royce Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 Таман там е и при мен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 @OvivO директно се слага на мястото на сд чейнджъра,но после набива компонент протекшън.Играл съм го този филм и мога и мп3 да слушам сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 Това не е ли основно при катастрофа да спира захранването, за да не стане пожар? Може би реагира и при други ситуации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 когато реагира веднъж, се връща в изходно положение и пак си работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 Нямам представа защо всички екзотики имат такива неща на клемите на акумулатора - ферари, ламбо и тн. Миенето на фаровете е задължително за фабричния ксенон понеже крушката отделя по-малко топлина и зимата ксеноновите фарове има възможност да замръзнат, което би ви оставило без никаква видимост. Ако докоснете късите и фаровете за мъгла след каране ще видите, че долните са малко по-топли. Поне такива са митовете в интернет. Аз съм без тази екстра от години. Лятото само цапа колата, зимата само хаби течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2018 поръчах тази защита за акумулатора, да видим като дойде, предполагам си е за многократна употреба по описанията от колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 да ви кажа това са пълни глупости, прилича на най обикновена плюсова клема с разклонения за повече консуматори. Според мен се монтира на колите с повече дебели кабели изкарани през бушониерите за да не се товари основния 60м2 кабел. Металните пластини са 110ампера бушони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 (Редактирано) Колеги,от известно време като позагрее колата и като съм на място на Р, понякога започва да клати купето.Забелязах,че сега зачести да го прави.Стрелката на оборотите не играят.Няма записани грешки.Някаква идея от какво се получава? 3.0тди ASB мотор Редактирано 19 Декември 2018 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Преди 1 час, kikson1979 написа: Колеги,от известно време като позагрее колата и като съм на място на Р, понякога започва да клати купето.Забелязах,че сега зачести да го прави.Стрелката на оборотите не играят.Няма записани грешки.Някаква идея от какво се получава? 3.0тди ASB мотор И аз го имам този резонанс, но се усеща съвсем лееекичко, клати бедрата ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djuni_ibiza Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Тази вечер забелязал съм че, когато задните гуми са по меки от предните и задницата е по потънала от предбицата, оборотите на мултитроника почти винаги седят на 1200 оборота по време на движение, и набира от там на горе, докато напълно не спре дори и с 5 км в час да се движи си седи на 1200 оборота, напомпя ли гумите и задницата се дигне веднага се успокоява положението, пробвах поне 5 пъти мислейки че се заблуждавам но това е факт! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 19 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2018 Задните гуми по никакъв начин не са свързани с кутията. При коли с куатро има физическа връзка между задния мост и кутията, но щом казваш мултитроник значи говорим за кола с предно предаване. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Здравейте! Какво мислите по въпроса за лед на късите н7? Добре ли ще е? Ще дават ли грешка? Преди бях с ксенон и бях доволен от светлината, но ми се иска да пробвам с лед. Имам приятел който кара вече над година с лед и е много доволен и не му присвяткат. Как се прови като се стартира ММИ да излиза логото на ауди много е готино. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Преди 14 часа, kikson1979 написа: Колеги,от известно време като позагрее колата и като съм на място на Р, понякога започва да клати купето.Забелязах,че сега зачести да го прави.Стрелката на оборотите не играят.Няма записани грешки.Някаква идея от какво се получава? 3.0тди ASB мотор Като смени тампоните на магарето ходи ли на реглаж на предницата, защото аз голям го ядох след смяна на тампони. Понеже ги сменявахме заедно с един приятел и като си тръгнах от сервиза нямаше проблеми, но като загря се почнаха едни резонанси, не ми се говори. На другия ден се върнах в сервиза и видяхме, че гъвкавата връзка на ауспуха опира в един топлинен щит и прави резонации, разместихме малко магарето и после минах на реглаж и засега нямам проблеми да чукам на дърво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 (Редактирано) @mili 75 Минах стенд веднага разбира се.Аз и преди смяната на тампоните на магарето съм го усещал,но много рядко,сега просто зачести доста.Усещането е все едно някой ти разлюлява купето- ляво/дясно клати,а не са вибрации,абе странна работа е... Сега като се замисля на пролет с маслото ми предстои и смяна на горивен филтър ОЕМски е,но на над 40к км.Друго което се сещам,е че бях го усетил малко след като докараха колата от Швейцария съвсем леко.