Jump to content

Мнение за конкретна б7


Recommended Posts

Някои да е ходил на оглед  На някои от автомобилите ? https://m.mobile.bg/details/11509391620711095 https://m.mobile.bg/details/11511180713305167 https://m.mobile.bg/details/11512486182830997

Редактирано от Xplodd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15000 за дизелова Б7 дори не и куатро и без никакъв S-Line ми идва май малко в повече :nixweiss: . На 11 g.стават вече.Вярно, че е свежа ма ебах тея аудита...

То за толкова Б8 ще вземеш с тоя мотор.

Редактирано от Чебурашка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, МММ1 написа:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11513281790856256&slink=5ioxjd

И без това ще ги правиш тези неща ...B) И теглича изглежда нов ...

Стига се .... Има ли някои колега от форума с 2.0 двигател на които не му са е случвало ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще е 2018г. и не препоръчително да си имаш работа (диагностика/ремонт) с PD двигател. Ако толкова искаш Б7 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11513287224534815&slink=5iriay Това е най-леката за ремонт и поддръжка конфигурация. И зимата топлото идва бързо. B)

И от Пасат на на Б7 ще ти е малко тесничко. На предните седалки е по зле от Форд Фиеста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си готов да дадеш 14-15000 за Б7- ца, мисля да продавам моята(и А6-цата, и Полото, но те не са интересни). Накратко- изсипал съм около 10 000в нея (2.0ТФСИ, куатро), за да е в безкомпромисно състояние. Май ми омръзна твърде бързо:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги да ви попитам Ауди а4 б7 2.0  дизел  може ли да се разбере колко горе-долу ще му кара маховика ... След оглед на майстори казаха че колата не работи добре че при 1200-1300 оборота двигател а се зачудвал и това е от маховика ? Какви са следващите симптоми че си утива.... Какво може да стане още 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не проумявам как човек, който се има за т.нар. майстор, тоест с това си изкарва хляба предполагам, може да ти каже - "двигателят се зачудва". Какво трябва да значи това ?!

Несериозно е.

От това, което знам аз, когато натиснеш съединителя до половината, даже и по-малко, ако има вибрации - маховик. Не знам колко е точна тази проверка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се "зачудва "от много други неща но не и от маховик.Обираш луфта на педала и гледаш дали поритва,мотора тресе на място ,чува се шум (скърцане ,дрънчене) .А колко още ще кара .....?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес бях на оглед на една б7 2.0 дизел на диагностиката не излизат грешки... Собственикът ми каза че е сменял свещи и акумулатор но колата палеше леко с закаснение 1-2 секунди като трагнеш да я палеше ..... Майсторите ми казаха че не знаят от какво е...  ??? На диагностиката излизат ли дюзете в какво състояние са ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кви са тия майстори щом едни корекции на дюзи не са видяли:nixweiss:...то не че е гаранция и това де.

Аз лично не бих избрал 2.0 TDI в B7 дори в перфе-състояние.

 

П-п: Това да не е пак тоя "зачудващият се" майстор? :hilezh: 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не други...  Не ги познавам сервиза е голям.... Казах им че искам да я копувам да я закачат ....  Да я проверят закачиха и ми казаха че Сичко е ок ... И няма никакви грешки ... Аз питам просто на диагностиката дали излиза ако има някаква проблем с дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, читавата диагностика не се състои в това да се види има или няма грешки. Ако само това са гледали - бягай от там :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, диагностика можеш сам с един лаптоп и кабел.Проверява се почти всичко от налягане до масло до датчици,електроника и т.н.

После гледаш на канал за удари под купето и други нередности.Гледай и предния капак и маска да не са китайски , капака  се огъва  много лесно и няма щампа на AUDI :lupe: 

Също така проверявай за история на колата.

 

Поздрави,

 

Редактирано от Raziell
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за капака и тн. е изключително важно,и полезно да се знае при огледа! Пълно е с "тунинг" пакети S line,+/- вътрешен,външен,китайски,арменски,виетнамски и прочие. Качеството е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както са казали колегите - всичко в основни линии обаче е простичко.

Отиваш и правиш външен и вътрешен оглед.

Закачаш с VCDS ... ако има грешки по датчици или нещо записано,протичат,осмисляш какви са и защо са,изтриваш,ако не са крайно притеснителни или такива дето не може да се изтрият,т.е не са временни.

Караш да загрее хубаво,като пак се ослушваш за шумове от гуми,лагери,дифове и прочие.

Закачаш отново на VCDS и пак гледаш.

Хубаво е да се разровиш из темите да видиш някъде за файл показващ дюзите какви стойности трябва да дават и турбината при натоварване,макар,че няма гаранция никога в нищо.

 

Ако всичко по-гори изброено е на ниво ... пазариш цената и вече си собственник на Ауди.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добре е да се провери колко може повече неща,но си зависи от подръжката на колата от предния собсвеник.Обикновенно българина купува коли междо 250-500 хил.км,така че това е предпоставка за сериозни ремонти по колите.В повечето случай човек си продава колата когато му е писнало от нея и му е скъсала джоба.Турбо,съедининител,маховик,дюзи са все скъпи ремонти.Пърноначалното обслужване ремъци,ролки,водна помпа,някой обтегач,филтри,масла и те поне 1000лв.Обикновенно дискове,накладки и те са за смяна и там 200лв.Вземеш гуми,джанти-1000лв,ако колата е без екстри,мултиволан,темпомат,мултимедия двоен дин,кожен салон-2000лв и се молиш нещо друго да се не троши че си е еб ......Това е положението,искаш ауди,трябват парици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ха как ги пишете тез неща ще откажете човека да си купи кола .Нали ви е ясно ,"..че душата в рая и х.я докрая " няма как да стане .Несъм съгласен ,че българинът си продава колата само когато се е изпълнил от нея.Според мен е много по -добре да се вземе кола от човек ,защото си личи кога една кола е гледана добре ,или е напудрена и закрепена от джамбазите ,за да оженят някой .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...