spr87 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Добър Ден на всички.Бих искал да попитам как е желателно да се държи климатроника зимата.С бутона ECO включен или изклюпен и каква точно е разликата.Знам че изключва компресора но за зима това добре или зле е.Благодаря ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Екона да свети, т.е. да е изключен компресора на климатика. Ел.подгрева на антифриза си работи според градусите, не се влияе от копчето Екон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spr87 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 а иначе като е включен компресора какво се случва.кога е хубаво да не свети копчето ECON? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Ами като изключим лятото когато се пуска заради жегата, аз го пускам ако е влажно да изсуши по-бързо предното стъкло, защото системата има дехидратор и става по-бързо. Може да го пускаш профилактично един два пъти месечно колкото да развърти системата. Аз това правя, да кажат и другите колеги ако знаят нещо повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Наистина е хубаво няколко пъти месечно да ти работи компресора, за да е във форма и за лятото. Не е добре да не си го пускал да кажем от октомври до април. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Ами той винаги си работи , не виждам кой знае каква разлика в икономия ще ти даде на екон за сметка на комфорта и при влажен въздух да ти запотява понякога стъклата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Е то нали за това е бутона Екон, идва от економия. Който иска икономия, не е това колата, може да се слага на P като чакаш на светофар тогава харчи по 5-6 милиграма, а на D по 10 мг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spr87 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 незнам колеги аз зиме лете все съм с бутона несветещ.тоест с включен компресор да разбирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Нищо освен комфорт няма да спестиш така , че си го оставяй включен + това мисля , че електрическото парно не работи ако си на екон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spr87 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 аз като цяло създадох темата защото незнам предназначението точно на копчето а пък миналата зима цялата изкарах така и за дане стане някой фал ама аз дори не съм гледал нивото на фреона че да се притеснявам за компресора май няма смисъл ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Мислиш, но не е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 преди 30 минути, spr87 написа: аз като цяло създадох темата защото незнам предназначението точно на копчето а пък миналата зима цялата изкарах така и за дане стане някой фал ама аз дори не съм гледал нивото на фреона че да се притеснявам за компресора май няма смисъл ? Ти хубаво създаде темата, но май не разбра как работи копчето Екон. Когато свети, значи правиш икономия и си изключил компресора на климатика. Като е угаснало си с включен климатик, демек няма икономия. Ел. парното не се влияе от копчето Екон, поне при мене е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Ел. парното със сигурност работи при включен Econ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 въпросът е дали само тогава ,т.е. дали работи и при включен климатрон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Работи и при вкл климатроник. Не се влияе от ECON On/Off а само от околната температура. При мен oтчетливо се чува PTC-то как включва като падне външната температура под 5°C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimitar P. Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Всички ли имат ел. парно? Как да разбера дали имам и работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Всички имат.В менюто на MMI трябва да е на Auto.Включва се под 5 градуса.Ще разбереш дали работи след като запалиш при темп под 5 градуса и след 1-2 минути започне да духа топло на предното стъкло основно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Бензиновите винаги ли имат? Май там е опция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Офф да.Направо забравих,че има и бензинови .Да там може би е опция не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 2.0 дизел май не винаги имат. При бензиновите е опция. 3.0ка дизел винаги имат. Топлото започва да се усеща в рамките на под минута работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 На 24.12.2017 г. at 11:22, nikolay80 написа: Всички имат.В менюто на MMI трябва да е на Auto.Включва се под 5 градуса.Ще разбереш дали работи след като запалиш при темп под 5 градуса и след 1-2 минути започне да духа топло на предното стъкло основно. Не е задължителено да е на ауто. Моето го нагласявам да духа в мен и усилвам силата с няколко пункта, например на 6 и се усеща много по-бързо топлото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Не говоря за това AUTO което е на климатроника,а за настройката Suppl.Heater което е в менюто на MMI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emildinkov Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Здравейте, прегледах темата ви но така и неуспях да разбера при мен в момента като включа климатроника ми пуска автоматично и екона и така карам сега и дефакто и двете копчета ми светят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Значи си караш на екон, което си е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 (Редактирано) преди 31 минути, emildinkov написа: Здравейте, прегледах темата ви но така и неуспях да разбера при мен в момента като включа климатроника ми пуска автоматично и екона и така карам сега и дефакто и двете копчета ми светят ? Да не излезе, че има проблем с налягането или компресора. Светещ ECON значи, че компресора е изключен, дали ръчно или аварийно....vcds знае. Нямам 4ф, но логиката е спазена при всички модели. Лампата на бутона екон свети и при аварийно изключен компресор. Редактирано 27 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване