Jump to content

Ауди а6 2.7 битурбо


Recommended Posts

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11482154416402268&slink=1aumat

Колеги това е колата .Някой може ли да ми каже нещо за нея ,че приятел много я е харесал и иска да го водя да я гледа следващата седмица!

И при кой колега ,т.е сервиз може да я докараме да се прочете.

Ясно ,че е примамливо евтина .Обясних му за първоначалното обслужване за което е ок , на ясно е със сметките за година и ремонт на автомат,защото аз съм минал по този път със старата кола.Има газова от старата си кола S60 Volvo , която ще прехвърли.

Съвет , нещо да дадете.

Не е на тези километри , по табло са 270 000 км. , дали са оригинални никой не го интересува, все пак 4000 лв.

Приятелят ми е педант ,като съдя по стара му кола и споделете опит и капризи на този мотор за да работи както трябва и да дава удоволствие от каране , а не само ядове !Автомата е ясно че е спънат !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек , какво искаш да ти кажат колегите, става дума за кола за 4к лв. която има агрегати с евентуален ремонт надхвърлящ няколко пъти стойността на колата. Само автомата да думне утре ти е минимум 2 бона. Турбините колко пара са , дебитомери бобини и кво ли още не просто нямаме думи да ти кажеме какво ще стане при евентуален проблем ще седи като паметник, не че обиждам твоя приятел че е някъв клошар но щом се фърля на стар премиум с дебела подръжка на ниска цена помисли какво може да го чака!!!! Иначе карате на серви диагностика ако всички е наред купува и стиска палци поне малко да покара преди живота да му се промени завинаги:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажете поне къде да го заведем?!

Аз имам много коли за които мога да дам ясна представа за подръжка и не толкова които съм продал!

Последното което купих е BMW 3 2006 2.0d комби,имам пасат 3 и 5 комбита имам А6 3.0 д комби /колата която жена ми основно кара :)/ мерцедес Ц 200 бензин с газ,Транзит 2001 2.0д , Транзит 2.5 д 94г. За всички мога да ви дам точно кви разходи и за кво иде реч от както са при мен колите.Не обичам да си продавам колите и затова ги правя после служебни и така, но се разделих с старата А6 2.5 защото човека ми удобри колата и даде правилната за мен цена , за което и до ден днешен/мина година/ не съжалява!

 

Да разбирам ли , че Цецо има сервиз в София?

Идеята е до към 6000може и 7000 лв, да стане кола на която можеш да разчиташ!

Не съм се допитвал до вас за всяка моя прищявка,но искам мнение за да не потведя приятел !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш кога спулва. Гледаш колко надува. Гледаш автомата има ли драми при превключване, при преминаване на задна, от задна на Д ,на Р и тн. Гледаш като я настъпиш от място или 10тина км/ч дали има приплъзване/тласъци от торк конвертора. Гледаш дали има течове отдолу. Слушаш студена като запали дали ще изтропа.
Другото е като на всяка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

30 minutes ago, 150hp said:

 

Брей, това звучи направо разтърсващо и апокалиптично. 

Тва е самата истина, колкото и странна да е за масон с 4,2 като тебе:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом така си отсъдил, така да е, представителю на интернет прокуратурата ;) Нямам друг избор освен да приема този странен мисловен експеримент.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа къде се намира салона в София , но кажете при кого да я закараме, ако имаме естествено тази възможност!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За почти всеки агрегат има евтин ремонт. Изключение правят скоростна кутия и обтегачи на веригите.

Всички други части са относително евтини, но с трудоемка смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T купено на "далавера" за 3200 лева към днешна дата т.е. две години по-късно и 15 хил. навъртяни километра въпросната кола ми е струва почти 15к лева.....като от въпросните две години половин година колата отвисява по сервизи.

 

Та я авторчето да вземе да си направи една бърза самопреценка дали си заслужава закупуването на такава кола на "далавера"......като има впредвид че 2.7тт е с 1/3 повечко части и два-три пъти по неремонтопригоден от тръцко (ака 1.8Т).

 

и да пишеш пак....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че марсианеца е кантар :hilezh: но някак си не виждам как ще вземеш нов внос 2.7т за 4к и за 6-7 искаш да стане кола. Тя само с регистражия, каско, данъци и обслужване стига 6-7 :nixweiss: Това е без нито един ремонт. А ако нямаше ремонти за правене щеше да се продава поне на 7-8к ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата пише,че има доста коли да си я купува тогава,стяга ремонтира вкарва лев,не обича да си продава колите и тази става служебна и така.Щом има кинти за наливане страшно няма.Взимаш я за 4 хил.вкарваш 6-7 хил и става самолет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Krischan said:

Кажете поне къде да го заведем?!

Едно място където могат да огледат добре и да те посъветват е D-Bross. Намират се на Ботевградско шосе.

Казахме му на човека, че колата е скъпа за поддръжка. Мойта я взех на подобна цена. Ремонти не е имала почти никакви (рейка и задни апарати). За 1,5г със сменени консумативи минава 11к (с газовата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, HEPBAKA said:

Едно място където могат да огледат добре и да те посъветват е D-Bross. Намират се на Ботевградско шосе.

+1 там ще ти свършат отлична работа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах ви.Не сте ме разбрали ,колата не е за мен ,а за приятел,което повече ме притеснява!

Този сервиз на колега от форума ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...