pe6koo Публикувано 24 Март 2019 Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 Отдолу. На моя му бяха смачкали кабела като качваха кутията и искаше да гасне в движение по дупките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 24 Март 2019 Доклад Share Публикувано 24 Март 2019 Сменяй го преди да те е оставила колата на пътя. Закачат имобилайзерите към този датчик, така че изобщо да не пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Колеги, мислите ли че е възможно от допълнително сложен имобилайзер (изискван от застрахователя) колата да започне да дава различни грешки на таблото? Имобилайзера го сложих миналата година към края на лятото. Или дали може някъв проблем да има в електрониката на колата? Например от началото на зимата (декември) няколко пъти става ми светва зелена и оранжва лампа на окачването (въздушно). През ВЦДС даваше грешка, че бавно изтърва въздух, изтърване на въздух и някви такива. Окачването беше проверено и всичко изглежда работи адекватно или поне така изглежда. Като стои дълго време на едно място от никъде видимо не пада. Реално аз никва разлика не виждам, а тия лампи сами си изгасват ей така. Наскоро ми даде грешка, че третия стоп е изгорял и не бачкаше. Това беше така за 30-60мин докато не изгасих двигателя и пак да я запаля, когато третия стоп заработи. Така няколко пъти го направи и в един момент няма грешка и стопа си бачкаше. След като стопа си заработи нормално ми даде грешка на таблото, че адаптивните фарове имат дефект, а беше 14ч следобеда. Малко по-късно загасих колата и като я запалих пак вече нямаше дефект и всичко изглеждаше наред. Вечерта пробвах фаровете и си завиваха нормално. Нямах време да я вържа на ВЦДС и да видя какви грешки са записани. Ако не запаля колата в правилната последователност с имобилайзера ми остава светнато на таблото EPC-то, което не знам точно какво трябва да означава, освен, че е нещо свързано с електрониката. Един път може би заради това не искаше да ми се вдига джама на пасажера :Д. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_pz Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Не би трябвало от доп имобилайзер да има проблем,по-скоро това са различни проблеми...особено с третия стоп си е масов проблем :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 Малка е вероятността да има връзка, но все пак да си кажа хаха. Какъв е масовия проблем с третия стоп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_pz Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 (Редактирано) Влага в стопа...комбЕ ли е колата? ПС:Да не си помислите че съм някоя нова звезда ,SUNSHAI съм ама изядох "БАНАна" Редактирано 25 Март 2019 от koko_pz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 що тъй, какво направи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 25 Март 2019 Доклад Share Публикувано 25 Март 2019 (Редактирано) 3 hours ago, koko_pz said: Влага в стопа...комбЕ ли е колата? ПС:Да не си помислите че съм някоя нова звезда ,SUNSHAI съм ама изядох "БАНАна" Ами комби е(най-якото комби ). Има ли нещо ,което може да се направи или да си гледам кефа и да си бръмча с в8-то без да ги мисля нещата? Редактирано 25 Март 2019 от marinnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko_pz Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 И на мойто комби не работеше 3тия стоп та се наложи да го ремонтирам Преди 10 часа, Manniakk написа: що тъй, какво направи Щот една "мома" от мъжки род в форума много изнерви положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
face4uk Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Колеги някой да има излишна буксата която влиза в елмоторчето на ръчната ?Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Колеги, може ли да помоля за една дребна услуга, че не знам кой ме накара да го направя, ама сега мира не ми дава. Някой с 3.0ТДИ може ли да направи клипче на загрял мотор и да отвори капачка на масло леко и да го качи да видя нещо и да се успокоя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Здравейте колеги! Има ли начин да се спре автоматичното активиране на задната чистачка когато лостчето е в положение ауто и включа задна? Тръгва да чисти без значение дали е мокро или сухо като включа задна. И друго...за пръв път нещо се бъгна задната чистачка...