kras4o_1996 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Здравейте, колеги, от известно време имах проблем с колата: от време на време (не постоянно) се давеше щом подам газ. Подозирах, че става въпрос за дебитомер, защото имаше и чувствителна загуба на мощност, но докато намеря време да отида в сервиз, един ден не можах да запаля, докато не откачих дебитомера. Затова карах няколко дена, докато ми доставят дебитомер, с откачен такъв и странното е, че през това време постоянно ми светеше лампата за ESP (откакто съм купил колата от време на време пресветваше за различни продължителности от време). И така доставиха ми поръчания дебитомер и нов въздушен филтър и право в сервиза за смяна. Веднага огасна лампата за ESP и първите два дена всичко изгеждаше наред. Но последните дни въпросната лампа свети нонстоп (както когато карах с откачен дебитомер), като единствено огасва за броени секунди, от време на време. Днес пак на няколко пъти, при подаване на газ, колата се задави, но след това всичко си беше нормално (с изключение на светещото ESP). Някой има ли предположения какво може да се случва? Дали новият дебитомер е нещо дефектен, или пък възможно ли е буксата да прави някакви проблеми? Ще съм изключително благодарен на всякакви предположения и препоръки. P.S. От както съм купил колата свети и чек-а, но навсякъде където съм ходил не можаха да разберат от какво е, и единственото, което ми казаха всички, е че дава грешка за бедна смес. Колата е с монтиран газов инжекцион, но чека светеше и преди това. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Да не EPC да ти свети(вместо ESP)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Нормално е да светва ЕСП при неизправен дебитомер - взима сигнал от него за натоварването на двигателя и се изключва автоматично ако не е в норма. Относно самия проблем с дебитомера - най-вероятно ти смуче въздух отнякъде, който не се отчита от дебитомера и съответно се бъркат смесите, може дори да имаш грешка за слаб сигнал от дебитомера. Огледай много добре всички вакумни маркучи и пластмасови тръбички. Ако има сцепване някъде ще смуче въздух когато си иска - зависи колко е прегънат маркуча или тръбичката към момента.Огледай и картерната вентилация да не е пробита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kras4o_1996 Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 32 minutes ago, Милчев said: Да не EPC да ти свети(вместо ESP)? ESP свети, не ЕРС. 6 minutes ago, VBI said: Нормално е да светва ЕСП при неизправен дебитомер - взима сигнал от него за натоварването на двигателя и се изключва автоматично ако не е в норма. Относно самия проблем с дебитомера - най-вероятно ти смуче въздух отнякъде, който не се отчита от дебитомера и съответно се бъркат смесите, може дори да имаш грешка за слаб сигнал от дебитомера. Огледай много добре всички вакумни маркучи и пластмасови тръбички. Ако има сцепване някъде ще смуче въздух когато си иска - зависи колко е прегънат маркуча или тръбичката към момента.Огледай и картерната вентилация да не е пробита. Благодаря, а кои маркучи по-точно трябва да погледна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 (Редактирано) Вакумите около дроселовата клапа и всмукателния колектор, покрай ел. клапанчетата, гофрирания маркуч/тръба, на която е закачен дебитомера и маркучите на картерната вентилация. Редактирано 31 Май 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Същия яд го имах и аз. ESP-то ми беше светнало, китайчето за четене на грешки точно това даде (P0101 ако не се лъжа) и само с чистене не стана. Наистина смучеше въздух от някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krolp Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 След като сложих ГИ и на мен ми свети чека постоянно,дава ми грешка P0420.Изчиствам я с ELM-a,но пак светва след ден-два. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kras4o_1996 Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 При мен чека си светеше и преди да сложа ГИ. Гасил съм го много пъти, но все светваше отново, докато онзи ден си огасна сам и досета не е светвал. Няма записани никакви грешки но преди два дена като я запалих светнаха доста лампи: спирачки, абс, това за ръчната, но то мигаше, а не светеше постоянно, както когато ръчната е дръпната. Огасих колата и всичко огасна. Сега единствено от време на време есп-то светва, стои извесно време и огасва. Вече не знам какво и става на тази кола.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 А ксенон китайски да не би да имаш сложен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kras4o_1996 Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Нямам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 При мен свветваше и даваше грешка дебитомер защото смучеше въздух от кутията на филтъра..беше развален болта който я стяга от едната страна след почистване на кутията и смяна на болта проблема изчезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 23 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2017 Колеги, да споделя, че имам не същият, но подобен проблем и аз. Имам самостоятелна тема в раздела за газови уредби, но там никой не помогна. Вчера колата беше на майстор, като я оставих, само за диагностика и да каже, какво не и е наред, След проверка от негова страна, каза, че двигателя е наред и като цяло колата работи добре, нормално за този мотор, но от някъде смуче въздух. В момента нямам възможност да му я оставя за да търси къде е проблема, тъй като жена ми не се разделя с колата за повече от 2 часа, та майстора ми каза да потърся сам от къде дърпа въздух. Та за ALT мотора, някой знае ли от къде обичайно се получава този проблем. Да споделя, че след тази диагноза, сега се сещам, че проблема ми дойде след като се затопли, а малко преди това смених въздушен филтър и оправих тръбата за картерна вентилация, защото беше разкачена от тръбата за входящ въздух, точно между дебитомера и дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 сега пак затапи въздуховода където свързваш маркуча за картерните газове и пробвай как е колата, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 т.е. картерната вентилация, да не се връща в смукатлената система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 (Редактирано) Виж на запален, работил двигател дали можеш да свалиш капачката за маслото. Ако стои като като залепена за капака на клапаните значи не е в ред картерната вентилация и смуче въздух от нея. Ако капачката „играе“ като я отвиеш значи проблема не е в картерната вентилация и трябва да търсиш на друго място. Редактирано 26 Юни 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 При моята със същият двигател се получи преди време постоянно светене на ESP.След като я подкарам 10-15 Мин и светва и не огасва .И така след всяко ново палене.Оказа се G85 грешка отидох да регулират предницата и се оказа че воланът не е в напълно изправено положение което бърка геометрията и след това грешката и светенето на ESP изчезнаха . Когато ми светна CHECK заедно с EPC и колата се давеше нямаше тяга и мн трудно палеше се оказа датчика на коляновият вал.Смених го в сервиз и всичко се оправи. Дано съм бил полезен [emoji846] Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване