Nooky Публикувано 6 Август 2017 Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 Здравейте, приятели, Бих искал да получа вашето мнение по отношение на моята кола - А6 3.0 TDI, 226 к.с. Имах проблем при паленето и тракаше доста. Разбира се поразгледах форума и се насочих, към Влади Ди да сменим горните обтегачи на веригите. Всичко точно, сменихме ги и колата направо работи по часовник, но тук се появи друг проблем. Някакси спря да върви както трябва, особено изнанагорното, на едно и също място преди съм правил над 180 км., сега не иска повече от 140 с много мъка. Все едно е чист дизели набира много бавно. Иначе като, че ли турбото си надува, ама не достатъчно. Смених дебитомера с на един приятел и разлика нямаше. От какво може да се е получи това нещо, веднага след смяната на обтегачите? Ще съм ви благодарен ако споделите вашето мнение. Благодаря предварително. Поздрави, Тодор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Август 2017 Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 Виж какви грешки е записала в контролера на двигателя, без тях няма как да се разбере какъв е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 6 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 Грешката е само една: 012696 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank1) P3198 - 002 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 14 Reset counter: 255 Mileage: 115535 km Time Indication: 0 Date: 2017.01.20 Time: 17:15:20 Freeze Frame: RPM: 1596 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 51.5 km/h Voltage: 13.53 V Duty Cycle: 0.4 % Duty Cycle: 78.1 % Duty Cycle: 77.7 % Но това е за вихровите клапи и си я имаше и от преди. Никакви други грешки няма, това е странното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 7 Август 2017 Доклад Share Публикувано 7 Август 2017 Е ти как очакваш с проблем във вихровите клапи да иска да върви? Оправи ги тях, пък ако пак не върви, търси друг проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 8 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Интересното е, че и преди си я имаше и си вървеше. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Да не е застанала в някакво полузатворено положение тая клапа. Виж дали се движи свободно като размърдаш лостчето на клапата откъм пасажерската страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Моята и тя така в затворено положение блокираше и набива естествено чека.Съответно е и по спъната и шумна.Временно съм решил броблема като ограничих хода на моторчето.Знам че е селения ама седмица две ще изкара още. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Ако са постянно отворени най-много върви в ниските и най-малко харчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 (Редактирано) Ако махнеш лостчетата и ги застопориш отворени комшютъра ще разбере ли? Той предполагам отчита положението от моторчетата. Има ли други данни, по които да разбере, че не може да ги управлява? То че има, има ама дали ги следи за такъв проблем. Редактирано 8 Август 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 гледа крайните позиции Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Ама на моторчетата? Ако няма нищо закачено на тях ще разбере ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Да, ще подмине крайните позиции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Ето аз как временно съм решил проблема си[emoji3] Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Разкажи каква е идеята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Така ограничава силата на прожината в мотора и не натиска клапите в крайно положение на затворено където ми задържаше.Същото е като тея коплекти дето ги продават в ибей за 60-70£ Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Не детектва ли, че не стига до крайно положение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Ами не така съм го фиксирал да е в правилното крайно положение което очаква компа демек някъде 3.5v.Това из руските форуми го четох ама немога да го открия. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Ако се махнат лостчетата ще е нужно и от другата страна да се сложи огранечител.В предния пост обърках волтажа 5волта е. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Що просто не ги спреш ами си усложняяваш живота? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) По горе написах че е времено .Пък и нямам на идея къде във Варна да го направя. Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk Редактирано 9 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Е как къде, при човека писал над тебе. Спира се да не набива грешката софтуерно. Оставяш ги в крайно отворено положение, изключваш ги и си караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) Приятели, Благодаря ви за отговорите! При мен се получи голям проблем с колата. Баща ми е тръгнал на почивка и едва е стигнал във Велинград. Колата е започнала да тресе, да не превключва както трябва, изгубила е мощност напълно. Примигвала е лампата за подгревателните свещи. Светнала е и лампата за DPF-a. Сега е във Велинград и не може да се движи почти. Моля, ако знаете да дадете номер на някой майстор от там, да я закачи на компютъра и да види какво е показало. Ако е супер сериозен проблем, да органирам и да му пращам рапатрак да го прибират. Благодаря ви предварително. Редактирано 9 Август 2017 от Nooky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Автоцентър Роботика, Генчо Ганевски 0888 233 861 и 0878 233 866, преди години там си ми помагали с друга кола. Контактът ми го е давал близък човек и хората бяха съвестни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nooky Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Благодаря, ще пробвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Евала на хората дето карат с такъв проблем още Х километра.. после колите били трошляци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване