HUGO Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Вече мога да се похваля, че днес завършихме първия проект които си бях поставил за цел. А именно смяна на огледалото от обикновенно, с автоматично затъмняване, добавяне на сензор за дъжд и светлина и смяна на ключа с такъв с функция Auto. Сега вече имам автоматични чистачки, автоматични фарове и coming home и leaving home.... Разбира се всичко това стана факт изцяло с любезното съдействие и подкрепа от колегата @congo Благодаря му за което, респект!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 3 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 Малко тунек, някой ще кажат селски, но не ми дреме, а и се маха за 2 минути ако почне да ме дразни. Тъй като обикновената решетка ми е леко скучна, а тази от S5 не ми харесва въобще се разтърсих и видях, че Audi продават хромирани ленти за каналите на предната решетка. Цената там е около 190 лв. и не се възползвах от услугите им, но мисля, че се получи добре въпреки, че не ми се занимаваше да оформям краищата перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Някой извършвал ли е electric folding mirrors ретрофит? Какви са необходимите компоненти,дали е сложен този ретрофит? Благодаря ви много [emoji846] Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 9 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2017 [emoji2]Благодаря за отговора Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 Браво на теб ,определено знаеш какво правиш[emoji7]. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 13 Август 2017 Доклад Share Публикувано 13 Август 2017 Ееее мн ще я натовариш тая а4-ка. Евала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Мисля да активирам ADS (от VAG) на колата (ръчка е), освен за кормилната система и двигателя, ще има ли някакви позитиви? И какви са позитивите при двигателя и кормилната система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Браво Ники ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 On 8/14/2017 at 9:29 AM, congo said: Виж дали си 1N1, 1N3 или 1N7 като код на кормилната конзола. 1N1 няма разлика, няма контрол над тази система. 1N3 и 1N7 имат контрол. Днеска си поиграх и активирах ADS; като цяло, ако се абстрахираме от кормилната система (там всичко е както го очаквах), респонса от натискането на педала за газта е брутален, сега тръгването ми от спряло положение е супер леко (ръчка), колата стана жива и пъргава (направо се изненадах). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Prophian Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 (Редактирано) CCWA, 3.0 TDI, като цяло, ако преди това трябваше по-дълго да я държа на полу-съединител, сега го няма това нещо, сега само докосвам педала и се съживява. Редактирано 21 Август 2017 от Prophian Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hepo Публикувано 21 Август 2017 Доклад Share Публикувано 21 Август 2017 И при мен двигателя става доста пъргав - 2.0TDI CAGA Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 [emoji7]страхотно изглежда и на мен ми харесва повече този вид интериорни лайсни ,на вратите стой много елегантно също. Честито . Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 (Редактирано) Не е баш ретрофит, но все пак :). На графиката са точните данни, на снимката са объркани. Сток излезе 220 коня и N·m са грешни и преди и след ремапа. Редактирано 27 Август 2017 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Beauty and the Beast [emoji7] Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
K4m3n Публикувано 13 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2017 Някой може ли да помогне с ретрофит на преден парктроник, при наличен заден. Audi A5 3.0TDI 2012г. Какво е необходимо да се направи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1948 Публикувано 18 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 Колеги, препоръчайте хубави ксенонови крушки. Моята кола е 2008ма и май е с D2S, ако не се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2017 С D3S си, писах в този пост какво сложих аз, доволен съм за сега доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Слагането на друг скоростен лост, тоест схемата с нагряването до каквата степен е рискова ? Поръчах си фейслифтов ск. лост за А6цата обаче започнах да се поразколебавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Ако се внимава и не се бърза риска е много малък, да не кажа никакъв. Имаш ли пистолет за горещ въздух? Мога да дойда да ти асистирам за кураж :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Имам. Като дойде ще видя какво ще правя Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Справих се Има напрежение, но леко, леко и става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Добре де, не ви ли е по-неудобен бутонът за режимите да е отпред. Мен ме спира тава, че ако го сменя бутонът ще трябва да го натискам с показалец, вместо с по-удобния палец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Не е с показалец бре, със средняка е и е екстра :Р Даже си го цъкам по светофарите за масаж ;). Ташака на страна, много по-удобно ми е на мен така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Преди 2 часа, bsdnikolov написа: Добре де, не ви ли е по-неудобен бутонът за режимите да е отпред. Мен ме спира тава, че ако го сменя бутонът ще трябва да го натискам с показалец, вместо с по-удобния палец. Пробвал съм с такъв лост и съм на твоето мнение.Не ми е удобно,натисках с няколко пръста едновременно.Но всеки си има вкус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 (Редактирано) @fifipaldi, на теб да, ама като ти го монтирахме лостът, не ми допадна позицията на бутонът. По спомени, май го и обсъждахме тогава. Редактирано 20 Октомври 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване