Montancho Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Здравейте, колеги спрял съм се на тези 2 автомобила, интересува ме разхода на гориво тази 3.0 е с по-слаб двигател от тази 2.7, но е с 2 литра по-нисък разход на гориво и е малко по-малко коне , да са с 6 степенна ръчна скоростна кутия , един познат е намерил една такава на пръв поглед запазена в Германия. Интересува ме какви са цените на поддържка автомобила, първоначалното обслужване какво е , горе долу 1000 лв примерно ? Имат ли слаби страни ? Какви проблеми създават, какво бих могъл да очаквам нещо примерно непредвидено. Колата е уж на 150 000 км , уж реални. Има книжка на автомобила. От частно лице е . Поздрави! ще очаквам вашите компетентни мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Монтанчо, има прекрасна тема за 2.7т, а 3.0 и 2.7т са доста обсъждани. Мръдни 2-3 пъти мишката и ще разбереш. Разход градско 20 Обслужване първоначално труд+части 1500-1700лв Турбини 2 броя по 2500лв нови, 500лв на бройка рециклаж - мотора се вади за което. В софия цена само за вадене мотор 800-2000лв Бая жега под капака с всички последствия. 3.0 по-прост, същото обслужване долу-горе, по-малко въври, харчи същото. Няма турбини за чупене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
btsonkov Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 (Редактирано) Напълно съгласен с 'НЕРВАКА'. Редактирано 26 Юни 2017 от btsonkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 2 Август 2017 Доклад Share Публикувано 2 Август 2017 (Редактирано) Малко късно давам мнение по темата, но все пак... От Април месец съм с 2.7Т, както и зет ми. И двата автоматици , комбита и са quattro. Драми не е имало, освен това, че моята беше с грешното масло (VW Longlife II 0W30) и при първите горещини писна, че няма достатъчно налягане. С промиване на системата и смяната с 5W40 Bardahl XTEC всичко си дойде на мястото. Разликите започнаха да се забелязват след като зет ми си махна катализаторите и му залъгаха сондите - колата върви повече (осезаемо, но не и умопомрачително) и държи по-ниски градуси на маслото при по-здраво пришпорване, но и качи разхода с около 2/100. Аз още си карам с катовете и се усеща, че живота са си го изживели още при първия собственик. Неговата навъртя наскоро 4000км, а моята току-що прескочи 8000 при мен. V6 3.0 преди 2 седмици си взе един познат (отново автоматик и комби) и ако трябва да съм искрен, след всичките проби, ако сега трябваше да избирам, бих се спрял на 3.0, задължително ръчка - бяга колкото 2.7Т с автомата, но гори значително по-малко извънградско и го няма притеснението кога ще дойде момента за ремонт/смяна на турботата и ЕГТ-тата. Откъм окачване очаквах да е пълна драмата след всичките легенди, които чух за носачи и прочие, но за 8к километра не мога да дам много обективна оценка. Струва ми се все пак, че с внимание и пазене, а не атакуване на дупките и неравностите на максимална скорост с цел изглаждане, не би имало драми. Общото слабо място и на 3-те - фаровете. Обгорели от годините и имат нужда от реставрация. Та това са моите впечатления до сега. При следващата смяна на масло, която се очертава да е късна есен, смятам профилактично да сменя дебитомерите (работят нормално, но ако са тези с които е излязля от завода, със сигурност вече имат нужда от пенсия) и заедно с това махане на катализаторите. Редактирано 2 Август 2017 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 2.7т с ръчна кутия мислиш ли че няма да е добре също? 2.7т се чипва и идват едни 100кс и 200нм човече от на 3.0 сравнението става неуместно. 3.0 само липсата на турбини му е плюса. Не знам дали няма егт също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 Е то па тия турбини все едно се чупат всеки ден, я се счупи докато ти си собственик я не:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
piaggio Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 3.0 не впечатлява с вървеж ама грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 (Редактирано) 3.0 220кс атмосферката си върви минимално зад 230кс 2.7тт поне на хартия...горе-долу, колкото е и разликата в конете. Иначе с 250кс и 265 е ясно, какво става или с чип... Edit: Склонен съм да вярвам, че ръчка 3.0 ще пребие типтроника с 230кс 2.7тт дори каталожно едното му дават 7.6/7.8 до 100 и 8.2/8.4 на другото в Седан/Авант версиите. Редактирано 3 Август 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 тия 100кс са като минимум.....или някой си мисли, че 3.0 ще изкара 220кс на диното? 3.0 има и две особености - алуминиев блок и вариатори. Идеята да се набиеш на 15 годишен сравнително (с 2.4, 2.8. 2.7) ненадежден като хардуер двигател не я разбирам. Както и защо хората купуват 20 годишни душегуби. като изключим блока и специфичния ремък при 3.0, то 2.7т има две турбини и две ЕГТ-та в повече. Всичко друго му е или по-здраво, или същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 2.7 има ли вариатори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 2.7t е като 1.8 - същата конфигурация, просто с две глави. Съвместими части с 2.4 и 2.8. Последния чугунен мотор на Ауди способен да понесе всякакви издевателства. Конкретно на въпроса ти - има обтегачи на ангренажните верижки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 преди 11 минути, nichirenshu написа: Значи да обобщим, само с чип се вадят минимум 100 коня, гарантирано? Написано е 100 коня над 3.0, което е напълно реално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 Т.е. 320 к.с. Не са ли малко "много" тези +100 к.с.? Маднес например дават 250 + 40 = 290 к.с. и 350 + 120 = 470 н.м. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 1 hour ago, nichirenshu said: На диното не знам колко ще изкара ама е в това време градско 2.7т не може да отлепи заради завряните в гъзъ интеркулери. А колкото до проблемите, те са безкрайни и както вече казах има си съответна тема за този мотор. Който не го е страх да чете. Значи да обобщим, само с чип се вадят минимум 100 коня, гарантирано? Ей ти к'во казват APR https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_a627t.html 318кс Като махнеш катовете и си там, на около 330кс. Стига си тролил, че не ти се получава. Не една и две коли има в 2.7Т групата дето имат Дино графики. Една от тях е за ~300кс на колелата с К03ки. Стига философствал. Правена е в Хийд91. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 Нещо не вдЕвам за кво точно спориш? Че ремапнат 2.7 с извадени карантии е по-кекав от 3.0, или?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Август 2017 Доклад Share Публикувано 3 Август 2017 5 hours ago, nichirenshu said: Значи да обобщим, само с чип се вадят минимум 100 коня, гарантирано? Кое точно от: 6 hours ago, robobug said: ....или някой си мисли, че 3.0 ще изкара 220кс на диното? не разбра? На практика атмосферните мотори на ауди са около 10% под заявената мощност. Турбо моторите се случва да са и над заявената мощност.....като изключение прави АЕБ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 (Редактирано) http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=521 http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=294 Лошото е, че точно 3.0 не са мерили...но 2.4 показва доста добър резултат спрямо рейтнатите коне, а е атмосферен... http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=348 Редактирано 4 Август 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Ето го: http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=260 даже е по-зле, отколкото съм писал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Предполагам обръщаш внимание, че това са коне на колелата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 На хъбовете. По-важното е, че базата е огромна и са мерени коли на едно и също дино и (предполага се) при еднакви условия. Мереното 2.7 е преди фейслифта, като разликите с фейса не са малко. Подобно на 1.8т, който след фейса е съвсем друг мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Имено за това го дадох. Вижда се, че разликите м/у турбо и атмосферните мотори не толкова грандиозна(от към загуби), че чак едните да не си правят рейтнатата мощност, а другите да я прехвърлят драстично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Преди 8 часа, nichirenshu написа: Прочети пак темата и може да вденеш. Аз темата я прочетох, ама ти за кво се бориш? Понеже нещо разбирач ше дойдеш, искаш ли да туриме едно бАсче? Имам под ръка ремапнато 2.7 с махнати грънци, вАди 3.0 и отиваме на дино. Ако имат разлика от 100 коня, млъкваш! Ако си ок, давам ти координати къде да се чакаме?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Не знам какво толкова те занимава моята личност....всъщност виждам, че коментираш и други хора. Овладей се и се постарай да пишеш нещо фактическо по темите, а не злобни коментари по отношение на други потребители. Да ти кажа, коментирам само неща, които са ми минали през ръцете. Дори в момента имам и 2.7, и 3.0 под ръка. С еднакви кутии, купета и катализатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 @Montancho При 3.0 най-големи плюс е мазния звук от V6 мотора. АКо е автомат и куатро се качи да покараш колата и виж дали ще ти хареса, защото разхода не е малък. Ако ти се дава газ 2.7т + ръчка + ремап е автомобилът, разбира се съпроводен с вадене на по-големи суми. Ако искаш само да караш максимално тънко и да си свиркаш 1.8т + ремап. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 3.0 е един от най-тихите мотори от това поколение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts