kambero Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Здравейте, преди месец махнах ДПФ филтъра, беше замърсен много. Незнам от тази процедура ли ама колата ми гори страшно много. А6 2.7 ТДИ 2008г. градско с 20лв на дизел 1.98лв повече от 50-60км не изкарва...преди май не гореше толкова много. Нормално каране, въобще не я натискам, че и 30км няма да мина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Тпва ти е около 10/100 градско колко искаш да е голям мотор тежко купе и ако си 4x4 автомат...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Laptopz Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 По скоро е 13-14/100 което е една идея повече от нормално. Като казваш "махнах дпф" какво имаш предвид? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambero Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 20 на 100 идва приятелю чети добре и да автомат е, но не е 4*4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambero Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Премахнат е ДПФ филтъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 20лв. На 1.96 са 10л. Точно няма кал да е 20/100 а е 13 нялъде което е горе долу нормално зависи от карането и участъка в който я караш.... Аз съм със същият мотор 4x4 и на мен си ми дава толкова горе долу...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) 20л/100км идва. Което за граЦко си е многооо! Не си написал и къде си махал ДПФ и кой какъв софтуер ти е налял, за да не ти вади грешки. Като цяло ти си познаваш колата, ако след интервенцията е повишила чувствително разхода, явно има причина. Махна ли катализаторът след мотора? Пуши ли колата повече или много след това? Винаги ли си слагал на тази бензиностанция? Да не те мамят с количеството, пробвай и на друга. Редактирано 2 Януари 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambero Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) Е добре де с 20лв 50км а с 40лв демек 20литра 100км...как ви излиза 10/100 незнам Не не пуши, катализатора не е махан само ДПФа и софтуера незнам нищо за него като цяло какъв е...възможно ли е той да качва разхода? Не не пуши въобще, а за бензиностанция пробвах по 4 вече и все така Редактирано 2 Януари 2018 от kambero Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) Прав си, колега, и аз се обърках, че е 10. Като махаш ДПФ, не се премахва само физически, да се отреже, тръба и готово. трябва да ти се сложи софтуер за кола, която заводски е била без дпф! Иначе колата ще се обърква и води до проблеми. за София твоя човек е @kpematop! Не се връщай, където са ти го махнали, но поне ги питай дали са пипали софтуера, да знаеш. Да не се учат на твоята кола. Редактирано 2 Януари 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambero Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Като цяло няма никакви други проблеми, върви си колата и не дава грешки. Но какъв точно софтуер са сложили незнам, незнам дали и от това ще да гори повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) Дпф-а работи като на определени км се впръсква допълнително гориво от дюзите в генерацията, където се вдига висока температура и се изгарят твърдите частици. Представи си колата си мисли в момента, че постоянно ти е задръстен филтърът и постоянно впръсква допълнително и през генерацията то си излиза, защото просто нямаш дпф? Отзад трябва да ти мирише яко на сурова нафта. п.п. Питай какво точно са ти направили на колата и софтуера и намери някой добър в тези неща от Свищов и региона. Редактирано 2 Януари 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 преди 37 минути, MaKaTa написа: 20лв. На 1.96 са 10л. Точно няма кал да е 20/100 а е 13 нялъде което е горе долу нормално зависи от карането и участъка в който я караш.... Аз съм със същият мотор 4x4 и на мен си ми дава толкова горе долу...... Колега, написано е, че с 20 лв - сиреч 10 л. минава 50 км, което значи 20л./100 км. За мен е много. Дори с брутално настъпване ще се достигне такъв разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Laptopz Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Цикъла е на 5к километра ако не се лъжа. По принцип не смятам че е добре да се премахват фабрични елементи от автомобила, но като се прави механично е логично и софтуерно да се обучи, затова трябва да каже ОП що е то "премахване дпф" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 При мен dpf прави регенерация на всеки ~1800км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 (Редактирано) Толкова много? При мен е някъде през 500-600. При това не карам особено в града. А питащия да види как му е маслото. Редактирано 2 Януари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Колеги, цикъла на регенерация зависи от стила на каране (градско, извънградско и т.н). ECU-то си го изчислява кога DPF-а е за регенерация. Относно проблема на колегата, вероятно колата не е обучена, че няма DPF след премахването му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kambero Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Е обучена била. Сложил е софтуер дето да излъже компа че ДПФа е там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 то май се обучава, че въобще го няма, а не че е там Има 4f без DPF - трябва да се сложи ecu soft като за тях. Май не са правили друга 4f в този сервиз? Или проблемът е другаде, или 100% са сложили некоректен софтуер и колата се опитва да регенерира и ти наплюва дизел, а то дпф го няма... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Преди 2 часа, mshbul написа: Толкова много? При мен е някъде през 500-600. При това не карам особено в града. А питащия да види как му е маслото. А как разбирате кога прави регенерация? Понеже аз не мога да разбера кога я прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Аз никога не съм я хващал в движение кога я прави, някои казват, че понамирисва... С vcds гледаш 01 Engine и 104 канал - там мисля най-дясно ти пише преди колко км последно е регенерирал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 (Редактирано) И аз там гледам и не помня да съм виждал над 1000км. Но не гледам през ден. На 101 или на 100 има много нули като НЕ прави. Някъде там става 1 като прави, но не съм го виждал, само съм чел. 2 пъти съм я хващал. Сега преди 1 месец нямаше как да не разбера. Такива пушеци бяха, че се обръщаха хората. Ако ме бяха видяли полицаи можеше и да я обявят за голям замърсител. Погледнах с компютъра и беше регенерирала. Реших, че с тия пущеци има нещо нередно, ама всичко изглежда нормално. Кога да регенерира преценява по натрупаната информация за степен на запълване и по текущите данни от датчика за разлика в налягането преди и след дпф-а. Редактирано 3 Януари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Здравейте , до сега моята не съм я хващал кога и как се регенерира , а имам около 8, 9К навъртяни. Гледал съм количеството сажди как се натрупа и после го няма , като я карам извънградско Понякога ми прави впечатление карам примерно над 2000 оборота примерно 20-30 мин и като спра на празен ход и не я гася се появява едно проиграване на оборотите но на горе над тези на празен ход с около 50 оборота не повече . След около 2-3 минути оборотите се нормализират идея си нямам какво прави .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 (Редактирано) Чувал съм, че играенето може да е от вихровите клапи. На извънградско няма да усетиш, че регенерира. То може би си го изгаря без да се налага принудителна, т.е. без да пуска допълнително гориво. Редактирано 3 Януари 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Не я знам и аз но няколко пъти съм я пробвал така и като спра на място и на P и почва едно игране 2-3 мин и после заковават последно я оставих 40мин на празех ход заради детето беше заспало и никакво проиграване .. видимо по стрелката поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Скоро при крематора я закачахме и аз се изненадах - бе стигнала до 1800. Следя я редовно и я прави поне на 1500. От октомври карам предимно градско в София. Но пък съм вдигнал затлачванете с 0.5 за почти 10к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване