Лъчезар Шишков Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, от известно време имам сериозен проблем с падане на акумулатора на Ауди А6 4F 2006 година 2.0дизел. Като че ли някоя система не изключва и малко по малко изтощава акумулатора. Няма видими симптоми като лампички които да остават включени. Алтернатора зарежда нормално . Колата се кара основно уикенда и за 5-6 дена нивото пада до 10 процента. Имате ли идеи какво може да причинява това и как да се открие проблема Благодаря ви предварително Редактирано 4 Февруари 2018 от Лъчезар Шишков Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 4 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Колега, колко стар ти е акумулатора? Ако си с оригиналния (т.е. повече от 8-9г.) значи е време за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 4 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2018 Сменям вече три акумулатора, все гаранционни. Последният е на по-малко от два месеца. Не виждам възможност проблема да е в акумулатора . Бош 95 амперчаса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 (Редактирано) Замери какъв ток черпи в покой - закачи амперметър на едната клема на акумулатора, затвори и заключи всички врати, изчакай 10-на минути всички модули да заспят и виж каква е консумацията. Редактирано 5 Февруари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 5 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Благодаря, ще замеря. има ли възможност проблема да е от алтернатора? Казаха ми че поради дефектни диоди, алтернатора може да точи ток от акумулатора?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 сложи мултицет и го гледай докато караш, ако стои окло 14в не е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 5 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Къде да го вържа за да го гледам докато карам? Буксата за запалка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Най-вероятно утечка. Обичайните заподозрени са алармата и музикалната уредба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 5 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 И двете са фабрично поставени, нищо допълнително. Ако е някое от двете какво следва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Ами следва да отстраниш утечката, какво друго да следва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 на запалката. това се отнася за подозрението към алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 5 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 54 minutes ago, nickgaidarov said: Ами следва да отстраниш утечката, какво друго да следва? 54 minutes ago, nickgaidarov said: На теория ясно че е така. Малко подробности, не съм много наясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 След като елиминираш алтернатора, откачи навигацията и виж без нея как ще е. Ако намериш предпазителя махни него, ако не цялата машина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 (Редактирано) 28 minutes ago, Лъчезар Шишков said: На теория ясно че е така. Малко подробности, не съм много наясно. Пише го на много места, в този форум например добре е обяснено в тази тема: Аз лично първо с мултицет установявам дали наистина има утечка или не. Ако има, намирам проблема по метода с вадене на бушоните - в никакъв случай обаче не твърдя, че това е най-добрият метод, просто така съм свикнал. Прочети и за другите методи и си избери някой, ако имаш утечка. Редактирано 5 Февруари 2018 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Под какво има се води предпазителя на алармата. В упътването като “Аларма ”няма бушон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Няма отделен модул аларма. Тя е в няколко модула и е софтуер. Не можеш да го спреш хардуерно. Предполагам, че колегите имаха предвид допълнителна аларма. Провери за грешки. Може да има нещо, което да насочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 8 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 Възможно ли е да е копчето за превключване на светлините или автоматичен режим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) Не, по-скоро може да е от проблем с навигацията, тв тунера (ако имаш) или усилвателя (ако ти е авант колата). Тези неща се намират отзад вляво зад кората, а предпазителите им са отзад вдясно зад кората (там където е крика). Виж си в книжката кои предпазители са и ги махни за през нощта за да видиш дали ще спре утечката. Все пак трябва да премериш колко дърпа от акумулатора с амперметър за да има някаква насока къде да се търси. Понякога се наводнява кутията на компютъра отпред вдясно под пластмасовата кора пред челното стъкло (от страна на пасажера). Въпросната кутия има едни зъбчета отзад на горния капак, които при свалянето му не ги нацелват и кутията остава отворена отзад при затваряне. Като вали се пълни с вода и почва да мокри релетата и предпазителите вътре, може да стигне и до компютъра. Това се получава и ако са запушени дренажните отвори отпред - става аквариум под пластмасовата кора след като е валяло. При мен се беше получило и от двете места и понякога акумулатора ми падаше до нула за една вечер, понякога държеше по няколко дни. След като оправих нещата утечката падна под 150ма и вече нямам проблеми с акумулатора. Пусках тема по въпроса, потърси я. Редактирано 8 Февруари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Как бих могъл да заключа колата без да включвам алармата? Като заключвам с ключ от шофьорската врата, алармата също се включва. Няма предпазител за алармата от който да я деактивирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Можеш да я кодираш, че няма аларма през VCDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Как се кодира за без аларма? И опциите на алармата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 13 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 В 46-Comfort System -> Coding -> Вадиш 16 от сумата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 13 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 On 12/02/2018 at 3:54 PM, lmbr said: Можеш да я кодираш, че няма аларма през VCDS Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Колеги, започнах по метода на изключването, не мога да намеря предпазителя за стъклата на шофьорската врата . Става въпрос за кола с десен волан-стъклата от дясно. Няма в упътването, няма и на капака на предпазителите. Има само за лявата страна. И може ли проблема да е в чипа за тунинговане? Мисля че и ми е вдигнат разхода на гориво напоследък Някой може ли да помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Ако си извадил предпазител за вратата би трябвало и да не се заключва и отключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване