dobatavision Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Здравейте, колеги не мога да си сменя ангренажа, размазаха се шестограмите. Някой знае ли дали стърчащите щпилки могат да се развият от шайбата за да мога по лесно да набия нещо в главите на шестограмите. Дайте и съвети за 'как се развива размазан шестограм на кофти място ...' Това е снимката на шпилките и шестограмите: Благодаря за вниманието ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Канал и дълъг тънък секач и биеш от страни по ръбчето на болтовете. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 29 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 А тези шпилки които стръчат мога ли да ги развия да не пречат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Заварваш болт или гайка на главата на шестограмния болт. Аз така развивах, за щастие само 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Заглавието е подвеждащо - демпферната шайба на АБК е една, на АЦЕ е друга. Обикновено дават смяна на ангренажен ремък при свалена предна броня и радиатор, но мисля никой не ги сваля Със спрей за запекли болтове пробва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Моето еретично предложение е да махнеш главите на болтовете със секач. Махаш шайбата, напрежението на шпилките липсва и ако няма локтайд би трябвало да можеш да ги развиеш с клещи. Ако има локтайд има поне три варианта, които вече са описани, но при липса на опън върху шпилките ще е много по-лесно. Централния болт е деруга бира и да му откъснеш главата не е лесна задача, а и резбата му е ситна и с локтайд е голем зора. Говоря от гледната точка на човек дето го е я с шайба на колянов вал на душегуб. Лична првпорука е да се вземе нов централен болт, че разтега и маже шпонки. Sent from my SM-N910C using Tapatalk П.С. Душегуба беше на Тате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi.100 Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Пробвай да набиеш някой шлиц. Със секач ъгъла е малко кофти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 30 Март 2017 Доклад Share Публикувано 30 Март 2017 Можеш да свалиш шпилките с две гайки , едната е за контра.Колкото време ми отне да сваля кората за толкова лашнах и болтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 4 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Благодаря за съветите, ще махна шпилките след това набивам дванадесетограм, пръскам с изстудяващ спрей и пробвам... Има ли шанс да стане с метчик с обратна резба в дупката за шестограма ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 Не опитвай с метчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 (Редактирано) А има ли вариант да докараш на белези двигателя, разхлабваш ремъка и отвиваш централния болт (номер 18 многостен) и вадиш шайбата заедно със зъбното колело? Това съм го правил на АБК без климатик. Ако мръдне белега на коляновия вал докато сваляш зъбното колело, можеш да си го видиш отзад в процепа при маховика. Задължително после нов болт и осигурител за резбата. Зъбното колело ако е зле не е скъпо - около 20 лв. и мисля че имаше и болт с него. Редактирано 4 Април 2017 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Април 2017 Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 Аз също съм си сменял ангренажния ремък на 100-цата като свалях демпферната шайба заедно със зъбното колело отдолу - просто отвивах централния ѝ болт. Важно е добре да се стегне после. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 15 Ноември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 С изстудяващ спрей и набиване на еврейска звезда стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 ....след година и половина?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване