desislav58 Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте. Зная, че темата е обсъждана, но обстоятелствата като цяло се менят..... та имам няколко въпроса(предварително благодаря за информацията ). Предстои ми смяна на масло, А4 Quattro 3l tdi 239pc 2011. Колата е на 84000 км, кой е най-добрия вариант масло и филтри. Струва ли си K&N филтър и какво е мнението ви за чип тунинга.? Редактирано 4 Юни 2017 от desislav58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Като цяло филтрите по-добре да са ОЕ, масло каквото и да сложиш, не лонгфайф е ок, стига да ти покрива спецификациите и да не е менте, моторът не е особено натоварен. K&N за мен има предимство в това, че се пере и се ползва доста дълго във времето, качвал съм една и съща кола при равни условия в 3-4 поредни ръна с оригиналния хартиен извади 0.5кс повече от K&N филтъра...за БГ кофти момент с тях е и запрашеността. Ако очакваш повишена мощност не ти е това вариант. Погледни cold-air intake варианти, но и там говорим за 2-3 до 5кс ... За чип тунинг-а, какво да мислим хубаво нещо е, стига да е добре направено и да не създава проблеми, но предвид от колко време е на пазара 3тди едва ли може да има нещо нередно с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav58 Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Благодаря за отговора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Много хора напоследък обръщат поглед към американските масла и все повече се решават да пробват от тях - Амсойл, Редлайн, Роял Пърпъл и т.н. В това число и мен не ме достраша да експериментирам с американско масло и то най-вече защото се убедих, че "оригиналното" масло не е напълно ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GABRIEL1 Публикувано 10 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 Защо "оригиналното" не е ОК? Или говориш за ментетата продавани за оригинал? Мислех, че лонглайф, сменяно на 10-12хил. е ОК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Не е правилен въпроса ти. Питай защо" оригиналното" е по-добро от Redline Euro series 5w30 примерно... Аргументите в технически параметри и характеристика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GABRIEL1 Публикувано 12 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2017 Castrol EDGE Professional Titanium FST Longlife 3 5W-30 vs Оригиналното? На мен това ми е дилемата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Ее ти си лесен каквото и да избереш между тези все тая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Колеги да ползвам и аз темата с един въпрос, колата е 2003 А6 С5 2.7Т. По препоръка на приятел сложих VW Longlife II 0W30, но онзи ден в горещините, светна лампата за налягането и бам веднага в сервиза. Успокоих се, че няма течове, сменихме за всеки случай датчика, обаче после пак е светнала докато я е пробвал майстора, та вика, че най-вероятно маслото е прекалено рядко, защото всичко останало е наред. Какво да избера за този двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Тоя хич не ти е приятел да знаеш... Аз бих я карал с 5w40 с висок HTHS в случая обаче на дали маслото е дерта дано не съм прав де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 На 6/4/2017 at 22:13, AALEXANDROV написа: Много хора напоследък обръщат поглед към американските масла и все повече се решават да пробват от тях - Амсойл, Редлайн, Роял Пърпъл и т.н. В това число и мен не ме достраша да експериментирам с американско масло и то най-вече защото се убедих, че "оригиналното" масло не е напълно ОК. Колега, във връзка с американските масла, доколкото знам, имат по-високо съдържание на цинк. Бях чувал, че цинкът, не е особено полезен за мотори с никасилово/алусилово покритие. Ако имаш повече информация по въпроса, сподели. Че AMS-a и RoyalPurple са хубави варианти. Вярно, малко скъпички са, но това да е проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Не съм чувал за преки негативни последствия за покритието на цилиндрите при използване на масла със съдържание на цинк, даже напротив. По-скоро некачественото гориво би могло да се отрази лошо в посока образуване на отлагания върху стените и по челата на буталата. От друга страна, повечето американски масла имат "европейска формула", която уж отговаря на континенталните стандарти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 То тогава се губи смисъла от американските масла, ако ще ползваш европейската формула, защото с нея предполагам бухат добавки, за да влязат в изискванията на европейските стандарти. А американските масла за техния пазар нямат разни такива добавки и са много по-чисти в този смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 (Редактирано) "Европейските" версии са с по-малко добавки, но пак имаш предимството на по-доброто базово масло. @GABRIEL1 При избран интервал на смяна 10-12к км няма да сгрешиш, което и масло да вземеш. Този Кастрол е хубаво масло....което има смисъл при наличие на оригиналните еко-системи на колата. А конкретен отговор трудно ще получиш - анализите на ОЕМ-ските масла са апокрифни Редактирано 13 Юни 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 На 6/13/2017 at 15:39, Misho 82 написа: Тоя хич не ти е приятел да знаеш... Аз бих я карал с 5w40 с висок HTHS в случая обаче на дали маслото е дерта дано не съм прав де... А от това, което се предлага в страната? Примерно Bardahl XTS0W40, XTC5W40 или XTC C60 5W40? За тях съм чувал само хубави неща. На капака имам иначе лого на Agip, но не намирам такова никъде по родните сайтове/магазин, а и не знам ако намеря, дали ще има нещо общо с този Agip, който производителя е имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Bardahl XTC/XTEC 5w40 е ок като второто е mid/saps high HTHS. Red line се предлага и в БГ ползвай търсачката в магазин на Субару форума. Няма как да го сравним с което и да е от масовите то е ясно. Както robo по-горе спомена базата винаги ще е по-добра истинска синтетика група 5. (Естер) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 На база естер няма как да е! Ако не вярвате, проверете колко струва един барел Естерекс (база група5), от Шеврон/Мобил например, и пак ще коментираме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlatin Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Реално какв ае разликата за колата между 5W30 и 5W40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Вискозитетът на маслото при висока температура. (100 ° C) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Разликата е в течливостта на маслото при висока температура. Зависи и на какъв мотор ще се ползва и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 4 hours ago, Klaus_Meine said: На база естер няма как да е! Ако не вярвате, проверете колко струва един барел Естерекс (база група5), от Шеврон/Мобил например, и пак ще коментираме. Кой Esterex? Esterex A32? Да те питам ти какво гориво ползваш? Как го купуваш на барел? Антифриз какъв ползваш? Или не ползваш....може би чист моноетиленгликол? Да това е суровината и много ясно че няма как да е в "чистата" си форма къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Базово масло от група5 е средно 6-7пъти по-скъпо от същото група3. Ако това е основна суровина, как тогава нейната цена не се отразява съществено на цената на крайния продукт? Твърдите, че въпросният redline е на база група5, което не е така. Той е на база група3, до8-10% група4 и до 1-2% група5. Доказателство за това е наличието на сяра, според руска независима лаборатория, което говори точно за група3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Доказателство за това е руска независима лаборатория?? ....аз няма какво да кажа повече П.п: Един мармот завиваше шоколад .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Klaus_Meine Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 Вижте, Misho 82, не искам да се впускам в безмислени спорове. Нека е така както Вие твърдите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване