Jump to content

Избор на добра А6 2012 г.


Recommended Posts

Преди 10 часа, pacoran написа:

депресира се семейството мизерства, жена му не му пуска щото е шушляк и няма пари но си е купил ауди и се прай на тарикат, с тая депресия може много неща да се случат нали:-)

Абсолютно съм съгласен с това мнение и то покрива 100% моето!:zustimm::flehan:

Явно здравата при мен се обажда ЕГН-то, но не мога да разбера как може да се изхвърляш с един автомобил, който се обезценява скорострелно и може като Титаник да те повлече към дъното след малко щастливи моменти над повърхността. В друг автофорум се говореше за ново БМВ Х6 с кора за яйца на задната седалка в гръцки курорт. Какъв е тоя кеф да мизерстваш, но пък да въртиш геврека на премиум над който преди теб е издевателствал някой съмнителен "бизнесмен" или новопръкнал се мениджър на висока позиция(за мен това е вид Soldier of Fortune). Тия бизнесмени с месечен доход над 10к бяха повечето почтени някъде до 2001-2003, а след това им е..ха майката царО и последващите го унищожители на малкия и среден бизнес. Изкласиха мошениците, далавераджиите, корумпиращите, субсидираните агробизнесмени, политически обвързаните и пр. 

Не е проблемът на въпросните премиуми в цената на частите за обслужване и маслата! Проблемът е когато започнат истинските проблеми и то много често това става "лавинообразно". Тогава ще изревеш и то много силно. Тя и една Шкодичка може добре да те изтупа, но поне ще е що-годе поносимо и ще го преглътнеш.

Пишат ти за гаранционни коли в лизинг,  но и там има такива перфектно заложени капанчета, че понякога оставаш жестоко изненадан.

Най-приятелски приканвам автора на темата да преосмисли желанието си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, DJANO написа:

Значи да яде хляб и сирене, за да си прави кефа с премиума. Епична логика.

То и сиренето вече не е от евтините стоки....всъщност, отдавна не е.  Но хляб се намира и евтин. 

Пич, може би е по-добре да се ориентираш към A6 4f/ A4 B6-B7 с подходящите двигатели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горкия автор, скапахте му иначе хубавото желание за прилична кола... Мойте 20 стотинки са, че ако вземе читава кола с история ще се ограничи само до неотложните разходи по застраховки, данък, гориво и консумативи... Същата игра я играх преди 6 месеца и смених едва 2 носача за 8к км (около 500лв общо). Всичко платих накуп и единствения текущ разход ми остана бензина, който е смешна цифра при разход от 10/100 за 260 конА кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същата дилема и преди година и половина си взех б8 3.0 дизел 2010 година седан. Човека от който я взех ми каза, че имала малък проблем в скоростите и ми намали 1000 лв за ремонта. Чипнах я в маднес и стана 315 коня. Малко след това зверско ритане и ремонт за 4 бона на кутията. От тогава до сега постоянно псувам колата, защото не я направиха както трябва и пак рита от време на време, но като се замисля за 18 месеца съм минал 60 000 км и освен задни амортисьори нищо не съм сменял по нея. И то ги смених веднага след като я взех.  Само масло и филтри и то като изпише, че са за смяна. Нямам представа на колко км става това. Взех колата на 176000 Нереални км и сега тъкмо е време пак да сменя маслото на автомата.

 Та на късмет е общо взето. И да я вземеш с история не е гаранция, че няма да гръмне турбо или дюзи или т.н.

сега се оглеждам и аз за А6 от 2012 тройка дизел или бензин, но моята кола стана непродаваема. Като гледам, че има коли за по 20 а аз я купих 28 и още 4 за скоростите и гуми два комплекта по 1000 + лв. Как да я дам за 20 И май ще си я карам. Та колегата ако си намери читава А6 да се мята, че не се знае 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, kriss написа:

...... ако вземе читава кола с история ще се ограничи само до неотложните разходи по застраховки, данък, гориво и консумативи...

Не веднъж колеги са потвърждавали теорията, че трябва да се търси автомобил на възможно най-малко километри. В този ред на мисли, не мисля, че ще е проблем за колегата А6 4G двойка дизел. Имах А5 и след първоначалното обслужване, няколко тампона и акумулатор забравих за други разходи освен гориво и консумативи.

Понеже българите мнооого лесно правим чуждата сметка да дам и аз моите пет стотинки. Със заделени едни 4000лв.-5000лв. спокойно може да се послещнат много голяма част от евентуалните предстоящи проблеми. Все пак не е 20+г. варел, който очакваш всеки момент да се разпадне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сме писали глупости и правили сметка на чуждото, като му е мерак на колегата да взима квото иска, ако има някви драми и му е тежко финансово с тая кола я продава и готово , ще загуби няколко хилки ама такъв е живота:-) 

При всеки е различно и на различна кола е попаднал , и аз познавам човек с А8 3.тди които за 6 години е сменил един тампон на скорости , и друг с А6  3.0 тди които му разказа играта за година и половина, то не беха колектори,дюза,турбина,егр-и някви драми с инсталацията, и кво ли още не, така че при всеки е различно!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, pacoran написа:

Стига сме писали глупости и правили сметка на чуждото, като му е мерак на колегата да взима квото иска, ако има някви драми и му е тежко финансово с тая кола я продава и готово , ще загуби няколко хилки ама такъв е живота:-) 

:zustimm: Пък и дявола не винаги е толкова черен. Почти винаги няколкото хилки се губят още при покупката. Препоръчително според мен преди покупката, колегата да си сметне годишния пробег, от там вече ще си изясни и текущите разходи. И да не забравяме, че все пак е немски автомобил, а не някаква френска или друга чикия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, ivelin_1976 написа:

И да не забравяме, че все пак е немски автомобил, а не някаква френска или друга чикия.

Точно затова е хубаво да има в резерв , конкретно за тази кола , 4-5 000 лв за непредвидени влизания в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/16/2017 at 13:59, ivelin_1976 написа:

 че все пак е немски автомобил,

 

Митът за немскиОт автомобил отдавна умрЕ! :hilezh:

Винаги алчността, самолюбието и чувството за недосегаемост наказват жестоко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента има много добри А6 4G - та в Капитол лизинг Варна, който търси такава кола да ходи да ги гледа има избор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/10/2017 at 10:25 PM, STEFAN8898 said:

Ами обезценяването-вземаш кола за 40 к, след 4 години е 20 к, само от това губиш по 300-400 на месец, зависи и колко караш, ако е по 10 км на ден може да минеш с 200-300 макс на месец, но ако правиш по 2-3 000 на месец, ще излизат ремонти и консумативи по 500-600 лв през няколко месеца допълнително.

 

On 8/12/2017 at 9:08 AM, KOKO 100 C4 said:

Абсолютно съм съгласен с това мнение и то покрива 100% моето!:zustimm::flehan:

Явно здравата при мен се обажда ЕГН-то, но не мога да разбера как може да се изхвърляш с един автомобил, който се обезценява скорострелно и може като Титаник да те повлече към дъното след малко щастливи моменти над повърхността. В друг автофорум се говореше за ново БМВ Х6 с кора за яйца на задната седалка в гръцки курорт. Какъв е тоя кеф да мизерстваш, но пък да въртиш геврека на премиум над който преди теб е издевателствал някой съмнителен "бизнесмен" или новопръкнал се мениджър на висока позиция(за мен това е вид Soldier of Fortune). Тия бизнесмени с месечен доход над 10к бяха повечето почтени някъде до 2001-2003, а след това им е..ха майката царО и последващите го унищожители на малкия и среден бизнес. Изкласиха мошениците, далавераджиите, корумпиращите, субсидираните агробизнесмени, политически обвързаните и пр. 

Не е проблемът на въпросните премиуми в цената на частите за обслужване и маслата! Проблемът е когато започнат истинските проблеми и то много често това става "лавинообразно". Тогава ще изревеш и то много силно. Тя и една Шкодичка може добре да те изтупа, но поне ще е що-годе поносимо и ще го преглътнеш.

Пишат ти за гаранционни коли в лизинг,  но и там има такива перфектно заложени капанчета, че понякога оставаш жестоко изненадан.

Най-приятелски приканвам автора на темата да преосмисли желанието си!

 

Умопомрачителни глупости сте написали и двамата. Дай да караме само морги, че да се чувствате добре и да ви вървят оригиналните аркадашлар резервни части. Митът за немските автомобили хич не е умрял, ами грозденцето стана киселко и завистта е в повечко. А пък това за гаранционните коли в лизинг е направо за жълта фланелка.

 

съвет към автора на темата: не им слушай вехтошарските излияния. Според пробега си купи или 3.0 бензин , както те е посъветвал @Ropotamo или 3.0 дизел, ако си над 20-30к годишно. Разходите по колата са смехотворно ниски, казвам го от личен опит. Куатро с автомат е неповторимо удоволствие. 

Редактирано от dimpetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, dimpetrov написа:

Разходите по колата са смехотворно ниски, казвам го от личен опит. Куатро с автомат е неповторимо удоволствие. 

Това е единственото вярно нещо, което си написал, но прощавай драги и аз съм написал, че обслужването не е чак толкова скъпо.

Когато пишеше спорните си и откровено обидни заключения първо трябваше да попрочетеш темата за да разбереш, че видимо човекът не разполага с големи финансови възможности. Това беше причината за нашите постове, а не вехтошарските ни наклонности. И да ти напомня, че най-малко боклуци изхвърлят богатите и бедните. Затова повечето такива, като теб посягайки към кесиите си мигновено обръщат поведението си на 180 градуса и от големи тарикати  и дърдорещи за кисело грозде и завист се превръщат в най-долнопробни и смешни скъперници.

Извинявам се за горното отклонение по темата. Един много внимателен прочит на лизингов договор и винаги, ама винаги ще открие заложените вълчи капани. Особено опасни са тези, които касаят ремонти, които по определени причини не се зачитат за гаранционни. Не забравяйте, че дори само думичка-две уж "случайно написани" могат коренно да преобърнат нещата срещу Вас!

Не Ви завиждам ако попаднете в ръчичките на костюмарите от фирмените сервизи или на коментирани тук "корифеи", като например небезизвестният Бат Чаво коментиран доста подробно тук и в други автофоруми.

Дотук с моите мисли. Надявам се поне нещо полезно да съм казал и да не съм досаждал. Никого и под никакъв предлог не съм искал да засегна. Мразя, когато някой се опитва да ми налага неговия мироглед и виждания за начин на живот.

 

p.s. С удоволствие бих дискутирал темата за качеството на немските автомобили, но нека това се обсъди съвсем отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...