Jump to content

Избор на конкретна А6 C5 и не само


Recommended Posts

Здравейте колеги. 

В поцес на търсене съм на ново Ауди. Има няколко екземпляра, които ми допадат и ще се радвам да чуя и вашето мнение за тях. А евентуално ако някой е ходил лично да ги гледа ще е от голяма полза. Като приотитет искам да си взема А6, защото сегашната ми кола е А4 Б5 и съм и се така да се каже наситил. Задължително говорим за комби и куатро. Спрял съм се на бензинови мотори поради простия факт, че до сега само такива съм имал. Карал съм и не малко дизели, но честно казано не ми доставят удоволствие.

   1. Това е което най ми грабна вниманието https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11510589515907389&slink=5hnogt .

Имах вече лек разговор по телефона с човека, най общо да се запозная с колата от негово лице. Съответно ми даде и номер на рамата за проверка. Та вие какво мислите за въпросната кола.

  2. Тази вече е А4 B6 но е добре оборудвана https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11511785825908407&slink=5hnogt . Тези дни ще се обадя да поразпитам и за нея малко и съответно за номер на рамата. Изискване голямо ми е да ми предоставят номер на рама за проверка, по не ще знам ако някой има нещо за криене съответно няма да ми я даде или се бъркам?

 3. Тази е А4 B7 няма кой знае колко екстри, но изглежда прилична https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11512065776220062&slink=5hnogt . 

Ще съм много доволен на всякакви ваши оценки и мнения, а също така ще е от полза ако кажете някакви тънкости и слаби места, на които трябва да се обърне внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ника си е с мен от години :dance: . Да знам че са различни коли, написал съм кое ми е като приоритет. Всички А4-ки са като резервен вариант, защото от към А6 няма много голям избор. Изчел съм доста теми за съответните мотори, но все пак може нещо да ми е убягнало. За това малки акценти не биха били излишни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ти е обягнало.

Врачанската А6-ца е най-интересна. Буквално :).

А4-ки с 3.0 има колкото искаш. Нищо повече няма да ти даде като усещане и стоене на пътя от Б5-ца с куатро.

Б7 с 3.2.....ами вероятно с 4.2 е по-евтино за притежание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не сиказал за навъртаните километри годишно и дали ще се слага газ или не. Тея коли дето ги гледаш са с разход твърдо над 9л/100км извънградско и ако навърташ доста километри ще се озъбиш. Ако ще се слага газ според мен най-удачен е 2.7Битурбо от въпросните екземпляри. Мотора става за газифициране дори след чип, но за да е абсолютно безпроблемен и да няма дребни, но дразнещи недостатъци трябва да се съобразиш с някои работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата robobug за уточнението за Б6 спрямо Б5, от доста голяма полза ми е. Наистина много съм се чудил дали наистина има нещо доста по добро в по-новия модел. А съответно за Б7 с 4.2 в какъв смисъл ще е по-евтино за притежание? Мен лично ми се струва че ако го вида това животно на живо ще се уплаша :hilezh: . 

Колега TiL, наясно съм с разхода на тези мотори и не ме плаши сериозно. Вече малко повече от 2 години изранвам 2.8 автомат с куатро и да ти кажа честно рахода не е много различен. Като километри на година ми се падат около 20 000, но това е много относително. За газ не съм мислил още макар, че съм и привърженик от към цифра за изминати километри. На предната ми кола имах газ и въобще не се замислях дали да тръгна на някъде, а само дали ще успея да се върна на време. 

Ако някой колега е ходил да гледа въпросната А6-ца и може да изкаже някакво мнение ще е добре. 

Аз я поразучих малко през изминалите дни. По ВИН номер излиза история само до 2008 година, и след това чак 2014. Като за този период "уж" има само 10 000 км навъртяни. На ясно съм че кола на тези години или по скоро масово колите внесени в БГ са с въртяни километражи. По съвет на човека, който ми помогна с проверката, най-добре ще е да я закарам в Порше София и там да ми я проверят обстойно специалисти. Мислите ли че това би се понравило на продавача, при условие че аз ще поема разходите му за закарването, и дали няма някакъв по близък сервиз на който евентуално да мога да се доверя. Аз лично мога само да слушам мотора и евентуално в движение да се усъмня за нещо странно като звук, и съответно да проверя за записани грешки в компа на колата. А да ми подскажете къде се намира буксата на А6 Ц5 :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ляво под тблото е буксата. А6-цата изглежда доста добре, има някъв надпис отгоре на тръбЪтЪ....(съмнителна работа:hilezh:)перденца, мултифункционален волан, алкантра, подгряване на седалките, рнс, паркалник, спойлер, куатро, ксенон, фейслифт...пък и изглежда свежа за годините си- фарове, боя тапицерия. 