прави си хода, но на прибиране обратно засича на около 15-20 сантиметра от нулевото положение и остава така докато не цъкна лоста да направи нов ход. Това засичане не го прави всеки път...явно тепърва започва някакъв проблем. Какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 1 hour ago, nichirenshu said: Да, ако е а левинс. Ами аз съм към Булстрад, обаче не помня какъв беше модела на имобилайзера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 50 minutes ago, Gangbango said: Здравейте колеги! Има ли начин да се спре автоматичното активиране на задната чистачка когато лостчето е в положение ауто и включа задна? Тръгва да чисти без значение дали е мокро или сухо като включа задна. И друго...за пръв път нещо се бъгна задната чистачка...прави си хода, но на прибиране обратно засича на около 15-20 сантиметра от нулевото положение и остава така докато не цъкна лоста да направи нов ход. Това засичане не го прави всеки път...явно тепърва започва някакъв проблем. Какво мислите? Това трябва да е този кодинг. А иначе май си имат проблем и се пълни от някъде с вода на авант. Audi automatic rear wiper – procedure Connect with module 09 – Cent. Elect.. Choose procedure 10 – Adaptation. Choose Channel 16. Read stored value. By default it should be 0. Change value to 1 and save it. Read stored value. Now it should be 1. Exit. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Мерси много! Ще пробвам процедурата. А самото зацепване на чистачката се получава на сухо стъкло. Ако е мокро си върви плавно. Ще чакам да се добъгне, ако е тръгнала и ще и мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 26 Март 2019 Доклад Share Публикувано 26 Март 2019 Преди 5 часа, Boikoff написа: Колеги, може ли да помоля за една дребна услуга, че не знам кой ме накара да го направя, ама сега мира не ми дава. Някой с 3.0ТДИ може ли да направи клипче на загрял мотор и да отвори капачка на масло леко и да го качи да видя нещо и да се успокоя? Излиза пара, не се притеснявай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 (Редактирано) Преди 11 часа, Gangbango написа: Мерси много! Ще пробвам процедурата. А самото зацепване на чистачката се получава на сухо стъкло. Ако е мокро си върви плавно. Ще чакам да се добъгне, ако е тръгнала и ще и мисля. Колега,елементарно е,смени перото на чистачката ,от годините се е втвърдило и за това ти зацепва когато е сухо.Когато чистачката е нова - перото е мекичко и няма как да ти зацепи дори и при сухо.Една чистачка е 15-20 лв,няма да те заболи много. Редактирано 27 Март 2019 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 те, че трябва да се сменят, трябва, но съм с чисто нови SWF на 2 месеца и вече едната в средата нещо не чисти перфе и супер много ме дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 ако не са качествени може да се втърдят много бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Да, в реда на нещата е да сменя перото. Ще търся качествено и ще видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Сложи BOSCH Aero Twin или Champion, това SWF Valeo, което си взел явно е менте или много заседяло по складовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 @Dan4ote Да не го мисля викаш. Иначе капачка не я смуче или издухва. Маслото не ми го пипа. Ама вчера като отворих и видях тая пара ли е пушек ли е се филмирах. Сутринта на студен двигател я нямаше, така че спирам да го мисля. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Какво работа имате там да ви пита човек Няма страшно на 1.9 освен,че пуши пръска и масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 Колеги, някой наясно ли е какво точно представлява полирането на стъклата, има едни в Пловдив които го предлагат и мисля да полирам челното стъкло, падали драскотини и тн. Интерисува ме процедурата и какво точно представлява и има ли файда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Март 2019 Доклад Share Публикувано 27 Март 2019 (Редактирано) 1 hour ago, kpematop said: Сложи BOSCH Aero Twin или Champion, това SWF Valeo, което си взел явно е менте или много заседяло по складовете. бях преди това с Bosch AeroTwin, по-доволен бях, вярно си е, но исках да пробвам SWF. Може и рамото да не ми притиска достатъчно добре точно там. @EHKOB: и на мен ми е интересно това полиране на челно или направо може да го сменя, ако няма къде Редактирано 27 Март 2019 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts