robobug Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 19 minutes ago, NITRO1 said: Казваш, че скоростната кутия на АБТ-то е еднаква с тази на BFB-то, най-малкото едната е с шест предавки спрямо 5 на Б4-та? Ако БФБ-то ти е 2000г, да еднакви са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) баси бъгавия форум, нещо ми се прееба поста... преди 51 минути, Костадин1975 написа: @Audi_FeN_1 Алфа ти ADR на гаС карАл ли си? Има Б4-ки с 1Z , дето не можеш им видя номера някъде по проходите в Балкана. Разхода на гориво и поддръжката на едното и другото също не коментираме. Та, на второ четене в мобилето, да кажа че има и дизелови А4-ки с регистрация за тея пари... http://www.mobile.bg/11486722527005257 http://www.mobile.bg/11484682096338168 А за АДР-а не знам какво да ти кажа... Ако си мислиш че 90 коня вървят повече от 125, значи има проблем някъде. 125 е 39% повече от 90. Разлика в разходите при обслужването няма, освен че никога няма да ти се налага да правиш турбо... А на газ е по-икономично от нафта на колонка. И забравих да питам... тая яката б4-ка за 3000лв има ли климатроник, ел стъкла, ел огледала с подгряване и прибиране, АБС и 4 еърбега? За возия, пътно поведение и обезшумяване няма да питам Редактирано 22 Февруари 2017 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 90 коня имат 20 лева данък, 125 коня имат 120 лв данък. А4 има предница за 300-400 лв, Б4 има предница за 100 лв. На всеки е ясно, че А4 е по кола от Б4, но парите за подръжка са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 То май при оборотите при които се кара обикновено, (да речем 2000-2500) чипнатата печка ще катери доста повече от асматика които за да си даде конете трябва да е в обороти се едно е на рали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадин1975 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 Какво да кажа? Сравняваме Б4 за 3к , което предполага топ състояние, с А4 за тия пари , което не предполага същото. Разхода на газ е наистина добър , но след първоначална инвестиция за 1/3 от колата. Иначе на бензин....12-13 градско срещу наполовина дизел. А пък за екстри да питаш- само в беговете е бонуса на А4-то....и евентуалните мотовилки на задните джамове. Говорим за това Б4 за 3-те хил. Другите "екстри" ги има. Купи А4 за 3к и чакай обезшумяване и возия. Освен някой , да е сменил всички кокали преди продажба , ей тъй да му е комфортно на купувача. То сигурно и окачването на Б4 и Б5 е на едни пари. Въпросното Б4 , дето се хвана за тия 3хий пари е с нови дискове, задни и предни АТЕ, нови накладки TRW ,ежегодно сменяни последно през декември антифриз, спирачна и хидравлична течност от Hepu , нова водна помпа Hepu, работещ климатик и парно , нови тампони заден мост , външен вид и вътре без забележки, масло и филтри на 2000км. За тези пари такова Б5 няма. А бе същото е като сравнението на Б6 за 8к и Б7 за 8к. Нищо чудно Б6-то да е доста по-в кондиция. Всички го знаем, по-добре най-скъпото от стария, отколкото най-евтиното от новия модел. преди 34 минути, tonko2.0T написа: Има,може да питаш един колега във форума от Добрич Или ДъФката в Ямбол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 51 minutes ago, martinich said: А4 има предница за 300-400 лв, Б4 има предница за 100 лв. На всеки е ясно, че А4 е по кола от Б4, но парите за подръжка са други. 100лв друг път, последно за купето дадох 200 без изобщо да съм сменил всичко - макферсони, шарнир и носачи. Какво значение има че някои тампони са малко по-евтини като платиш пак стотачка за труд? Преди 12 години вече имах Б4, още тогава постоянно тропаше предницата, сега имам купе за резевна кола и пак тропа, в сервиза трърдят, че няма какво да се сменя повече. Всички б5 и ц5, които съм имал след нея пълна тишина, никога не съм правил предница за период на притежание около 2-3години средно. Б4 едно време с обикновена газова си имаш и нормално обороти и си вървеше нормално. Но б5 просто е много по-кола и с нормален мотор дори бучалката 1,8Т е в пъти по-тихо от АБК и подобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 22 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2017 (Редактирано) преди 34 минути, Костадин1975 написа: Говорим за това Б4 за 3-те хил. Другите "екстри" ги има. Купи А4 за 3к и чакай обезшумяване