VBI Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Просто щракаш ключалката на багажника все едно е затворен и гледаш консумацията. Дори и да се изключи мултицета му цъкаш ON/OFF копчето и гледаш какво показва в момента. С мултицет най-точно се мери утечката, но иска време и търпение. Също така при отворен багажник има достъп до предпазителите отзад отдясно и при съмнение може да се извадят един по един докато не падне консумацията. Другото е да се отиде при някой, който има VAS и да се прочетат лог-овете в батери менажера, доколкото си спомням пази последните 10 записа на консуматорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 21 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Бихте ли обяснили точно къде се намират тези предпазители! Нещо ми се губят Редактирано 21 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 На 2/17/2018 at 18:43, VBI написа: Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Колеги,един въпрос малко встрани от темата-налага се колата 2005 3,0 тди да стои в гаража с дни и с седмици,карат се другите коли,и акумулатора заминава,дали е удачен вариант да се сложи таймер на зарядното, включено в контакта,и примерно всеки ден за 1 или 2 часа автоматично да зарежда акумулатора.Благодаря за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Ако е без надзор колата е опасно да не стане някакво късо и да се подпали ел. инсталацията. Иначе е добра идея един път на 2-3 седмици примерно да се пуска зарядно за 24 часа за да зареди напълно акумулатора. Все пак самото зарядно трябва да е "умно" за да не презареди акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 (Редактирано) Зарядното е умно,електронно българско,подава 14,4 вота,120 ач му е максимума,като ги зареди,пише в книжката му може да се държи неопределено дълго време да зарежда,електролита в акумулатора придобивал по-добър вискозитет,така пише.Гаража държи 16 градуса постоянно зимата,не е студено.Просто се чудих дали варианта с таймера е по-удачен,или на 3-4 седмици да се зарежда за 24 часа.По-лесно ми е като я оставя с таймера,и да не я мисля ,да си се зарежда по 1-2 часа на ден,отколкото да ида след 2 седмици и да няма ток,или акумулатора да се прецака както сегашния ми,варта силвър динамик 110 ач,не изкара 3 години,днес взех варта АМГ 105 ач. Редактирано 21 Февруари 2018 от koceg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 сега мерих на една бензинова и на променлив обхват дава 30в. Иво, премери на твоята колко е на променлив. Зависи и от мултицета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Преди 19 часа, lubolalev написа: За мен показанието на мултицета е 38mA,а не 380mA,което си е добре. Добре трети акумулатор се сменя на колата НО всичко е точно ,в кратката ми практика от 19 години аз утечка без да я хване мултицета не съм виждал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Щом за 24 часа ви пада акумулатора откажете го за 48 и пак пробвайте . Според мен ще си отговорите дали проблема е в колата или акумулатора. Аз залагам на утечка от незаспал модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 АМи за кратко мерене не се вижда утечка. Ако на човека му се седи до колата с часове може и да забележи като се увеличи. Толкова се изписа, че не помня дали е проверил алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Koceg защо просто не откачиш акумулатора и не го оставиш така. За 2-3 седмици нищо няма да му стане ако е откачен. Не бих зареждал акумулатор без надзор. И на мен ми се налага по няколко седмици да не паля колата и не съм имал проблем. Акумулаторите с месеци седят в магазина преди да се купят и пак си имат заряд. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 21 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 12 hours ago, VBI said: Просто щракаш ключалката на багажника все едно е затворен и гледаш консумацията. Дори и да се изключи мултицета му цъкаш ON/OFF копчето и гледаш какво показва в момента. С мултицет най-точно се мери утечката, но иска време и търпение. Също така при отворен багажник има достъп до предпазителите отзад отдясно и при съмнение може да се извадят един по един докато не падне консумацията. Другото е да се отиде при някой, който има VAS и да се прочетат лог-овете в батери менажера, доколкото си спомням пази последните 10 записа на консуматорите. Бихте ли обяснили точно къде се намират тези предпазители! Нещо ми се губят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Преди 2 часа, zafirovp написа: Koceg защо просто не откачиш акумулатора и не го оставиш така. За 2-3 седмици нищо няма да му стане ако е откачен. Не бих зареждал акумулатор без надзор. И на мен ми се налага по няколко седмици да не паля колата и не съм имал проблем. Акумулаторите с месеци седят в магазина преди да се купят и пак си имат заряд. Sent from my iPhone using Tapatalk Това също не е лоша идея,не бях се сетил.Става.Няма ли да се запишат грешки или нещо подобно,ще тръгне ли после колата. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Това с откачане на клемите е тествано с месеци и след това колата си пали про добър акумулатор. Ще загубиш датата и часа на таблото и може би авто функцията на ел. стъклата няма да ти се сърди колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Лъчезар Шишков Публикувано 22 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 3 hours ago, OvivO said: Това с откачане на клемите е тествано с месеци и след това колата си пали про добър акумулатор. Ще загубиш датата и часа на таблото и може би авто функцията на ел. стъклата няма да ти се сърди колата Централното заключване няма да работи, кодиране на MMI? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Преди 19 часа, Лъчезар Шишков написа: Бихте ли обяснили точно къде се намират тези предпазители! Нещо ми се губят Мисля, че 3 път да пиша едно и също няма смисъл? 12 мнения по-нагоре съм си цитирал мнението от миналата седмица, където бях писал къде се намират въпросните предпазители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Виж от обратната страна да не са наобратно като е десн волан, макар че не ми се вярва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Mshbul ще премеря най късно в понеделник , че този уред който имам под ръка може само постоянно да мери , а другият е на работа . имам и едно китайско ама на него много не вярвам хаха иначе другите два са Fluke Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 днес премерих и без да е запален мотора - пак 30в на променлив обхват. Явно така си показва и това не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 е щом не угасена показва не е от генератора , но до някъде означава че някой кондензатор на някой dc-dc е тръгнало . P.s Въртеше ли вентилатора на климатроника при това замерване ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Няма от къде да имаш променливо напрежение при неработещ двигател, явно уреда с който мериш не е в ред. DC-DC конвертора (ако въобще някъде има такъв по блоковете) дава право напрежение, а не променливо колкото и да е развален ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Преди 18 часа, zafirovp написа: Koceg защо просто не откачиш акумулатора и не го оставиш така. За 2-3 седмици нищо няма да му стане ако е откачен. Не бих зареждал акумулатор без надзор. И на мен ми се налага по няколко седмици да не паля колата и не съм имал проблем. Акумулаторите с месеци седят в магазина преди да се купят и пак си имат заряд. Sent from my iPhone using Tapatalk Те ги дозареждат от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Дава променливо не, защото го има, а така мултицетът интерпретира постоянното. Даже не беше ключа на таблото. Мерил съм с 2 мултицета. И преди години също, когато пак попаднах на такава тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snk1 Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 Пълен абсурд . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 не разбрах какво имаш предвид с абсурд - учуден си или смяташ, че е невъзможно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване