Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

На 12/19/2018 at 21:02, djuni_ibiza написа:

Тази вечер забелязал съм че, когато задните гуми са по меки от предните и задницата е по потънала от предбицата, оборотите на мултитроника 

почти винаги седят на 1200 оборота по време на движение, и набира от там на горе, докато напълно не спре дори и с 5 км в час да се движи си седи на 1200 оборота, напомпя ли гумите и задницата се дигне веднага се успокоява положението, пробвах поне 5 пъти мислейки че се заблуждавам но това е факт! 

А сигурен ли си , че не ти е слаб акумулатора ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е зареден няма как да е слаб, тъй като неделя карах до Дортмунд и обратно, пали от ряз в мми показва че е 100%

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти караш ли я тази кола или само се оглеждаш за проблеми. Вземи си купи 3,0 тди куатро, да видиш какво е кола, с този мултитроник на предно няма да разбереш скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mili 75 написа:

Ти караш ли я тази кола или само се оглеждаш за проблеми. Вземи си купи 3,0 тди куатро, да видиш какво е кола, с този мултитроник на предно няма да разбереш скоро.

На седмица 50 км въртя най много, работата ми е на близко, ако зняех тогава щях да взема куатро, вече няма как поне 2 години още ще я влача. 

Преди 2 часа, N1995 написа:

Още по-добре да си вземе БМВ.

За кой пореден път да ти кажа че не съм мургав „Мистър Бийн“ 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам слаб акумулатор затова държи високи обороти :) ...  с тези 50км   на седмица , неможеш да избиеш консумацията на електрониката какво остава за паленето :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой имали на идея къде е проблема ? Когато дам лоста на S колата е на директ а на N  e на задна , D е на свободна а на R лоста остава в някакво междинно положение ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, mili 75 said:

Ти караш ли я тази кола или само се оглеждаш за проблеми. Вземи си купи 3,0 тди куатро, да видиш какво е кола, с този мултитроник на предно няма да разбереш скоро.

 

Да си вземеш Ауди с правилно разположен, демек надлъжен, мотор и да не е куатро, си е дивотия ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако карах по 50 км на седмица ич нямаше да се занимавам с глупости и щях да си купя едно VW Polo, животът щеше да е толкова лесен. Тия нашите коли когато са били нови са ги карали като служебни по стотици километри всеки ден, ние сега до магазина ходим само с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,подобно поведение на клапата при празен ход на колата на какво се дължи?

Орваря/затваря когато си иска при мен и купето прелюлява като го направи.ASB мотор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си колата с акумулатор на 5v след 2 часа престой, преди това беше карана около 4 часа. Акумулатора е нов - банер, колата зарежда нормално, очевидно е утечка. Няма да питам от какво може да е, ясно ми е че по интернет няма да може да се диагностицира. Най-странното е че успях да заредя 110ah акумулатор от 5 до 12.5 волта за 30 минути със зарядно 2 ампера? Някакви идей как е възможно това, по мой сметки очаквах да отнеме поне 2 дни за да се зареди.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.12.2018 at 11:23, djuni_ibiza написа:

Реших че няма какво да си играя със резистори  и така нататък, за дневните се отказах да ги сменя със тези led на Osram, язък че им платих доволна сума, и за това си поръчах от амазон с 1 година гаранция тези китайки уж са най качественни диоди smd 3030 снабдени със качедтвен декодер, и така нататък, неделя ще ги изпробвам, някакви идеи за тези диоди? 

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B07KLMD1Y7/ref=oh_aui_i_sh_post_o1_img?ie=UTF8&psc=1

IMG_20181213_104808.jpg

IMG_20181213_104929.jpg

Поредна драма с тези лед дневни светлини, повечето от вас бяхте прави по въпросните китайки,  днес ги монтирах с голям мерск но като ги включих и видях че от китайските боклуци нищо не става, не набиват грешки но мигат през секунда, и на нищо не прилича, за това поръчвам едни стабилни резистори и действам с Osram. 

Редактирано от djuni_ibiza
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден! Стана един фал при мен..малко кока кола се разля по въртока на централната конзола за MMI , след което движението му в едни определни моменти стана "тегаво"...та въпроса ми е според вас, как мога да го изчистя без да разглобявам всичко.. ако напръскам с електроклиин дали ще има ефект? Извинявам се за аматьорското обяснение, ама ми пуши главата от снощи :D Весели празници на всички! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с малко напън на горе въртока си излиза от мястото, после с влажен парцал около въртока и тримера, и си ти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, zafirovp said:

Намерих си колата с акумулатор на 5v след 2 часа престой, преди това беше карана около 4 часа. Акумулатора е нов - банер, колата зарежда нормално, очевидно е утечка. Няма да питам от какво може да е, ясно ми е че по интернет няма да може да се диагностицира. Най-странното е че успях да заредя 110ah акумулатор от 5 до 12.5 волта за 30 минути със зарядно 2 ампера? Някакви идей как е възможно това, по мой сметки очаквах да отнеме поне 2 дни за да се зареди.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Прочети за сулфатизацията при оловно-киселинните батерии. Става когато се остави акумулатора да се изтощи напълно. След това капацитета на афектираните клетки спада драстично. При теб сигурно е паднал на 1 - 2 амперчаса.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, djuni_ibiza написа:

с малко напън на горе въртока си излиза от мястото, после с влажен парцал около въртока и тримера, и си ти. 

Благодаря ти! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предния парктроник ми прави впечатление, че започна да работи малко на случаен принцип. Нарочно се навирам близо до няква кола или стена пред мен, но не винаги пищи. Лятото си бачкаше нормално или поне не ми беше направил такова впечатление като сега. На някой случайно да му се е случвало нещо такова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам един въпрос един приятел ми каза че за автоматичните скоростни кутии не било добре да се тегли автомобила от друг автомобил.

Вярно ли е това или някакъв мит?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно е, когато се тегли колата, автоматичната скоростна не се смазва. Мисля, че се разрешава до 30/40 км, като се пуска в режим на теглене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматик никога не се дърпа, даже и 10 минути. Пътна помощ е 40 лева, нови скорости са 1500.

 

 

Някакви идей защо когато колата е на подемник и на N не мога да завъртя която и да е гума на ръка? Нали сме с отворени дифове или торсена пак се задейства? Говорим за Типтроник, куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zafirovp Би трябвало да можеш да ги завъртиш. Поне при мен в в началото на месеца като ходих на преглед нямаше ядове с това ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато бе мразовито и колата съм я паркирал навън, понякога си намирах стоповете да светят и третата светлина. Явно педалът хлътва надолу малко, стоп машинката се разтваря и даваше контакт, все едно съм натиснал спирачката. Днес я смених с нова оригинална. Новата е бялата на снимката, малко е по-различна, но пасва 1:1. Тествана и работи.

Благодаря и на колегата @Баръш, който скоро е имал същия проблем и директно ме насочи към стоп-машинката.

Приятна почивка на всички!

4FD88A73-A471-4D48-8B8B-753AD733344F.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...