и возия. Освен някой , да е сменил всички кокали преди продажба , ей тъй да му е комфортно на купувача. То сигурно и окачването на Б4 и Б5 е на едни пари. Въпросното Б4 , дето се хвана за тия 3хий пари е с нови дискове, задни и предни АТЕ, нови накладки TRW... Супер. Мога да добавя само че приятел продаде такова обслужвано и гледано Б4 с всички екстри (имаше и борд комп) , само че петак НГ 136 коня с газ за 1800 преди 2 години... Но сигурно 90 коня тдито пак е по-якия мотор според съфорумците Редактирано 22 Февруари 2017 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Преди 18 часа, Fitil4o написа: При Б4 няма бензинов двигател,който да става/дава кеф както дизелячето с чипец. Това сериозно ли го написа или пак се шегуваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) Да, бях напълно сериозен Това от сумарна гледна точка - Вървеж,разход,цена на обслужване,тежест на предната ост,ремонтопригодност,газифициране. Щото 2.8 / 2.2T са супер мотори примерно, но единия е бяла/скъпа лястовица а другият е с доста висок градски разход и не дотам евтино обслужване ... Това е само моето виждане по въпроса и може някой да не е съгласен с него. Въпрос на гледна точка. Редактирано 23 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Странно разбрах те че дизелячето дава кеф, не бива да се смесват "става/дава кеф" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) Просто топика на темата подсказва, че се търси някакво возило, което да дава СРАВНИТЕЛНО кеф и да е йофтинко за придвижване и поддръжка. Затова и тези размисли и страсти. Редактирано 23 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Даа ве дава повече кеф само от ония другия дизел 75 коня ААZ данъците са му йовтинки иначе ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Взимай едно АБК от Спас и не му мисли . Моят нов стар двигател от него още си мърка като котенце. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 39 minutes ago, more said: Даа ве дава повече кеф само от ония другия дизел 75 коня ААZ данъците са му йовтинки иначе ... Кой двигател дава повече кеф? NG? ABK ? ACE недоразумението ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Срамота е да се пишат тия двигатели в една и съща графа кеф... И НГ и АБС и ААН са в друга вселена като усещане за класа и комфорт. Едно време като нови може да е имало някакво сравнение, но 25години по-късно единствено в шестаците е останало нещо от идеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Ако смятате да си чатите за бензин вс. дизел, може да продължите на лични съобщения. Тази тема сме я чели хиляди пъти и не помня да е свършвала добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 Ами по темата, АБК-то е нищо и половина обаче с газ няма никакви сериозни драми и всичките му други болежки са решими. Далеч по-лесно ще е да вкараш във форма един такъв и да караш на газ отколкото да търсиш свястна печка на нормална цена. Пак ще го кажа, едно време моето АБК съм го карал 2-3години с някаква измъчена обикновена газова беше на незнайни км, не съм спазвал никакви основни правила и газта гръмна само вежнъж за целия период без никакви поражение. Ако всичко се направи грамотно вероятно и това няма да се случва. Вървежа беше 99% от тоя на бензин, помня че извънградско гореше 8,5газ с климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 (Редактирано) Преди 7 часа, Fitil4o написа: Кой двигател дава повече кеф? NG? ABK ? ACE недоразумението ? Имал съм ги всичките в гAража не е като да нямам наблюдения и в момента имаме 1Z за работна, като ти е правил кеф 1Z-та да не си бил на Редактирано 23 Февруари 2017 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zwergo Публикувано 23 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2017 ЕТО ТОВА Е БАБИЧКАТА МИ ... 20170223_124744.jpg.pnefmgo.partial Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Спри да пишеш с главни букви.......това се приема за викане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zwergo Публикувано 24 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Не знаех , извинявам се .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zwergo Публикувано 27 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2017 колата е продадена вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts