Jump to content

Падане на акумулатора


Лъчезар Шишков

Recommended Posts

Просто щракаш ключалката на багажника все едно е затворен и гледаш консумацията. Дори и да се изключи мултицета му цъкаш ON/OFF копчето и гледаш какво показва в момента. С мултицет най-точно се мери утечката, но иска време и търпение. Също така при отворен багажник има достъп до предпазителите отзад отдясно и при съмнение може да се извадят един по един докато не падне консумацията.

 

Другото е  да се отиде при някой, който има VAS и да се прочетат лог-овете в батери менажера, доколкото си спомням пази последните 10 записа на консуматорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бихте ли обяснили точно къде се намират тези предпазители! Нещо ми се губят

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/17/2018 at 18:43, VBI написа:

Не, в кафявия държач отзад вдясно под кората има няколко предпазителя - един за усилвателя, един за навигацията, един за ТВ тунера и един за ММИ по спомен. Можеш да извадиш всички или един по един за да видиш дали ще спре да пада акумулатора. Въпреки всичко преди това е хубаво да измериш колко ток дърпа в покой.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,един въпрос малко встрани от темата-налага се колата 2005 3,0 тди да стои в гаража с дни и с седмици,карат се другите коли,и акумулатора заминава,дали е удачен вариант да се сложи таймер на зарядното, включено в контакта,и примерно всеки ден за 1 или 2 часа автоматично да зарежда акумулатора.Благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е без надзор колата е опасно да не стане някакво късо и да се подпали ел. инсталацията. Иначе е добра идея един път на 2-3 седмици примерно да се пуска зарядно за 24 часа за да зареди напълно акумулатора. Все пак самото зарядно трябва да е "умно" за да не презареди акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зарядното е умно,електронно българско,подава 14,4 вота,120 ач му е максимума,като ги зареди,пише в книжката му може да се държи неопределено дълго време да зарежда,електролита в акумулатора придобивал по-добър вискозитет,така пише.Гаража държи 16 градуса постоянно зимата,не е студено.Просто се чудих дали варианта с таймера е по-удачен,или на 3-4 седмици да се зарежда за 24 часа.По-лесно ми е като я оставя с таймера,и да не я мисля ,да си се зарежда по 1-2 часа на ден,отколкото да ида след 2 седмици и да няма ток,или акумулатора да се прецака както сегашния ми,варта силвър динамик 110 ач,не изкара 3 години,днес взех варта АМГ 105 ач.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега мерих на една бензинова и на променлив обхват дава 30в. 

 

Иво, премери на твоята колко е на променлив. 

Зависи и от мултицета. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, lubolalev написа:

За мен показанието на мултицета е 38mA,а не 380mA,което си е добре.

Добре :zustimm: трети акумулатор се сменя на колата НО всичко е точно :hilezh:,в кратката ми практика от 19 години  аз утечка без да я хване мултицета не съм виждал :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом за 24 часа ви пада акумулатора откажете го за 48 и пак пробвайте . Според мен ще си отговорите дали проблема е в колата или акумулатора. Аз залагам на утечка от незаспал модул. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АМи за кратко мерене не се вижда утечка. Ако на човека му се седи до колата с часове може и да забележи като се увеличи.

 

Толкова се изписа, че не помня дали е проверил алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koceg защо просто не откачиш акумулатора и не го оставиш така. За 2-3 седмици нищо няма да му стане ако е откачен. Не бих зареждал акумулатор без надзор. И на мен ми се налага по няколко седмици да не паля колата и не съм имал проблем. Акумулаторите с месеци седят в магазина преди да се купят и пак си имат заряд.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, VBI said:

Просто щракаш ключалката на багажника все едно е затворен и гледаш консумацията. Дори и да се изключи мултицета му цъкаш ON/OFF копчето и гледаш какво показва в момента. С мултицет най-точно се мери утечката, но иска време и търпение. Също така при отворен багажник има достъп до предпазителите отзад отдясно и при съмнение може да се извадят един по един докато не падне консумацията.

 

Другото е  да се отиде при някой, който има VAS и да се прочетат лог-овете в батери менажера, доколкото си спомням пази последните 10 записа на консуматорите.

Бихте ли обяснили точно къде се намират тези предпазители! Нещо ми се губят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zafirovp написа:

Koceg защо просто не откачиш акумулатора и не го оставиш така. За 2-3 седмици нищо няма да му стане ако е откачен. Не бих зареждал акумулатор без надзор. И на мен ми се налага по няколко седмици да не паля колата и не съм имал проблем. Акумулаторите с месеци седят в магазина преди да се купят и пак си имат заряд.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Това също не е лоша идея,не бях се сетил.Става.Няма ли да се запишат грешки или нещо подобно,ще тръгне ли после колата. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с откачане на клемите е тествано с месеци и след това колата си пали про добър акумулатор.

Ще загубиш датата и часа на таблото и може би авто функцията на ел. стъклата :) няма да ти се сърди колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, OvivO said:

Това с откачане на клемите е тествано с месеци и след това колата си пали про добър акумулатор.

Ще загубиш датата и часа на таблото и може би авто функцията на ел. стъклата :) няма да ти се сърди колата

Централното заключване няма да работи, кодиране на MMI? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Лъчезар Шишков написа:

Бихте ли обяснили точно къде се намират тези предпазители! Нещо ми се губят

Мисля, че 3 път да пиша едно и също няма смисъл? 12 мнения по-нагоре съм си цитирал мнението от миналата седмица, където бях писал къде се намират въпросните предпазители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mshbul  ще премеря най късно в понеделник , че  този уред който имам под ръка може само постоянно да мери  ,  а другият е на работа . имам и едно китайско ама на него много не вярвам хаха :)    иначе другите два са  Fluke

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес премерих и без да е запален мотора - пак 30в на променлив обхват. Явно така си показва и това не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е щом не угасена показва :)  не е от генератора  , но до някъде означава че някой кондензатор на  някой  dc-dc  е тръгнало :)     . P.s   Въртеше ли вентилатора на климатроника при това замерване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма от къде да имаш променливо напрежение при неработещ двигател, явно уреда с който мериш не е в ред. DC-DC конвертора (ако въобще някъде има такъв по блоковете) дава право напрежение, а не променливо колкото и да е развален ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, zafirovp написа:

Koceg защо просто не откачиш акумулатора и не го оставиш така. За 2-3 седмици нищо няма да му стане ако е откачен. Не бих зареждал акумулатор без надзор. И на мен ми се налага по няколко седмици да не паля колата и не съм имал проблем. Акумулаторите с месеци седят в магазина преди да се купят и пак си имат заряд.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Те ги дозареждат от време на време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дава  променливо не, защото го има, а така мултицетът интерпретира постоянното.

 

Даже не беше ключа на таблото.

 

Мерил съм с 2 мултицета. И преди години също, когато пак попаднах на такава тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...