Има типичните забележки с "гуменото" покритие по копчетата, ама това се реновира. 

Виж я на място, закарай я в севиз да я проверят, компресия(според мен задължително) заради надписа... Една газова и жънеш с 250магарета под капака.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 20000км годишно няма смисъл от газ на битурбото, че си е 1800-2000лв уредбата. Прегледа е добре да го направиш в сервиз, естествено в Порше е добър вариант. Слушай за шумове от хидравличните обтегачи, егт-тата как са, турбините... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, TiL написа:

 Ако ще се слага газ според мен най-удачен е 2.7Битурбо от въпросните екземпляри.

 

преди 23 минути, TiL написа:

При 20000км годишно няма смисъл от газ на битурбото, че си е 1800-2000лв уредбата.

 

Противоречиш си малко тука. :D

За газиране винаги атмосферките стават по-лесно и излизат по-евтино.

Затова бих препоръчал 3.0i в такъв случай. За 1000 лева става прилична газова..

А и няма да има проблеми и разходи по турбота и клапани човека.  Нито ще му се пречкат тръби и кулери в и без това тесния кош.

 

Естествено 2.7 има потенциал за засилване де, не го отричам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука малко говориш глупости ама айде... попрочети за 3.0... И другото което е защо свързваш думите безпроблемност и скъп? Това че съм казал, че е безпроблемен не значи, че ще му сложиш газ за 700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих избирал между 3.0 и 4.2. И двете са големи атмосферки и се газифицират и настройват по-лесно от чипнато 2.7Т. Във форума има цяла тема за 2.7Т, където ясно може да се види и прочете за евентуалните, бъдещи и потенциални драми на този мотор. Да не говорим, че 2.7Т, сток, автомат и газ сигурно ще върви колкото зле чипнато 1.8Т :D а ще харчи 2 пъти повече от него, особено градско.

Ако 2.7 се засили, тогава може да върви повече и от 3.0 и 4.2, но в повечето случаи на цената на регулярни драми и досадни проблемчета.

Сега на някои хора тези истини няма да им допаднат, но проблемът си е техен :D

В случая и аз съм за 3.0 - газовият инжекцион е за 6 цилиндъра, вървежът е задоволителен, няма турбини, проблемни ЕГТ, 100 клапанчета и датчици и като нещо не е в ред вървежът отиде на кино.... :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, TiL написа:

Тука малко говориш глупости ама айде... попрочети за 3.0...

 

Какво да чета за 3.0?

И ти ли си чувал някакви глупости за алусил, никасил и подобни измислици?

Отдавна съществуват във форумния фолклор тея приказки, но един не се появи да каже "АЗ имах проблем с покритието на цилиндрите и хвърлих мотора".

 

Карал съм 3.0, имам приятел който притежава такъв, доста километри му врътна вече и не е имал абсолютно НИКАКЪВ проблем с мотора или периферията му.

А самият мотор е прекрасен - хубаво върви, хубаво звучи, хубаво работи...

 

Според мен 3.0 винаги е по-добрия избор от 2.7, освен в случаите, в които не става дума за тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, Audi_FeN_1 написа:

 

Според мен 3.0 винаги е по-добрия избор от 2.7, освен в случаите, в които не става дума за тунинг.

 

Подкрепям напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Audi_FeN_1 said:

Според мен 3.0 винаги е по-добрия избор от 2.7, освен в случаите, в които не става дума за тунинг.

Единственото, ама единственото предимство на 3.0 е, че е по-лек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И че няма турбота, клапанчета ЕГТ-та и всичките възможни проблеми и разходи на 2.7.

Коша е по-освободен за работа, понеже липсват тръби и кулери.

Нещата с газовите също стават малко по-лесно и евтино.

 

Всичко това са предимства.

Сега знам, ще кажеш вариатори. Да ама пък 2.7 има вериги и обтегачи, така че са на кантар нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: злетата пак почнаха. Драмата с газифицирането на чипнато 2.7Т е некачествения чип! Просто трбва да се съобразят времената на бнзиновите дюзи и пиковете на турбините да не са над 1.1-1.3 бара! От там нататък всичко е до качествена периферия, с турски изпарители няма да стане... Колегата каза, че кара около 20000км годишно, газ не му трябва! Драми с егт... нормално е коли на почти 20г да имат някакви леки драми, сменяш платките или ги презапояваш и си ти. Голяма драма ли е? На фона на това което получаваш от тея три мотора 2.7т е правилния избор, а и си е кеф да насираш някви надъхани индивиди с 4.2! Няколко съм разстрелвал и започвата да се чешат по главите...

 

Само за инфо... нямам вече 2.7т, нямам ауди... обаче тоя мотор си ми остана присърце и някой ден или ще си купя пак нещо с 2.7 или ще го ползвам за база! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, TiL написа:

Колегата каза, че кара около 20000км годишно, газ не му трябва!

 

20 000км при 12/100 бензин са 2400 литра = 5000 лева

20 000км при 13/100 газ са  2600 литра = 2600 лева.

 

Щом си казал че не му трябва газ ше му покриеш ли разликата? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сметката липсва инвестицията за газовото , разпръсната в годините в които човека ще я задържи колата.

Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, TiL написа:

Драми с егт... нормално е коли на почти 20г да имат някакви леки драми, сменяш платките или ги презапояваш и си ти. Голяма драма ли е?

 

A турботата как се свалят? Лесно ли е? :hilezh:  Евтинки ли са? :lol:

 

Повечето хора искат да си купят колата и да си я карат (сравнително) евтино и безпроблемно. С едно запазено 3.0 става точно така. Купуваш, слагаш газ и караш.

 

А твоя филм с великото 2.7 всички сме го чели. Постоянни проблеми, светещо коледно табло, ЕГРи, ЕГТ-та, катализатори, датчици, клапанчета, десетки опити за ремап и донастройка, проблеми с газовата и т.н. Накрая ти писна и го продаде тоя кенеф, а сега го препоръчваш на хората по темите. Не бива така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ся, един път ще ти го напиша и няма да повтарям! Спри да говориш глупости! Моя филм си го направих аз! Обяснявам защо, чети внимателно за да не пишеш отново глупости!

 

Колата ми беше автомат, а исках ръчка. Преебах автомата още на първата зима и започнах да мисля за ръчка. Да но за да е още по-голям филма исках да е с дълга кутия. От там леки неизвестни при подбора на частите, леки неизвестни при самата манипулация... накрая стана така че карах 2.7т с маховик от с4 съединител и притискател от рс4, кутия от 2.5... имаше проблеми с прекодиране на ЕЦУ и карах към месец с компа на автомата(иначе светеха лампи), но след това го префлашнахме и всичко стана както трябва. Драмите с чипа няма да ги коментирам, трябва да попаднеш на тунер(тва не се отнася само за 2.7Т)! Накрая стана така, че сума хора ми звъняха и ме питаха какво им трябва за да минат от автомат към ръчка, други искаха като моя сетъп... та смятай колко съм се наиграл!

Проблеми с ЕГТ имах, презапоих ги и ме набутаха с 1лв за тинол и ток... голяма драма!

 

Проблеми с ЕГР не съм имал, чел си през редовете!

 

Турбини се сменят както се сменя съединител на ръчна скоростна кутия! Трябва да си мега тъп ако си мислиш, че чист v6 в кош на ауди ще ти струва евтино! И в крайна сметка свалянето и качването на двигателя струва около 250лв които и ти би дал, защото едва ли мижеш да го направиш сам... 

И само за статистиката... продадох колата защото ми пре карале нещо на задно и отделно исках да ди купя джип! Така че както казах спри да говориш глупости!

И пак тайничко се оглеждам за 2.7...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е затова си купуваш 3.0 и нито вадиш мотори, нито сваляш и рециклираш турбини, нито се учиш да запояваш или си поръчваш платки от полша, нито се занимаваш с пишман тунери. Схващаш ли накрая за какво говоря? 

 

Тва естествено само ако не си мръднал и не си решил да правиш "бърза" кола от двутонно петметрово комби :hilezh:

Тогава си взимаш 2.7 и влизаш във филма без край. :lol:

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е явно аз съм от мръдналите... не явно ми съм мръднал, че и на сегашния 3.0Д му мисля разни работи... та моята заигравка беше заради мен си. 2.7т е хубав мотор, който не е безбожно скъп за подръжка както го изкарвате. Разбира се ако не е гледана колата ще е яма, но това е в сила за всяка една кола...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7 сток...дори в това купе си е добра машина от 0 до 100 за 7.0 https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4738  

Доста "малки бегачки" като Голф 5 GTI примерно...който трябва да е спортно ориентирана кола очевидно имат сходни или  същите характеристики. Отделно купето е достатъчно стабилно в почти всички ситуации и съвсем не се усеща тежко. Поведението на колата в ежедневието също. Изобщо и за мен е най-удачният вариант точно за това купе.B6 не предлага нищо по-различно като поведение но пък е тясна за сметка на това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става и той, но за спокойни шофьори... за рейсъри или такива които искат мотора да има тяга и да не го изнасилват за да върви си е слабичко тва 1.8Т. Минал съм и през него и правя реална оценка спрямо моя тип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...