Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Колеги,

мислите ли че е възможно от допълнително сложен имобилайзер (изискван от застрахователя) колата да започне да дава различни грешки на таблото? Имобилайзера го сложих миналата година към края на лятото.

Или дали може някъв проблем да има в електрониката на колата?


Например от началото на зимата (декември) няколко пъти става ми светва зелена и оранжва лампа на окачването (въздушно). През ВЦДС даваше грешка, че бавно изтърва въздух, изтърване на въздух и някви такива. Окачването беше проверено и всичко изглежда работи адекватно или поне така изглежда. Като стои дълго време на едно място от никъде видимо не пада. Реално аз никва разлика не виждам, а тия лампи сами си изгасват ей така.

 

Наскоро ми даде грешка, че третия стоп е изгорял и не бачкаше. Това беше така за 30-60мин докато не изгасих двигателя и пак да я запаля, когато третия стоп заработи. Така няколко пъти го направи и в един момент няма грешка и стопа си бачкаше. 

След като стопа си заработи нормално ми даде грешка на таблото, че адаптивните фарове имат дефект, а беше 14ч следобеда. Малко по-късно загасих колата и като я запалих пак вече нямаше дефект и всичко изглеждаше наред. Вечерта пробвах фаровете и си завиваха нормално. Нямах време да я вържа на ВЦДС и да видя какви грешки са записани.

 

Ако не запаля колата в правилната последователност с имобилайзера ми остава светнато на таблото EPC-то, което не знам точно какво трябва да означава, освен, че е нещо свързано с електрониката. Един път може би заради това не искаше да ми се вдига джама на пасажера :Д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влага  в стопа...комбЕ ли е колата?

 

ПС:Да не си помислите че съм някоя нова звезда :hilezh:,SUNSHAI   съм ама изядох "БАНАна"  :hilezh:

Редактирано от koko_pz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, koko_pz said:

Влага  в стопа...комбЕ ли е колата?

 

ПС:Да не си помислите че съм някоя нова звезда :hilezh:,SUNSHAI   съм ама изядох "БАНАна"  :hilezh:

Ами комби е(най-якото комби :razz:). Има ли нещо ,което може да се направи или да си гледам кефа и да си бръмча с в8-то без да ги мисля нещата? :hilezh:

Редактирано от marinnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мойто комби не работеше 3тия стоп та се наложи да го ремонтирам  :hilezh:

Преди 10 часа, Manniakk написа:

що тъй, какво направи

Щот една "мома" от мъжки род в форума много изнерви положението :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой да има излишна буксата която влиза в елмоторчето на ръчната ?

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, може ли да помоля за една дребна услуга, че не знам кой ме накара да го направя, ама сега мира не ми дава. Някой с 3.0ТДИ може ли да направи клипче на загрял мотор и да отвори капачка на масло леко и да го качи да видя нещо и да се успокоя? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Има ли начин да се спре автоматичното активиране на задната чистачка когато лостчето е в положение ауто и включа задна? Тръгва да чисти без значение дали е мокро или сухо като включа задна.

И друго...за пръв път нещо се бъгна задната чистачка...прави си хода, но на прибиране обратно засича на около 15-20 сантиметра от нулевото положение и остава така докато не цъкна лоста да направи нов ход. Това засичане не го прави всеки път...явно тепърва започва някакъв проблем. Какво мислите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

50 minutes ago, Gangbango said:

Здравейте колеги!

Има ли начин да се спре автоматичното активиране на задната чистачка когато лостчето е в положение ауто и включа задна? Тръгва да чисти без значение дали е мокро или сухо като включа задна.

И друго...за пръв път нещо се бъгна задната чистачка...прави си хода, но на прибиране обратно засича на около 15-20 сантиметра от нулевото положение и остава така докато не цъкна лоста да направи нов ход. Това засичане не го прави всеки път...явно тепърва започва някакъв проблем. Какво мислите?

Това трябва да е този кодинг. А иначе май си имат проблем и се пълни от някъде с вода на авант.

Audi automatic rear wiper – procedure

  1. Connect with module 09 – Cent. Elect..
  2. Choose procedure 10 – Adaptation.
  3. Choose Channel 16.
  4. Read stored value. By default it should be 0.
  5. Change value to 1 and save it.
  6. Read stored value. Now it should be 1.
  7. Exit.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много! Ще пробвам процедурата. А самото зацепване на чистачката се получава на сухо стъкло. Ако е мокро си върви плавно. Ще чакам да се добъгне, ако е тръгнала и ще и мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Boikoff написа:

Колеги, може ли да помоля за една дребна услуга, че не знам кой ме накара да го направя, ама сега мира не ми дава. Някой с 3.0ТДИ може ли да направи клипче на загрял мотор и да отвори капачка на масло леко и да го качи да видя нещо и да се успокоя? 

Излиза пара, не се притеснявай

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Gangbango написа:

Мерси много! Ще пробвам процедурата. А самото зацепване на чистачката се получава на сухо стъкло. Ако е мокро си върви плавно. Ще чакам да се добъгне, ако е тръгнала и ще и мисля.

Колега,елементарно е,смени перото на чистачката ,от годините се е втвърдило и за това ти зацепва когато е сухо.Когато чистачката е нова - перото е мекичко и няма как да ти зацепи дори и при сухо.Една чистачка е 15-20 лв,няма да те заболи много.

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те, че трябва да се сменят, трябва, но съм с чисто нови SWF на 2 месеца и вече едната в средата нещо не чисти перфе и супер много ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи BOSCH Aero Twin или Champion, това SWF Valeo, което си взел явно е менте или много заседяло по складовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Dan4ote Да не го мисля викаш. Иначе капачка не я смуче или издухва. Маслото не ми го пипа. Ама вчера като отворих и видях тая пара ли е пушек ли е се филмирах. Сутринта на студен двигател я нямаше, така че спирам да го мисля. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой наясно ли е какво точно представлява полирането на стъклата, има едни в Пловдив които го предлагат и мисля да полирам челното стъкло, падали драскотини и тн. Интерисува ме процедурата и какво точно представлява и има ли файда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, kpematop said:

Сложи BOSCH Aero Twin или Champion, това SWF Valeo, което си взел явно е менте или много заседяло по складовете.

бях преди това с Bosch AeroTwin, по-доволен бях, вярно си е, но исках да пробвам SWF. Може и рамото да не ми притиска достатъчно добре точно там.

 

@EHKOB: и на мен ми е интересно това полиране на челно или направо може да го сменя, ако няма къде

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...