Jump to content

Смяна на акумулатор


Pacoarabiata

Recommended Posts

Преди 1 час, nikolay80 написа:

Да мойта е с 95Ah AGM.Ама то реално разликата в цената между 95Ah AGM и 110Ah обикновен е много малка.

А кой от двата е по издръжлив, и ако нямам старт-стоп система, мога ли да сложа AGM?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че обикновения е по издръжлив като живот.Моята също няма старт-стоп.Слагат AGM заради рекуперацията на спирачна енергия.Този тип рекуперация реално това което прави е при спиране да повишава напрежението и тогава да зарежда яко с голям ток(уж за икономия ;) ).Затова трябва и слагат оригинално AGM акумулатор защото той понася доста по голямо презареждане и разреждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AGM има смисъл тогава , когато имаш много екстри и всичко си дърпа ток . AGM  е подходящ за  циклична употреба докато другите са си нормални стартови акумулатори  на практика 95ah AGM  ще извади по голяма капацитет от един 110ah .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то тия коли ако нямат много екстри, които да дърпат ток. На мене не ми даваха друг акумулатор освен АГМ от няколко магазина. Или казват вземи друг, но няма да имаш гаранция. Аз се направих на интересен и намерих един магазин дето ми дадоха гаранция на обикновен 100 ампера някакъв сръбски, уж усилен, ама сега на втората зима го гледам почва да пада на 10% процента. Иначе върти и пали, но надали ще изкара трета зима. Затова взимайте скъпи, маркови, тежки акумулатори поне 110 амперчаса за дизел или АГМ, за да ви изкарат 4-5 години, иначе на два сезона и нов. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

На мен ми препоръчаха AGM 105Ah на Варта. Слагали го на Q7. Отделно видях, че тежи 29.5 кг., за разлика от обикновенния 110 Ah, който е с тегло 24.5 кг. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен по-рама ми излиза 110ah с 500 и нещо стартов ток. На един колега А5-цата е с оригиналния си същия акумулатор. Иначе в момента карам с 100ah с 820 стартов ток на Бош, а аварийния който взех от Виена е Varta 110ah на 920 стартов ток :). Общо взето за А6-ци с по-малко консуматори и 95ah стават, но аз взех по-голям заради въздушното и електрическия багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

 

Имам питане ако сваля акумулатора за една вечер, за да го заредя и през това време колата остане без акумулатор ще имали някакви последсвия след това по датчиците и управлението й.

 

 

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ще си загуби и автоматичното вдигане на прозорците до горе. Ще трябва да поцъкаш малко бутоните, като си върнеш акумулатора, за да ги обучиш наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...