StanTanev Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Колеги, някой да е сменял маркуча на хидравликата който върви към радиатора или поне така ми обясниха ? От скоро почна да ми тече по малко от там и ми свири и стърже на място когато правя маневри , явно е влезнал и въздух защото има в казанчето течност.. днес отидох да го сменям но цената ми се стори доста за един маркуч, 220 лева без труда и 1 седмица чакане за да се достави .. Редактирано 6 Декември 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Преди 3 часа, 2.5TDI написа: Имах предвид модули и свързване към климатроника,другите компоненти са ясни :-D печката мисля си има модул, който я управлява по кан. не съм проверявал за директна връзка с клима юнита, но мога да проверя ако си се навил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Модула е платката в печката и се управлява по КАН. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 преди 7 минути, Manniakk написа: печката мисля си има модул, който я управлява по кан. не съм проверявал за директна връзка с клима юнита, но мога да проверя ако си се навил Навил съм се колега,и печка съм намерил, ако е удобно да помогнеш благодаря Преди 8 часа, Manniakk написа: печка ,маркучи ,тръби, стойката на помпата, кабели букси помпи антени за дистанционни.... Имах предвид модули и свързване към климатроника,другите компоненти са ясни :-D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Печката от 4F ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 печката има постоянен плюс, маса, кан, кабел до помпата в резервоара, 2 кабела за циркулационната помпа и клапан някакъв. и кабел до модула за радио приемника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 преди 46 минути, kpematop написа: Печката от 4F ли е ? Да с всичко за монтаж,но по ел инсталацията нямам престава какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 преди 42 минути, Manniakk написа: печката има постоянен плюс, маса, кан, кабел до помпата в резервоара, 2 кабела за циркулационната помпа и клапан някакъв. и кабел до модула за радио приемника Мерси колега, заслужава ли си играта,или да си я направя с дистанционно палене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 19 hours ago, 2.5TDI said: Колеги, някой знае ли какво ми е необходимо за монтаж на печка,целта ми е да я пускам заводски от климатроника. Колега, сам ли ще го бориш монтажа? Аз също много искам такава екстра, но като че ли няма много майстори да монтират и то да стане читаво. Като я пребориш, може да говорим дали монтираш срещу заплащане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Хора нали имате електрическо парно за какво са ви тия печки? Да пазите двигателя ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Явно си нямат достатъчно други грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 преди 23 минути, OvivO написа: Колега, сам ли ще го бориш монтажа? Аз също много искам такава екстра, но като че ли няма много майстори да монтират и то да стане читаво. Като я пребориш, може да говорим дали монтираш срещу заплащане Да колега сам мисля да се боря,ако се получи добре,ако не с дистанционно ще си я направя. преди 17 минути, kpematop написа: Хора нали имате електрическо парно за какво са ви тия печки? Да пазите двигателя ли? Да,работя на 5 км от нас и колата не може ад загрее изобщо,нямам удобен градски транспорт,даже и подгрева на седалката не може да загрее на макс до работата. преди 9 минути, mili 75 написа: Явно си нямат достатъчно други грижи. С тези коли винаги си има грижа, особенно когато са 3 коли 1 джип и мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Подгрева на седалката при мен стопля максимум на 2 минута от запалването . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Кой aмортисьори според вас са по добри , Kayaba или Monroe , за смяна съм на предни и се чудя какво да сложа. Редактирано 6 Декември 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Monroe се слагат оригинално на някои от А6ците. Иначе за подгрева на седалките - при мен стопля преди да съм я изкарал от гаража. Само, че съм с S-line салона с тапицерия по средата. Кожата стопля по-бавно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) 14 minutes ago, lmbr said: Monroe се слагат оригинално на някои от А6ците. Иначе за подгрева на седалките - при мен стопля преди да съм я изкарал от гаража. Само, че съм с S-line салона с тапицерия по средата. Кожата стопля по-бавно По шаси и оргинален номер на самата част , излизат няколко вида амортисьори но без Monroe, някой знае ли ОЕМ или Парт. номера на Monroe за 4ф ? Редактирано 6 Декември 2017 от StanTanev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 С кожа съм и подгрева стопля за 2 мин. Печката си е благинка, вярно е, че колата стопля доста бързо, но с печка дори и преди да си се качил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 2 hours ago, 2.5TDI said: Да колега сам мисля да се боря,ако се получи добре,ако не с дистанционно ще си я направя. Да,работя на 5 км от нас и колата не може ад загрее изобщо,нямам удобен градски транспорт,даже и подгрева на седалката не може да загрее на макс до работата. С тези коли винаги си има грижа, особенно когато са 3 коли 1 джип и мотор Гледал съм в ebay пълен комплект от 4f на цена около 1000лв, но не съм намерил до сега майстор в София, който да е сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Не си заслужава 1000те лева за печка, за тия пари си смени веригите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 (Редактирано) Най-смисленият коментар в тази обширна 58-стр. тема Редактирано 7 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Преди 2 часа, kpematop написа: Не си заслужава 1000те лева за печка, за тия пари си смени веригите. 350 лв с всичко към нея,разликата е че е от 2.7 тди а аз съм с 3.0 тди,проблема ми е връзването по кан,иначе мога с няколко релета да я направя да пали с дистанционно управление, ама няма да ми е кеф ако не си щракам от вътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Няма никаква разлика между 2.7 и 3.0 тди по окабеляването, единия мотор има G235, другия няма, това е. Може да пуснеш кан до купето под волана и да си коднеш климатик панела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Acmilan Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Здравейте. Фабричната печка дърпа ли много от акумулатора и гориво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Не знам колко ток дърпа и дали в този случай 4f е с два акумулатора, но за горивото е смешно малко! Пък и като нямаш студен старт на мотора, той ще гори по-малко като тръгнеш, а не 22 при студен да кажем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 600ml на час на пълна газ лапа. То има PDF-и из нета за 5кВ печки webasto Thermotop Z/C На мойта кола имам печка и няколко пъти я свалях докато й направят платката. Отделно и моторчето смених, че старото почна да вие. Стара печка може да те побърка, на кофти място седи на 4F-a. Отделно трябва да се сменят и О пръстените към тръбичките, особено, ако е стара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts