zafirovp Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Здравейте, при падане на оборотите при спиране на свтофар или форсиране на двигателя се чува метално тракане от двигателя. Появява се само около 900-950 оборота. Звука е като на вериги, но при палене на студен мотор тракане няма или ако има то е минимално. Мотора е 3.0 тди бмк. Възможно ли е да са вериги? Опитах се да снимам видео, но не се чува тракането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Да, напълно е възможно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Сигурен ли си че е тракане, а не метален резонанс? Аз имам подобно нещо точно на 900-950 оборота и е от изпускателната система. Май некъв тампон е сдал багажа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 И аз съм забелязал такова при мен. Като дам газ и при спадането на оборотите точно преди празния ход. Малко ката на жигула от аванса чукането е. Аз го чувам само в гаража, защото има резонанс от стените. Аз си го представям, че се появвява точно когато компютърът започне да пуска гориво, за да държи празния ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 6 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Ами първо се чува нещо като клапан как изпуква и след това претраква. Сега се мъча да направя запис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Аз забелязах и друго - като си работи на място и без да подавам газ, леко пускам съединителя съвсем леко да потегли и в момента, в който се натовари малко мотора и започва да почуква. Мисля, че е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Да, почуква маховика. Нормално е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Майтапиш ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Май 2017 Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 Не, нали и аз карах дизели с ръчна кутия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 (Редактирано) Смятах, че ако чука маховика, значи е за смяна. Обаче сега като се замисля май днес не можах да чуя това чукане, а се опитах. Да не би да е изчезнало след смяна на съединителя? Редактирано 8 Май 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 8 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 (Редактирано) Аз съм автомат, но при празен ход няма никакво тропане. 50 оборота над празен ход ако вдигна се почва до към 900-950. Да не би и при теб да е така, просто като пуснеш съединителя леко да си вдига оборотите. Иначе ето клип с моя проблем. Освен работата на мотора няма други изненадващи звуци, така че може да си усилите спокойно. Точно на 2-3 и 11-12 секунди се чува тракането като падат оборотите от 900 до празен ход. Редактирано 8 Май 2017 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Не можах да го чуя от записа ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 9 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Точно на 12та секунда претраква. Слабо се чува попринцип. Ако не ще записвам пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 На втората секунда е най-силно при запалване и на 12-тата се чува леко, когато спадат оборотите малко. За мене е възможно да е от веригите, защото ми си струва свързано с промяна на оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Да на 800 няма тракане. Доста го наблюдавам тия дни. Като запаля колата, първите 5-6 минути докато загрее празния ход е на 900 оборота и колата трака. Понякога като форсирам на 900 трака, но като раздрусам колата спира тракането. Къде да търся тракане по генерацията? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 12 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 (Редактирано) Качвам видео където доста по-добре се чува претракването при падане на обороти. Чува се от шофьорската страна на мотора. Някакви идей. Ако отида в сервиз ще кажат вериги, но ме съмнява да е това. Като паля колата няма тракане. Редактирано 12 Май 2017 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 13 Май 2017 Доклад Share Публикувано 13 Май 2017 Колега днес се появи това ЦЪК ЦЪК ЦЪК и на мене... какво може да е... вчера ми рязоха дпф, спираха дросер и клапи софтуерни и днеска тва затрака... Ето го клипа и шума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 На 12.05.2017 г. at 20:03, zafirovp написа: Качвам видео където доста по-добре се чува претракването при падане на обороти. Чува се от шофьорската страна на мотора. Някакви идей. Ако отида в сервиз ще кажат вериги, но ме съмнява да е това. Като паля колата няма тракане. Ако не се чува отпред където са веригите си звучи баш като скъсан/много омекнал тампон на мотора. @nikolov922 Колега аз преди да си направя дюзите се чуваше такова цъкане,провери си ги,ако не е от тях гледайте другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolov922 Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 (Редактирано) Май е от 1вата дюза , и турбото е хвърлило малко масло. Хем спира.. хем се появява. При мен се чува от страната на пътника.най в дясно. Маслото го сменях преди 15 дена .. Тотал 5w30 , и всички филтри. Преди 2 дена в Маднеса рязах ДПФ , махах вихрови клапи и дросел софтуерно. и на Другия ден Тва затрака.. Редактирано 15 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Имам 1 останала дюза, проверена и почистена от колегaта petarik. Aко на някой му трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 14 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Ако не се чува отпред където са веригите си звучи баш като скъсан/много омекнал тампон на мотора. Чува се от шофьорската страна на мотора, но не на точно определено място. Все едно от колекторите. Със сигурност не е от задната. Казваш отпред ако се чува значи са вериги, но до колкото знам веригите на 3.0 тди са от задната страна на мотора. Иначе тампон как се проверява, не ми е набивал грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 Тампона ди личи ако му е текло маслото. Червено е на цвят. И като му свалиш шапката си личи дали му е нацепена гумата, но за това трябва да се свали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 15 Май 2017 Доклад Share Публикувано 15 Май 2017 On 5/13/2017 at 11:34 PM, nikolov922 said: Колега днес се появи това ЦЪК ЦЪК ЦЪК и на мене... какво може да е... вчера ми рязоха дпф, спираха дросер и клапи софтуерни и днеска тва затрака... Ето го клипа и шума Колега и аз имах такова цъкане. Оказа се някакво О-пръстенче на дюза.. аз си смених всичките и спря съска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 17 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Когато пусна климатика работи 2-3 минути и спира. Явно е за пълнене или изпуска. Възможно ли е компресора да прави точи шум? Трака и когато копчето е на ЕКОН, но до колкото знам компресора на 3.0 ТДИ е зацепан винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 @zafirovp, с риск да те объркам още повече, но при мен го имаше същият шум, еднократно при палене само. И така си карах няколко месеца, нямам спомен кога се появи, но след последното обслужване, при което смених ангренаж, пистов ремък, водна помпа и всички прилежащи лагери и ролки - шумът изчезна... Никаква представа какво го причиняваше и защо изчезна, но ако не си обслужвал тези компоненти, може да прегледаж за нещо видимо проблемно там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване