Jump to content

Дайте съвет за A4


Recommended Posts

Здравейте,

искам да си взема А4 след 2008-2013. Дайте съвет за какво да се оглеждам и от какво да бягам. Също така бих бил много благодарен за някаква информация относно поддръжка и т.н.

 

Също така ако можете да дадете съвет и аз следното дали си заслужава или не:

Гледах наскоро една 2.0 ТДИ 170к.с. 6ск (ръчни) комби, без забележка по външен вид или интериор. Пали веднага, но светна лампата на акумулатора че има нужда от зареждане. По возията няма забележка. Колата била докарана от Италия и от автокъщата твърдят че е с пълна сервизна история. Ако реша да я закарам на диагностика, какво да проверя и от какво да внимавам при проверката?

 

Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже миналата година и аз проучвах този модел, да споделя синтезирано какво съм разбрал: Колата е супер приятна и готина на каране. Най-безпроблемния мотор е 2.0тди. Обаче там има процент двигатели, които правят голяма бела със стружки и ремонта отива 3-5 бона(по последна информация). Ако вземеш автомат и си на предно е мултитроник, което е кофти(чупи се лесно, скъп и сложен ремонт). Ако вземеш ръчка май е по-добре, обаче там имаш скъп маховик и за мен е странно да караш кола за 20+ бона на ръчни скорости, аз не бих си го причинил. Мисля, че други слабости модела няма като цяло. Вече зависи на какъв точно гробарник ще попаднеш :D

 

Един мой приятел преди 3 години взе същия модел, преди фейслифта, 2.0тди на ръчни скорости. Взе я евтино, от автокъща италианка и до ден днешен колата е супер, а той много много не я ебава. Направо е уцелил джакпота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм проучвал автомобила с цел покупка, но съм виждал мотора отворен. Няма никакви "изгъзици", оптимално направен. Частите са смешно евтини.

Тих за дизел. С правилните масла двигателя има потенциал да подмине 500к км. Не съм се интересувал за стружките, но мисля, че е оптимален (дизелов) мотор за купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за съветите. Определено информацията е полезна.

 

А ако реша да закарам това 2.0ТДИ на сервиз да я видим там, какво да проверим? Освен очевидното - диагностика и проверка за грешки в компютъра, си мисля за проверка нивомат, турбо, дали има загуба на масло.

На първия оглед видях че липсва кората под двигателя и май предното стъкло е сменяно. Както споменах и преди, пали веднага, всичко по таблото работи, вози гладко и комфортно. Превключва скоростите изключително лесно и приятно. Няма оцапано, скъсано, изгорено, ожулено, ръждясало, изгнило или огънато.

 

Отново благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята на колометража пише 233 Хил, но според мен е поне 100 отгоре, но за сега не виждам някакъв проблем. Кое се предава на тези км?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам координати на този човек, защото точно 3.0 тди се каня да избера и искам поне някий, който е много в час да чуе дали тракат вериги, да провери автомата и дюзите,евентуално управление на турбото и някакви вихрови клапи в мотора и други еко-шитни ? За тези неща се сещам като по-скъпи, които могат да те вкарат във филм. Търся такъв диагностик за София, с когото може да огледаме и проверим като дойде момента 1-2 автомобила ? Срещу заплащане разбира се.

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

 

Аз също от известно време съм се спрял на тази А4-ка. Събрал съм паричките най-после и вече само се оглеждам :))

Само че информацията из форумите е много объркваща. За  2.0ТДИ  чувам големи хвалби и в следващия момент някой напълно ги отрича и оплюва. Мултитроника е проблемен и скъп,  ама пък и ръчката е кофти, не само защото е ръчка, ами и смяната на съединителя излиза солен. 

 

Доста приятели ме плашат, че подръжката е неоправдано скъпа има ли нещо вярно? Никой от тях не кара такава и точно за това не мисля много да им се връзвам, но мисля, че тук е удачно да попитам. Единия например кара БМВ Х1 и ми се кълне, че цените на ремонтите му са много по-евтини от на 4-ката, което ми звучи странно. 

 

ПП: В момента карам стара А3-ка и ми е ясно, че в сравнение с нея ще ми излиза по-скъпо, но и колата е съвсем на друго ниво. Съвсем не очаквам само да наливам гориво и да карам или пък да правя ремонти по 50 лв, но все пак ми е интересно сравнено с другите коли от подобен клас как е реално положеието. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си списък с 10 неща, които според теб се чупят и питай в първия магазин колко струват за колите, които те интересуват.

Може да провериш какви ремонти е правил приятеля ти с Хикс1 и да питаш тук колко биха стрували за А4 2.0Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото ходих до дилър на Ауди и питах за оферта (уж че имам пари и искам да си взема 2-ра ръка Б8-ца) и ми предложиха 2.0ТДИ на 140-143кс. Пича от магазина разправя че това било бижуто на Ауди откъм двигатели. Много здрави мотори, нисък разход на гориво (и масло), но пък от друга страна пича реши да ме запознае с механиците в сервиза да ми кажат малко повече. Момчетата разправят че трябва да се обслужва редовно и с качествени консумативи за да се осигури дълго и безпроблемно ползване. Бла бла бла. Стандартните простотии които ще чуем във всеки сервиз. Споменаха още че примерно едни носачи идвали доста скъпи, 4 отпред и 2 отзад и всеки по 150 кинта и отделно 200 кинта за труд. Но пък всичко си идвало с гаранция.

 

Аз продължавам да се оглеждам за такава и мой приятел ми предложи да разгледам сайтовете за автомобили 2-ра ръка в Германия и Холандия. Доста често излизат читави и на малко километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари и търсиха на тази? И какви екстри имаше?

 

Аз ги гледам всеки ден в mobile.de  и autoscout24 и честно казано от България много трудно бих си навил да взема, освен ако не е от официален дилър, както ти спомена. Всичко останало е много карано и просто цените не се връзват.  В българското мобиле всички са под 200 000 километра в ценови диапазон от 15 до 18 хиляди според екстрите, а в немското за тези пари масово са по на 300 000 и нагоре. Просто не се връзва. 

 

Що се отнася до поддръжката, кой мотор е по-добър и всякаква информация, ще съм ти благодарен да я споделяш тук  и с мен.

 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, 1ceman90 said:

.....Споменаха още че примерно едни носачи идвали доста скъпи, 4 отпред и 2 отзад и всеки по 150 кинта и отделно 200 кинта за труд. Но пък всичко си идвало с гаранция....

Тия носачи не са кашкавалени и карат по 200к км. минимум дори в БГ (оригиналните). А за цената са те послъгали - горните под 250 лв. / брой трудно, а от долните има и по-скъпи.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, congo написа:

Ако избираш колата по цената на евентуалните ремонти ... недей, така никога няма да вземеш това което искаш.

 

:zustimm:

Чакай да налея малко и аз: Акумулатор около 400лв-450лв., плюсов кабел от акумулатора около 500лв, тампоните на носачите около 60лв/бр.тампони на двигателя около 600лв.,смяна на накладки к-т около 450лв.Това са цени на частите без труд и т.н.

По темата, качи колата на стенд за сходимост и внимателно я огледай за удар.В порше стенда с геглаж е около 80лв. по спомени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Здравейте колега. Тази на снимките изглежда много добре. Успех на огледа и да кажеш как е минало. Аз продължавам с търсенето пък на А4 Б8 2.0ТДИ от 140к.с. до 170 к.с.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...