Jump to content

Кой двигател на ауди е най-надежден?


Recommended Posts

Здравейте , имам въпрос относно Audi A3 1.9 tdi 131k.с Quattro, харесах си я ,но мисля че цената на която е пусната ми се струва не възможна колата е 2002 г. и е на цена 4200. Има ли от какво да се плаша ,колата е внос от Швейцария с платено мито 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такова и също си трябва поддръжка. Доста е здраво, но бая неща смених.

С вибрациите в пистовия ремък така и не се оправих, макар и да смених ролката на алтернатора с еднопосочна. Тая ролка 2 пъти се скапваше, 2 пъти смених и амортесьора на обтегача.

Но и доста неща изкараха 19 години и 300к без да се пипат.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз мисля че в темата се пита за най-надежден двигател а не за такъв за който не трябва поддръжка дори и след половин милион километра ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-надежден е душегуба.

Винагхи ти оставя частичка надежда за бъдеща безпроблемна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
На 2.09.2019 г. at 16:52, Iliev99 написа:

Здравейте приятели, въпросът ми е кой двигател на ауди А4 авант (комби) от 2011 до 2014 година е надежден и пъргав?  

3.0 tdi е надежден и бърз ...Но струва много да му смениш ангренажна верига ( нещо , което така или иначе се прави ако колата е без сервизна история) и е по - лаком за нафта от 2.0 tdi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига вее, модерния душегуб надежден? Това виц ли е, или нелеп опит за шега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 и 1.8Т смятам, че са най-надеждни като за бензин/турбо-бензин и разбира се 1.9 TDI (там са доста варианти, така, че познавачите да конкретизират, аз знам за 110-коньовия, който бил изключително здрав, поне това знам де), носи зверски на чип и тунинг и като разход е прекрасен.

 

1.8Т виждам не само във форума, но и принципно, че е доста харесван и каран, а за 1.8 атмосферния...имам приятел с такъв на А4 1995 седан на 640К по километраж. Да подчертая, че никога не е имал досег с газ. Сипва си нормален бензин. Основен никога не е правил, а от 4 години насам влезе (освен рутинното сменяне на масло, което прави на 15К грубо) за окачване (доста евтино). Не иска да я сменя за нищо друго, направил си я е отвътре доста приятна, свикнал и е и я има от 12 години. Беше веднъж блъсната отзад (на паркинг), но се размина само с броня и капак :D.

 

Ако избрах икономичен и надежден бензин - 1.8 атмосферен, ако исках същото, но и с вървеж за магистрала - 1.8Т, за дизел - 1.9 с чип на купето на А4 хвърчи. 

 

Само, че свърших с тежкото A6 и особено надеждния 2.5 V6, но това са други теми. В момента ми е на 340К, валовете са здрави (не знам дали не са сменяни, вероятно...), чудя се кое по първо ще издумка - ГНП или валовете, но залагам на първото, предвид доброто състояние на второто. Макар, че няма гаранция. Иначе за 180 коня V6 си бяга доволно по магистралата, но градския разход е извращаващ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...