На ход колата не прави никакъв проблем и си върви прекрасно. Какво може да е? Днес ще отварят капака за да прегледат разпределителните валове и повдигачите, но ако не е от там вече е тотален шах и мат с пешката. Някой имал ли е подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audero Публикувано 15 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2018 Здравейте. Решихте ли проблема с налягането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 25 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2018 колега, как реши проблема с налягането и лампата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Освен с Нотариус или смяна на майстора. Но щом не пише тук, явно е първото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Октомври 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2018 Човекът има един пост Не е сменил майстора и доколкото знам продължава да се радва на същия автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elnineo Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Ние сменихме главата и маслената помпа и всичко се оправи Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taniapanayotova Публикувано 7 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2018 Ето тук Ekly е описал как е решил проблема. http://m.bg-mamma.com/?topic=958156 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI DRIVER.. Публикувано 8 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Запушени маслени дюзи се е оказал проблема, намерен след яка главоблъсканица.Почвам да се чудя , с какво ли масло е карана тази кола и кога въобще е сменяно?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2018 Ако маслените дюзи се запушат налягането ще се вдигне, няма да падне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agaev Публикувано 15 Август 2019 Доклад Share Публикувано 15 Август 2019 Здравейте колеги , наскоро взех ауди а4 б8 2012 година 2.0 143. Обслужих мотора с най-скъпите масло филтри и прочие всичко беше ок. Изведнъж започна да ми свети лампата за ниско налягане на маслото. Проблемът се появяваше след като съм пътувал и когато спра. Закачиха ми колата с vag com и даде грешка в датчика. Сменихме го и така 3 седмици проблемът изчезна. Преди 2 дена след като бях спрял на кръстовище лампата отново светна . Изгасих колата , пак запалих и така 2 дена яко каране не свети нищо. Пак я закачихме с програмата и пак даде грешка в датчика. Та въпросът ми е дали датчика е дефектен или има индикация за друг проблем ? И въобще ако има друг проблем ще го набива ли като грешка в датчика? Моля някой компетентен за мнение, за да знам къкво да правя от тука на сетне, че питах 3ма майстори и всеки ми говори за различни неща. По форуми четох че след 2010 година проблемът с шестограма е отстранен от ауди. Благодаря предварително! П.с. по мотора не се чува да шуми или трака , всичко си е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Август 2019 Доклад Share Публикувано 16 Август 2019 Ако свети червената лампа за налягането на маслото за да си сигурен, че проблема не е в самото налягане отиди в сервиз и ги накарай да ти замерят налягането с манометър навит на мястото на датчика за налягане. Важно е колата да е напълно загряла. Ако е в норма налягането на ниски и средни обороти, то проблема може да е или в самия датчик или в ел. инсталацията към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Todorov Публикувано 1 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2019 (Редактирано) Според мен бъркаш, ако имаш прекалено високо налягане на датчика, това значи, че има запушени маслени магистрали и борда отново ще изпише ниско, защото вероятността да не достига масло с достатъчно налягане, където е необходимо при това положение е 100%. Манометъра ще покаже най-добре. На 8.11.2018 г. at 19:15, robobug написа: Ако маслените дюзи се запушат налягането ще се вдигне, няма да падне Редактирано 2 Септември 2019 от Todor Todorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suando Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Здравейте, и при мен вчера ми изписa на два пъти oil low pressure please turn of engine , на А4 B8 177к.с. 2014г, s-tronic. И двата пъти беше след продължително каране и спиране на кръстовище. Някакви насоки?Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 28 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2021 Виж си маслото,колко е над максимума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Здравейте, и при мен вчера ми изписa на два пъти oil low pressure please turn of engine , на А4 B8 177к.с. 2014г, s-tronic. И двата пъти беше след продължително каране и спиране на кръстовище. Някакви насоки?Изпратено от моят Redmi Note 7 с помощта на TapatalkАз имам същия проблем, последно светна днес в задръстването на тунел Витиня. Никой не се навива да ми сменя маслени дюзи. Така си карам близо 2 години вече. Като решение пускам старт стопа та да угасне и да не пищи.Чета, че PCV клапана може да повлияе като прави голям вакуум, което влияело на налягането на маслото. Друг признак бил черен пушек, мойте кюнци са черни въпреки ДПФ-а, с които пък проблеми нямам. И аз не знам вече.Обаче температурата на маслото ми е винаги висока като светне, пробвах с Кастрол 5в30, после с 5в40 (за дпф) и в момента съм с Бардал 5в30. Разлика няма - температурата е около 115градуса (днешната грешка например), не съм я мачкал тъй като съм с 4 месечно бебе отзад. Температурата беше около 17 градуса навън.Случвало ми се е да светне при спиране след 10тина минути каране на околовръстното с 90~, тогава температурата на маслото беше към 107 градуса.Затова съм решил да търся проблем с температурата на маслото първо. Някакви идеи от къде да започна? Може да пробвам да карам без кората под двигателя да видя дали ще има ефект.Sent from my Mi 9T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Защо не смениш датчика, може да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 14 Март 2021 Доклад Share Публикувано 14 Март 2021 Сменен е, по-принцип четох, че са два, но втория така и не го намирам, а и където съм питал всеки казва, че му излиза само един.Sent from my Mi 9T using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valentin.petrov1 Публикувано 26 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2021 Привет,някой да е намерил решение на този проблем?Изпратено от моят SM-N975F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2021 На кой проблем търсиш решение? В темата има описани няколко проблема, всеки с решението си. Като начало на диагностиката се слага манометър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване