nikolay80 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Да мойта е с 95Ah AGM.Ама то реално разликата в цената между 95Ah AGM и 110Ah обикновен е много малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Преди 1 час, nikolay80 написа: Да мойта е с 95Ah AGM.Ама то реално разликата в цената между 95Ah AGM и 110Ah обикновен е много малка. А кой от двата е по издръжлив, и ако нямам старт-стоп система, мога ли да сложа AGM? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Ако е като геловите батерии AGM ще понесе по-голям разряд и после ще запали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Мисля че обикновения е по издръжлив като живот.Моята също няма старт-стоп.Слагат AGM заради рекуперацията на спирачна енергия.Този тип рекуперация реално това което прави е при спиране да повишава напрежението и тогава да зарежда яко с голям ток(уж за икономия ).Затова трябва и слагат оригинално AGM акумулатор защото той понася доста по голямо презареждане и разреждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 AGM има смисъл тогава , когато имаш много екстри и всичко си дърпа ток . AGM е подходящ за циклична употреба докато другите са си нормални стартови акумулатори на практика 95ah AGM ще извади по голяма капацитет от един 110ah . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Ами то тия коли ако нямат много екстри, които да дърпат ток. На мене не ми даваха друг акумулатор освен АГМ от няколко магазина. Или казват вземи друг, но няма да имаш гаранция. Аз се направих на интересен и намерих един магазин дето ми дадоха гаранция на обикновен 100 ампера някакъв сръбски, уж усилен, ама сега на втората зима го гледам почва да пада на 10% процента. Иначе върти и пали, но надали ще изкара трета зима. Затова взимайте скъпи, маркови, тежки акумулатори поне 110 амперчаса за дизел или АГМ, за да ви изкарат 4-5 години, иначе на два сезона и нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 На мен ми препоръчаха AGM 105Ah на Варта. Слагали го на Q7. Отделно видях, че тежи 29.5 кг., за разлика от обикновенния 110 Ah, който е с тегло 24.5 кг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 На мен по-рама ми излиза 110ah с 500 и нещо стартов ток. На един колега А5-цата е с оригиналния си същия акумулатор. Иначе в момента карам с 100ah с 820 стартов ток на Бош, а аварийния който взех от Виена е Varta 110ah на 920 стартов ток . Общо взето за А6-ци с по-малко консуматори и 95ah стават, но аз взех по-голям заради въздушното и електрическия багажник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Оригиналният е 12V 110Ah 520A със 850А пусков ток. И също съм виждал А5-ци със същия мотор и същия акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Кaкто писaх и по-горе кaквото дa ви говорят, гледaйте килогрaмите. Хубaвия и мощен aкумулaтор тежи достa. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 така е, ама 30кг после ще трябва да се ходи за лечение на кръста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 (Редактирано) Тъкмо да тежи на задния мост да е по проходима Редактирано 8 Януари 2018 от MaKaTa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Пусни го това в бееееенфе форума да си сложат няколко тежки отзад... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geperd86 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Здравейте, Имам питане ако сваля акумулатора за една вечер, за да го заредя и през това време колата остане без акумулатор ще имали някакви последсвия след това по датчиците и управлението й. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Доколкото съм чел тук, само ще трябва да си настроиш датата и годината на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geperd86 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 благодарско! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Мисля, че ще си загуби и автоматичното вдигане на прозорците до горе. Ще трябва да поцъкаш малко бутоните, като си върнеш акумулатора, за да ги обучиш наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване