Jump to content

DPF


kambero

Recommended Posts

Здравейте, преди месец махнах ДПФ филтъра, беше замърсен много. Незнам от тази процедура ли ама колата ми гори страшно много. А6 2.7 ТДИ 2008г. градско с 20лв на дизел 1.98лв повече от 50-60км не изкарва...преди май не гореше толкова много. Нормално каране, въобще не я натискам, че и 30км няма да мина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

20лв. На 1.96 са 10л. Точно няма кал да е 20/100 а е 13 нялъде което е горе долу нормално зависи от карането и участъка в който я караш.... Аз съм със същият мотор 4x4 и на  мен си ми дава толкова горе долу......  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20л/100км идва. Което за граЦко си е многооо!

Не си написал и къде си махал ДПФ и кой какъв софтуер ти е налял, за да не ти вади грешки. 

Като цяло ти си познаваш колата, ако след интервенцията е повишила чувствително разхода, явно има причина.

Махна ли катализаторът след мотора? Пуши ли колата повече или много след това?

Винаги ли си слагал на тази бензиностанция? Да не те мамят с количеството, пробвай и на друга.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де с 20лв 50км а с 40лв демек 20литра 100км...как ви излиза 10/100 незнам 

Не не пуши, катализатора не е махан само ДПФа и софтуера незнам нищо за него като цяло какъв е...възможно ли е той да качва разхода?

Не не пуши въобще, а за бензиностанция пробвах по 4 вече и все така

Редактирано от kambero
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, колега, и аз се обърках, че е 10.

Като махаш ДПФ, не се премахва само физически, да се отреже, тръба и готово.

трябва да ти се сложи софтуер за кола, която заводски е била без дпф! Иначе колата ще се обърква и води до проблеми.

за София твоя човек е @kpematop!

Не се връщай, където са ти го махнали, но поне ги питай дали са пипали софтуера, да знаеш. Да не се учат на твоята кола.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло няма никакви други проблеми, върви си колата и не дава грешки. Но какъв точно софтуер са сложили незнам, незнам дали и от това ще да гори повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дпф-а работи като на определени км се впръсква допълнително гориво от дюзите в генерацията, където се вдига висока температура и се изгарят твърдите частици.

Представи си колата си мисли в момента, че постоянно ти е задръстен филтърът и постоянно впръсква допълнително и през генерацията то си излиза, защото просто нямаш дпф? Отзад трябва да ти мирише яко на сурова нафта.

п.п. Питай какво точно са ти направили на колата и софтуера и намери някой добър в тези неща от Свищов и региона. 

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 37 минути, MaKaTa написа:

20лв. На 1.96 са 10л. Точно няма кал да е 20/100 а е 13 нялъде което е горе долу нормално зависи от карането и участъка в който я караш.... Аз съм със същият мотор 4x4 и на  мен си ми дава толкова горе долу......  

Колега, написано е, че с 20 лв - сиреч 10 л. минава 50 км, което значи 20л./100 км. За мен е много. Дори с брутално настъпване ще се достигне такъв разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цикъла е на 5к километра ако не се лъжа. По принцип не смятам че е добре да се премахват фабрични елементи от автомобила, но като се прави механично е логично и софтуерно да се обучи, затова трябва да каже ОП що е то "премахване дпф"

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова много?

При мен е някъде през 500-600. При това не карам особено в града.

 

А питащия да види как му е маслото.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, цикъла на регенерация зависи от стила на каране (градско, извънградско и т.н). ECU-то си го изчислява кога DPF-а е за регенерация. Относно проблема на колегата, вероятно колата не е обучена, че няма DPF след премахването му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то май се обучава, че въобще го няма, а не че е там :)  Има 4f без DPF - трябва да се сложи ecu soft като за тях.

Май не са правили друга 4f в този сервиз? Или проблемът е другаде, или 100% са сложили некоректен софтуер и колата се опитва да регенерира и ти наплюва дизел, а то дпф го няма...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mshbul написа:

Толкова много?

При мен е някъде през 500-600. При това не карам особено в града.

 

А питащия да види как му е маслото.

А как разбирате кога прави регенерация? Понеже аз не мога да разбера кога я прави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз никога не съм я хващал в движение кога я прави, някои казват, че понамирисва...

С vcds гледаш 01 Engine и 104 канал - там мисля най-дясно ти пише преди колко км последно е регенерирал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз там гледам и не помня да съм виждал над 1000км. Но не гледам през ден.

На 101 или на 100 има много нули като НЕ прави. Някъде там става 1 като прави, но не съм го виждал, само съм чел.

 

2 пъти съм я хващал. Сега преди 1 месец нямаше как да не разбера. Такива пушеци бяха, че се обръщаха хората. Ако ме бяха видяли полицаи можеше и да я обявят за голям замърсител. 

Погледнах с компютъра и беше регенерирала. Реших, че с тия пущеци има нещо нередно, ама всичко изглежда нормално.

 

Кога да регенерира преценява по натрупаната информация за степен на запълване и по текущите данни от датчика за разлика в налягането преди и след дпф-а.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , до сега  моята не съм я хващал кога и как се регенерира , а имам около 8, 9К навъртяни.  Гледал съм количеството сажди  как се натрупа  и после  го няма  , като я карам извънградско :)

Понякога ми прави впечатление   карам примерно над 2000 оборота  примерно 20-30 мин  и като спра на  празен ход и не я гася се появява едно проиграване на оборотите но на горе над  тези на празен ход  с около 50 оборота не повече .   След около 2-3 минути оборотите се нормализират :)  идея си нямам какво прави ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че играенето може да е от вихровите клапи.

 

На извънградско няма да усетиш, че регенерира. То може би си го изгаря без да се налага принудителна, т.е. без да пуска допълнително гориво.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не я знам и аз но няколко пъти съм я пробвал  така и като спра  на място  и на P и почва едно игране 2-3 мин и после заковават  последно я оставих 40мин на празех ход заради детето  беше заспало  :)  и никакво проиграване .. видимо по стрелката поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро при крематора я закачахме и аз се изненадах - бе стигнала до 1800. 

Следя я редовно и я прави поне на 1500.

От октомври карам предимно градско в София. Но пък съм вдигнал затлачванете с 0.5 за почти 10к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...