Jump to content

БЕНЗИН ИЛИ ДИЗЕЛ Б4


Recommended Posts

19 minutes ago, NITRO1 said:

Казваш, че скоростната кутия на АБТ-то е еднаква с тази на BFB-то, най-малкото едната е с шест предавки спрямо 5 на Б4-та?

Ако БФБ-то ти е 2000г, да еднакви са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

баси бъгавия форум, нещо ми се прееба поста...

 

преди 51 минути, Костадин1975 написа:

 

@Audi_FeN_1 Алфа ти ADR на гаС карАл ли си? Има Б4-ки с 1Z , дето не можеш им видя номера някъде по проходите в Балкана.

Разхода на гориво и поддръжката на едното и другото също не коментираме.

Та, на второ четене в мобилето, да кажа че има и дизелови А4-ки с регистрация за тея пари...

http://www.mobile.bg/11486722527005257

http://www.mobile.bg/11484682096338168

 

 

А за АДР-а не знам какво да ти кажа... Ако си мислиш че 90 коня вървят повече от 125, значи има проблем някъде. 125 е 39% повече от 90.

Разлика в разходите при обслужването няма, освен че никога няма да ти се налага да правиш турбо...

А на газ е по-икономично от нафта на колонка.

 

И забравих да питам... тая яката б4-ка за 3000лв има ли климатроник, ел стъкла, ел огледала с подгряване и прибиране, АБС и 4 еърбега?

За возия, пътно поведение и обезшумяване няма да питам :)

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

90 коня имат 20 лева данък, 125 коня имат 120 лв данък. А4 има предница за 300-400 лв, Б4 има предница за 100 лв. На всеки е ясно, че А4 е по кола от Б4, но парите за подръжка са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То май при оборотите при които се кара обикновено, (да речем 2000-2500) чипнатата печка ще катери доста повече от асматика които за да си даде конете трябва да е в обороти се едно е на рали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да кажа? Сравняваме Б4 за 3к , което предполага топ състояние, с А4 за тия пари , което не предполага същото.

Разхода на газ е наистина добър , но след първоначална инвестиция за 1/3 от колата. Иначе на бензин....12-13 градско срещу наполовина дизел. А пък за екстри да питаш- само в беговете е бонуса на А4-то....и евентуалните мотовилки на задните джамове.:hilezh: Говорим за това Б4 за 3-те хил. Другите "екстри" ги има.

Купи А4 за 3к и чакай обезшумяване и возия. Освен някой , да е сменил всички кокали преди продажба , ей тъй да му е комфортно на купувача. То сигурно и окачването на Б4 и Б5 е на едни пари. Въпросното Б4 , дето се хвана за тия 3хий пари е с нови дискове, задни и предни АТЕ, нови накладки TRW ,ежегодно сменяни последно през декември антифриз, спирачна и хидравлична течност от Hepu , нова водна помпа  Hepu, работещ климатик и парно , нови тампони заден мост , външен вид и вътре без забележки, масло и филтри на 2000км. За тези пари такова Б5 няма. А бе същото е като сравнението на Б6 за 8к и Б7 за 8к. Нищо чудно Б6-то да е доста по-в кондиция. Всички го знаем, по-добре най-скъпото от стария, отколкото най-евтиното от новия модел.:zustimm:

преди 34 минути, tonko2.0T написа:

Има,може да питаш един колега във форума от Добрич

Или ДъФката в Ямбол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

51 minutes ago, martinich said:

 А4 има предница за 300-400 лв, Б4 има предница за 100 лв. На всеки е ясно, че А4 е по кола от Б4, но парите за подръжка са други.

100лв друг път, последно за купето дадох 200 без изобщо да съм сменил всичко - макферсони, шарнир и носачи. Какво значение има че някои тампони са малко по-евтини като платиш пак стотачка за труд?

Преди 12 години вече имах Б4, още тогава постоянно тропаше предницата, сега имам купе за резевна кола и пак тропа, в сервиза трърдят, че няма какво да се сменя повече.

Всички б5 и ц5, които съм имал след нея пълна тишина, никога не съм правил предница за период на притежание около 2-3години средно.

 

Б4 едно време с обикновена газова си имаш и нормално обороти и си вървеше нормално. Но б5 просто е много по-кола и с нормален мотор дори бучалката 1,8Т е в пъти по-тихо от АБК и подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, Костадин1975 написа:

Говорим за това Б4 за 3-те хил. Другите "екстри" ги има.

Купи А4 за 3к и чакай обезшумяване и возия. Освен някой , да е сменил всички кокали преди продажба , ей тъй да му е комфортно на купувача. То сигурно и окачването на Б4 и Б5 е на едни пари. Въпросното Б4 , дето се хвана за тия 3хий пари е с нови дискове, задни и предни АТЕ, нови накладки TRW...

 

Супер.

Мога да добавя само че приятел продаде такова обслужвано и гледано Б4 с всички екстри (имаше и борд комп) , само че петак НГ 136 коня с газ за 1800 преди 2 години...

Но сигурно 90 коня тдито пак е по-якия мотор според съфорумците :hilezh:

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Fitil4o написа:

При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. :) 

 

Това сериозно ли го написа или пак се шегуваш :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, бях напълно сериозен 

 

Това от сумарна гледна точка - Вървеж,разход,цена на обслужване,тежест на предната ост,ремонтопригодност,газифициране. :) 

 

Щото 2.8 / 2.2T са супер мотори примерно, но единия е бяла/скъпа лястовица а другият е с доста висок градски разход и не дотам евтино обслужване ...

Това е само моето виждане по въпроса и може някой да не е съгласен с него. Въпрос на гледна точка.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто топика на темата подсказва, че се търси някакво возило, което да дава СРАВНИТЕЛНО кеф и да е йофтинко за придвижване и поддръжка. Затова и тези размисли и страсти. ;) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

39 minutes ago, more said:

Даа ве дава повече кеф само от ония другия дизел 75 коня ААZ данъците са му йовтинки иначе ...

Кой двигател дава повече кеф?

NG?

ABK ?

ACE недоразумението ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срамота е да се пишат тия двигатели в една и съща графа кеф... И НГ и АБС и ААН са в друга вселена като усещане за класа и комфорт. Едно време като нови може да е имало някакво сравнение, но 25години по-късно единствено в шестаците е останало нещо от идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смятате да си чатите за бензин вс. дизел, може да продължите на лични съобщения. Тази тема сме я чели хиляди пъти и не помня да е свършвала добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами по темата, АБК-то е нищо и половина обаче с газ няма никакви сериозни драми и всичките му други болежки са решими. Далеч по-лесно ще е да вкараш във форма един такъв и да караш на газ отколкото да търсиш свястна печка на нормална цена.

Пак ще го кажа, едно време моето АБК съм го карал 2-3години с някаква измъчена обикновена газова беше на незнайни км, не съм спазвал никакви основни правила и газта гръмна само вежнъж за целия период без никакви поражение. Ако всичко се направи грамотно вероятно и това няма да се случва. Вървежа беше 99% от тоя на бензин, помня че извънградско гореше 8,5газ с климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Fitil4o написа:

Кой двигател дава повече кеф?

NG?

ABK ?

ACE недоразумението ?

 

Имал съм ги всичките в гAража не е като да нямам наблюдения и в момента имаме 1Z за работна, като ти е правил кеф 1Z-та да не си бил на 55.png

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...