След ъпдейта на скоростната кутия с последна версия беше изчезнало това разклащане за няколко месеца,но после пак се появи,адаптация на кутията не е правена.Всякакви идеи ща са от полза Редактирано 20 Декември 2018 от kikson1979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Преди 12 часа, djuni_ibiza написа: Тази вечер забелязал съм че, когато задните гуми са по меки от предните и задницата е по потънала от предбицата, оборотите на мултитроника почти винаги седят на 1200 оборота по време на движение, и набира от там на горе, докато напълно не спре дори и с 5 км в час да се движи си седи на 1200 оборота, напомпя ли гумите и задницата се дигне веднага се успокоява положението, пробвах поне 5 пъти мислейки че се заблуждавам но това е факт! Да не би да има система, която заради потъването на задницата да мисли, че колата е супер натоварена и затова да държи 1200 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Преди 1 час, gamzoff написа: Здравейте! Какво мислите по въпроса за лед на късите н7? Добре ли ще е? Ще дават ли грешка? Преди бях с ксенон и бях доволен от светлината, но ми се иска да пробвам с лед. Имам приятел който кара вече над година с лед и е много доволен и не му присвяткат. Как се прови като се стартира ММИ да излиза логото на ауди много е готино. Sent from my iPhone using Tapatalk За Лед трябва да вземеш някой по хубави крушки и може да не дават грешки. Един познат на пасат 6 слага от евтините и си му на биваше грешка и се наложи да ги махне... Това на MMI се изкарва с ъпдейт след което може да се сменя логото На 13.12.2018 г. at 23:19, zafirovp написа: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Аз го ъпдейтнах с картите, които сложих за 2018 г. А за крушките трябва да са с канбус ли? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 1 hour ago, Gangbango said: Да не би да има система, която заради потъването на задницата да мисли, че колата е супер натоварена и затова да държи 1200 оборота. колко пък да са по-меки задните от предните, най-много да бутне ксенона надолу Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 (Редактирано) Днес по едно време докато карах видях, че ми е изгаснал блока на климатроника и съответно не върти вентилатора на парното. Преди това всичко си работеше нормално, загасих двигателя и при следващото палене блока на климатроника не светна. Опитах да проверя за грешки, но не се свърза с блока на климатроника. Огледах бушоните и този за климатроника, 8 номер, 10А (в таблото с предпазителите отдясно) беше изгорял. Смених го с нов и блока на климатроника светна и заработи нормално. Каква може да е причината за изгарянето на предпазителя, в книжката пише че този бушон е само за климатроника? Случвало ли ви се е да гори въпросния предпазител? Странно ми се струва да изгори без причина и то в момента в който се гаси двигателя и после след смяната му всичко пак да си работи нормално. Редактирано 20 Декември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Колеги възможно ли е да има коли а6 на които да не им се смъква задната седалка? Ако не от къде се натиска, за да се смъкне защото не виждам бутон за смъкване. Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 (Редактирано) мисля, че е било опция това и има такива...говоря за облегалката, иначе бутоните са си ясно видими и се дели 60 към 40% някъде при мен го има, но нямам прозорчето към багажника зад подлакътника и ме дразни това. Редактирано 20 Декември 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 20 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2018 Лед на фарове с рефлектор ще заслепява, но даже и да успееш да го регулираш как ще се оправиш с охлаждането на крушката? Във фара няма място за крушка с вентилатор. Защо просто не сложиш лупи и ксенон. Има качествени ретрофит лупи за 400-500 лв. Някой отварял ли е балон на сток 16ка? Днес след минаване през дупка чак огледалото ми се размести, до сега няма драми с гумата. С 18ки вече щях нова джанта да търся. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 мисля, че е било опция това и има такива...говоря за облегалката, иначе бутоните са си ясно видими и се дели 60 към 40% някъде при мен го има, но нямам прозорчето към багажника зад подлакътника и ме дразни това. Обаче аз нямам тези бутони за сваляне на облегалката. Това ни е трето ауди и ги знам бутоните, но при тази ги няма като имам време ще снимам. Просто ми стана интересно дали може да не се сваля седалката. Благодаря! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 На някои А6-ци не се смъква облегалката на задната седалка и има метална преграда към багажника - виждал съм няколко такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2018 (Редактирано) И не само А6-ци, падащите седалки са екстра, не се ли поръча, няма "бутони". Останах втрещен, когато опитах да сваля седалките на сегашната кошница, ако бях забелязал, вероятно нямаше да я купя..., няма такава тъпня, на седан с и без това малък багажник, да си поръчаш....ски сак. Редактирано 21 Декември 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts