Jump to content

климатроник функций A6 4F 2008


spr87

Recommended Posts

Добър Ден на всички.Бих искал да попитам как е желателно да се държи климатроника зимата.С бутона ECO включен или изклюпен и каква точно е разликата.Знам че изключва компресора но за зима това добре или зле е.Благодаря ви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екона да свети, т.е. да е изключен компресора на климатика. Ел.подгрева на антифриза си работи според градусите, не се влияе от копчето Екон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като изключим лятото когато се пуска заради жегата, аз го пускам ако е влажно да изсуши по-бързо предното стъкло, защото системата има дехидратор и става по-бързо. Може да го пускаш профилактично един два пъти месечно колкото да развърти системата. Аз това правя, да кажат и другите колеги ако знаят нещо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е хубаво няколко пъти месечно да ти работи компресора, за да е във форма и за лятото. Не е добре да не си го пускал да кажем от октомври до април.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той винаги си работи   ,  не виждам кой знае каква разлика в икономия ще ти даде на екон за сметка на комфорта  и при  влажен въздух  да ти запотява понякога стъклата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то нали за това е бутона Екон, идва от економия. Който иска икономия, не е това колата, може да се слага на P като чакаш на светофар тогава харчи по 5-6 милиграма, а на D по 10 мг.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо освен комфорт няма да спестиш  така , че си го оставяй включен + това мисля , че електрическото парно не работи ако си на екон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз като цяло създадох темата защото незнам предназначението точно на копчето а пък миналата зима цялата изкарах така и за дане стане някой фал ама аз дори не съм гледал нивото на фреона че да се притеснявам за компресора май няма смисъл ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, spr87 написа:

аз като цяло създадох темата защото незнам предназначението точно на копчето а пък миналата зима цялата изкарах така и за дане стане някой фал ама аз дори не съм гледал нивото на фреона че да се притеснявам за компресора май няма смисъл ?

Ти хубаво създаде темата, но май не разбра как работи копчето Екон. Когато свети, значи правиш икономия и си изключил компресора на климатика. Като е угаснало си с включен климатик, демек няма икономия. Ел. парното не се влияе от копчето Екон, поне при мене е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи и при вкл климатроник. Не се влияе от ECON On/Off а само от околната температура. 

При мен oтчетливо се чува PTC-то как включва като падне външната температура под 5°C

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички имат.В менюто на MMI трябва да е на Auto.Включва се под 5 градуса.Ще разбереш дали работи след като запалиш при темп под 5 градуса  и след 1-2 минути започне да духа топло на предното стъкло основно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 дизел май не винаги имат. При бензиновите е опция. 3.0ка дизел винаги имат. Топлото започва да се усеща в рамките на под минута работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.12.2017 г. at 11:22, nikolay80 написа:

Всички имат.В менюто на MMI трябва да е на Auto.Включва се под 5 градуса.Ще разбереш дали работи след като запалиш при темп под 5 градуса  и след 1-2 минути започне да духа топло на предното стъкло основно.

Не е задължителено да е на ауто. Моето го нагласявам да духа в мен и усилвам силата с няколко пункта, например на 6 и се усеща много по-бързо топлото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, прегледах темата ви но така и неуспях да разбера при мен в момента като включа климатроника ми пуска автоматично и екона и така карам сега и дефакто и двете копчета ми светят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 31 минути, emildinkov написа:

Здравейте, прегледах темата ви но така и неуспях да разбера при мен в момента като включа климатроника ми пуска автоматично и екона и така карам сега и дефакто и двете копчета ми светят ?

Да не излезе, че има проблем с налягането или компресора. Светещ ECON значи, че компресора е изключен, дали ръчно или аварийно....vcds знае.

Нямам 4ф, но логиката е спазена при всички модели. Лампата  на бутона екон  свети и при аварийно изключен компресор.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...