Buddah Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Лага е от демфера, на едномасов няма никакво забавяне. На машината им показва че е наред, и моето уж беше наред след ревизиране, изязох от гаража им и засвири като линейка. Това с лага и демпфера предполагам можеш да го обясниш? Аз също съм с демпфер и нямам лаг. Не мога да измисля дори хипотетично положение при което 2те са свързани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Еми карал съм същата кола с демфер и плътен, при плътния няма забавяне при превключване на предавките докато при демфера има, при мен също с демфера има леко забавяне при превключване. Но е минимално, ако му обърнеш внимание се усеща, а на плътните е като бензинка превключването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Какъв лаг от маховик ве, малиииии......, вземете се в ръце моля!! Приплъзванет вече "лаг" ли му се казва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 (Редактирано) Ако има разлика в килограмите на двата маховика(в комплект с притискателен диск)с по -тежък може да стане по-мудна, но с по-плавен ход и по-равномерна работа. Тия с тунинга за това пилят и олекотяват маховици,....на цената на твърда и неравномерна работа. Физически маховика се явява акумулатор на кинетична енергия. И една от функциите му е да намали колебаенията в ъгловата скорост на въртене на коляномотовилковият механизъм. Сега питам каква е разликата в килограмите между съединител с твърд маховик и с демферен? Разбира се мерено в комплект с феродо и притискател. Редактирано 22 Октомври 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Йордане тука говорим за стоковите варианти на един и същ маховик, единия демпферен, това е, не за сериозния хардуерен тунинг, където се смята всеки грам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Пък и баланса мудност-пъргавост на оборотите е доста встрани от темата турбо-лаг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 23 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 А за хибридно 1752 какво мислите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 По-добре пробвай с GTB1756VK от 2.7тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 25 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 Преправя ли се нещо с това от 2.7 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 27 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2017 Някой знае ли да ли маркучетата за вакума се продават и дали знае сериен номер. Днес видях една спукана тръбичка и я подмених ( излизаща от картерните газове ) а другите на места са по разтопени. Импровизирах със спукания, но проблема с колата си остава. Вече започва да ми влиза в режим като мина 3к оборота. Остана една кривка да подменя на турбо пътищата и вакуумните маркучета преди да я закарам на сервиз. По въпроса ще съм много благодарен,ако някой може да ми каже номер ( днес обиколих 2 сервиза и не можаха дами помогнат ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 за 1756 се преправя колектор, нов даунпайп и съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Ето и двата проблема които възпираха колата да върви. Запушен DPF( при което е започнал да се топи ) и сцепен маркуч на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Не знам на колко ти е по табло, но DPF-а при А3 става такъв най-рано след 3-4к в километри. А да не говорим, че такъв маркуч (и такава скоба) към турбината фабрично НЯМА. Сменян е по "клошарския" метод от някой предишен собственик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 За мое съжаление доста неща смених по направа на тоя метод. Надявам се вече да няма изненади. Колата от около година попушваше сиво и тогава все съм си мислел, че е заради филтъра понеже нямах загуби на течности явно е трябвало още тогава да го махна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan20 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Колеги днес ми се счупи тубото на колата кочто е Audi A4 B6 1.9tdi 101 к.с. искам да знам дали ще има проблем да сложа турбо от 131 к.с. и каква е разликата между двете турбини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 Разликата е,че са за различни мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan20 Публикувано 7 Март 2018 Доклад Share Публикувано 7 Март 2018 (Редактирано) Ако взема турбо от 1.9tdi 131 коня и го сложа на моя мотор които е 1.9 101коня ще има ли проблем? Редактирано 8 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nataliq jelqzkova Публикувано 21 Август 2018 Доклад Share Публикувано 21 Август 2018 Здравейте,преди три дни след смяна на N75 ми гръмна турбото взех друго втора употреба но майстора при смяната не е почистил турбо пътищата и кулера и след като запали колата след 5 мин гръмна и това турбо за което той си пое разходите,взех друго за сега всичко е наред но след колко време спира това кадене че направо съм еко катастрофа като загрее но и сутрин като е студена пак кади и другия ми въпрос е като загрее за момент се затриса възможно ли е да е от това че кади.Колата е ауди а3 2.0тди . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 22 Август 2018 Доклад Share Публикувано 22 Август 2018 Много странен въпрос. Как пушенето ще спре от самосебе си,че питаш за период от време? Щом пуши значи нещо не е ок. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 23 Август 2018 Доклад Share Публикувано 23 Август 2018 На 21.08.2018 г. at 19:43, nataliq jelqzkova написа: .. след 5 мин гръмна и това турбо... Това ще е сигурно на някой Drag Day ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване