Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 11


petio_venkov

Recommended Posts

За завиването има един 5А от пасажерската страна. Аз в момента съм го извадил, да не ми пищи докато се наканя да оправя завиванИЕто :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Оправяйте ги навреме, че са 4 кабела и 4-те са черни. Да не се скъсат 2 на едно и също място и да не се знае кой кой е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже вечер не виждам добре на всяка една кола която съм имал първо им оправям фаровете. Въпрос на късмет е кога ще стане късо и ще започнат да гърмят бушони. Най-добре с нови кабели, но пиновете как се махат не знам. Иначе за съжаление трябва да се отвори фара, за да се направи както трябва. Баластите също понякога гърмят, а те струват колко едно рециклиране така че не си заслужава.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми дари в името на науката скъсан маншон за скоростния лост ? :unsure:
Също така някой ако има за продаване решетки за халогените за S-line броня, или ако знае от къде да се снабдя на нормална цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! От вчера съм горд собственик на автомобила от обявата! Закарахме го при Цветан - Д брос за преглед, много качествено обслужване и отношение. За смяна има някакъв маркуч от който капе антифриз (било нормално за този двигател), гарнитури капак клапани и тампони на предния мост. Колкото повече я карам, толкова повече й се кефа, определено с 20ките е уникално красива, ще си ги карам до октомври пък после ще видим :) Нещо, което не мога да го разбера как работи и дали е нормално е следното: когато изгася колата и изкарам ключа остават светнати халогените явно е функцията (follow me home), когато я заключа гаснат или гаснат след някакви секунди, после ако я отключа веднага отново светват халогените, но ако примерно престой някакво повече време при отключването не светват. И другото, което сега като тръгнах от КАТ - отключих колата седнах и нещо се забавих с вкарването на ключа и ми направи впечатление, че се включи ММИ-то и музиката, без да съм вкарал ключа.. бързах за работа и нямах време да тествам дали го прави при отварянето на вратата, следобяд ще погледна като тръгвам, но съм сигурен, че снощи я като отключвах и отварях само пасажерската не се включи.

Редактирано от alexxk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вчера открих нещо странно, което трябва да боря. Беше ми спаднала предната гума, смених я и отидох при гумаджията. За учудване и на двама ни, двете предни гуми бяха страшно износени по вътрешния ръб, а вътрешната страна (откъм апаратите) беше нацепена по цялата площ, откъде и вече беше почнала да изпуска. Добре че не е станала беля :) Та въпросът ми е, това най-вероятно се дължи на неправилен ъгъл на колелото, но не знам дали е въпрос на реглаж или проблема е другаде. Не знам дали има значение, но гумите не са стандартния размер, а 235/40/18.

 

38 minutes ago, alexxk said:

И другото, което сега като тръгнах от КАТ - отключих колата седнах и нещо се забавих с вкарването на ключа и ми направи впечатление, че се включи ММИ-то и музиката, без да съм вкарал ключа.. бързах за работа и нямах време да тествам дали го прави при отварянето на вратата, следобяд ще погледна като тръгвам, но съм сигурен, че снощи я като отключвах и отварях само пасажерската не се включи.

 

MMI-а се включва сам, да. Интересното е, че ако изгасиш колата, но оставиш ключа, MMI-a ще работи някакво време, после ще спре, а след време ще почне сам пак. Не съм сигурен, дали почването пак е обвързано с отварянето на врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито и много безаварийни,това с халогените и точно за изпращане до вкъщи,може да промениш времето на светене от ММИ,светкат при отключване също и щом отвориш вратата гаснат,но всичко това само на тъмно,относно пускането на ММИ,тя гасне след 10 мин горе долу ако не работи колата с цел пестене на акумулатора,но отвориш ли вратата се пуска отново но само ако ключа ти е на контакта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, kainy написа:

Колеги, вчера открих нещо странно, което трябва да боря. Беше ми спаднала предната гума, смених я и отидох при гумаджията. За учудване и на двама ни, двете предни гуми бяха страшно износени по вътрешния ръб, а вътрешната страна (откъм апаратите) беше нацепена по цялата площ, откъде и вече беше почнала да изпуска. Добре че не е станала беля :) Та въпросът ми е, това най-вероятно се дължи на неправилен ъгъл на колелото, но не знам дали е въпрос на реглаж или проблема е другаде. Не знам дали има значение, но гумите не са стандартния размер, а 235/40/18.

размера е без значение,виж си реглажа и кормилните накрайници,получил си ефекта БМВ :) разчекнати гуми и затова ги яде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола няма реглаж на наклона и за да се получи описаното най-вероятно тампоните на долните носачи са тотално заминали или гумите са така   \   / 

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е тампон. Само от ляво ми сменяха скоро някои носачи, а отдясно си е чук. В същото време гумите са абсолютно еднакво преебани :)

20170828_205542694_iOS.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 hours ago, pe6koo said:

Някой може ли да ми дари в името на науката скъсан маншон за скоростния лост ? :unsure:
Също така някой ако има за продаване решетки за халогените за S-line броня, или ако знае от къде да се снабдя на нормална цена...

 

По спомен няма и 50лв бройката нови от Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да е тампон. Само от ляво ми сменяха скоро някои носачи, а отдясно си е чук. В същото време гумите са абсолютно еднакво преебани [emoji4]

20170828_205542694_iOS.jpg

Мисля че е нормално да се накъсва когато гумата е пред смяна. На другата ми кола е така но от двете страни, реглажа си е наред. Карам я на 3 атмосфери по предписание и гумите са качествени.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 3 атмосфери не си ли като каруца? един път пробвах и ходих на зъболекар :) карам си на 2.6 до 2.7 най много,относно гумата на кайни,на мен ли ми се струва че това е гума на поне 5г или караш предимно по калдаръм :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумата е на 3 години, но и аз не им пестя нищо :D Проблема е, че задните нямат и помен от такива цепки, нито пък такова износване по края.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има ли бушон, който е за машинките ел. волана? Друг път като отворя колата се сваля сам, после при затваряне се дига. Днес реших да вляза и не мръдна. Тръгнах ръчно и нагоре и надолу отказва да мърда, само напред и назад. Да не е някой бушон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, kainy said:

Гумата е на 3 години, но и аз не им пестя нищо :D Проблема е, че задните нямат и помен от такива цепки, нито пък такова износване по края.

 

Аз имах такъв случай, но беше по-драстичен. Според мен беше от гумите. На зимните им нямаше нищо, а летните имаха направо канал по ъгъла. Даже ми теглеше волана. Като сложих зимните нямаше проблем и не станаха така. Според мен тези коли се разкртачват с времето и ако е и отворена предницата товарът е по ръба.

Възможно е при теб да има и друга причина. Ако си сигурен, че наклона и сходимостта са в норми, остава да са гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е нормално така да се накъсва ако се кара как си требе. И мойте са на 3 години май. Най-много да ги размениш със задните.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кайни,не забравяй че предницата е доста по-тежка от задницата и така се получава,макар сходимостта да е ок с малко по-агресивно каране това е резултата.Виждал съм гуми и на други 4ф и фейсови,ядат ги отпред по всевъзможен начин ;)

Отпред моята ги карам  а 2.7,а отзад на 2.3 отмосфери,а на табела е 1965кг,бахти шлепа :D

Редактирано от kikson1979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойте са на 2 години, а от предните липсват парчета от грайфера, иначе износването е равномерно. Тежат си тия кочини и скапват гумите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой сменял ли е бутона на ръчната спирачка,ако може да каже как става,че аз гледам и ми се струва че трябва да разглобя цялата конзола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...