Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Не че трудно се изчуква, а китовете и всякакви там филъри на държат върху него. Затова хората взимат нов калник, но не от алуминй, защото е скъп а железен. Както викаше един приятел бояджия, точно тука ли намери да се удариш.:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно трудно се изчуква, алуминия не е толкова ковък както желязото и съответно големи деформации трудно се оправят, ако изобщо могат да се оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки тенекиджия с нужните познания и оборудване, ще оправи алуминиев детайл без проблеми(е, стига да не е разкъсан и/или усукан на 88), тая "нАука" отдавна не е ракетна вече. Има си специални грундове за алуминий, както и процедура за подготвяне на повърхността, няма такова нещо, като "трудно фаща кита", това, че редовия бояджия не знае, не значи, че е трудно.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз миналата година имах приключение с единия ми калник като не беше скъсан, само посмачкан и от три различни сервиза ми казаха че това алуминиевото няма оправяне, трябва нов и то точно защото бил алуминиев. Според мен не беше в чак такова райно състояние ама все пак те са "специалистите" така че... За това казвам на колегата че ако сгънатото е повече може да му трябва нов/втора ръка понеже така излиза по лесно и евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на калника, това се оправя за няма половин работен ден, естествено от човек, запознат с алуминия и начините за обработката му. Но после трябва да се боядисва целия калник, задължително, това оскъпява нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги понеже нямам секретен болт на джантите реших да си взема, че сега съм с нови гуми и са апетитни. Бихте ли ми казали какви размери и какво точно да търся за секретни болтове. Благодаря :) avant quattro със 17”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани не се занимавай с тези глупости, никой няма да ти вземе гумите. Като сложиш такъв болт най-много да ти се заобли и да ти направи някоя беля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@EHKOB: а ти би ли ни казал къде спираш с новите гуми? :D 

Аз имах секретни и си ги смених с нови, че бяха остаряли. Не, че ще спре някой, ако е сериозен, но случайници определено да. На мен от сервиза ми ги поръчаха, или просто отиди до някоя фирма за такива неща и ще ти дадат веднага точните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че ще спре ама ще вдигне шум и ще се забави иначе на паркинг спирам хахахах

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, EHKOB said:

Не че ще спре ама ще вдигне шум и ще се забави иначе на паркинг спирам хахахах

 

Проблема е следния: къде държиш ключа? Не можеш да го оставиш у вас, значи трябва или да го носиш със себе си или да го криеш някъде в колата. Значи сега трябва да ти отварят и колата! Аз купих тези цък! преди 4 години и не съм ги сложил заради този проблем. Ако все още си навит и търсиш продавам ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, EHKOB написа:

Колеги понеже нямам секретен болт на джантите реших да си взема, че сега съм с нови гуми и са апетитни. Бихте ли ми казали какви размери и какво точно да търся за секретни болтове. Благодаря :) avant quattro със 17”

Какво е леглото на джантите е важно да се знае .Иначе са 14Х1.5 27мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като не съм карал колата 1 седмица,жълтите лампи за ABS и ESP на таблото гаснат една идея по-бавно понякога.Имаше ли това връзка с акумолатора колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги , извинявам се за глупавия въпрос но имам колата от скоро. Та въпроса ми е как трябва да ми е лостчето на чистачките , че да работят автоматично , че нещо не мога да се оправя или просто сензора е заминал. Благодаря ! 

Редактирано от beast1122
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, почна да ми бучи генерацията малко повече - трябва да сменя меките връзки отпред. Двигателя е бензинов 3.0l и меките връзки са завити през фланец директно на катализатора - малко трудни ми се виждат за работа. Въпроса е от кой сервиз за гърнета сте доволни, става въпрос за София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже имам драма със сензора за спирачно усилие, който както знаете е забит в самия ABS модул, търся варианти. Намерих едно място за ремонт при 250-300лв цена с 6 месеца гаранция. Разглеждам съответно и за вариант за втора ръка, където идва и въпроса - каква е съвместимостта при модулите? Всякакъв ли с друга буква отзад (същия парт номер) ще стане, евентуално с прекодиране и може би ъпдейт на софта? В случая съм с 4F0614517L и сега гледам един 4F0614517T. Гледам че на 2.0TDI е същия код, но пък ми е странно за quattro и предно да е един и същ модула...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...