Gangbango Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Колеги, гледам, че много се срамувате да пишете, та ще запитам аз нещо. Обмислям да правя разни неща по спирачките и виждам, че предния апарат е сглобка. В нета не намирам теми, в които да е показано разглобяването. Има ли причина да се избягва разглобяване? Ясно е, че ще сваля апарата и съпорта, но ми се иска да отделя и предната част на апарата за да си работя по-спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 На кое казваш сглобка и за коя предна част питаш? Всъщност може би няма да е зле да споделиш малко повече ... какво обмисляш и т.н. Ето ти за 347мм как изглеждат нещата: имаш апарат и съпорт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Самия преден апарат е от две тела - едното е зад диска, в което е буталото, а другото е пред диска и двете са съединени с 4 болта. Отделно си е съпорта (поз.2) Искам да им дам малко цвят и за да го направя качествено, а не по бързата процедура, трябва да ги поразглобя, но без да развивам маркучите. Ако отделя двете части ще ми се улесни работата доста и ще мога да ги шкуря, шприцвам, боядисвам и лакирам по-удобно и в детайли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Закарай апаратите във фирма Торнадо да ти ги пръснат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Разгледах ги, доста добре изглеждат нещата, които са правили. Моя страх е от сваляне на апаратите и нуждата от последващо обезвъздушаване. На предишната ми кола Пасат 98' му правех сам всякакви щуротии, но на тази не знам какви капанчета има. Да не направя някой фал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Трябва ти машинка за обезвъздушаване, която прави 2 бара налягане и прекарва течността под налягане в ЕСП модула. Иначе с помпане на педала ще ти трябват 2-3 литра спирачна течност най-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 А трябва ли да се прави нещо през VCDS. Бях чел на времето за пасата, че се пускал с VCDS някакъв режим, който активира или отваря АБС-а (не съм сигурен, може и глупости да пиша), за да го обезвъздуши и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Колеги,Декоративният пластмасов капак на мотора на 4ф 3,0тди става ли и от други модели ауди,например а4,кю 7? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 (Редактирано) Изглежда, че капака е специфичен за 4F или поне така излиза по парт номерата. A4 B7 >>> 059103925S A6 C6 preface >>> 059103925BA Q7 >>> 4L0103925 Редактирано 10 Юни 2020 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 @P_PETKOV Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 11 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2020 Решетката за обикновената и S-line броня взаимозаменяеми ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2020 Централната да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kavdanski Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 (Редактирано) @Evgeni K. Здравейте. Много се извинявам , че пиша тук и не по темата най - вероятно, но ме пренасочиха към Вас, понеже се опитвам да намеря информация по vin номер за Ауди А6 2009г. Дали има възможност да разбета нещо повече за конкретната кола? Благодаря Ви предварително. Редактирано 12 Юни 2020 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 (Редактирано) Здравейте. Имам проблем с тръба на антифриза която изпуска намира се точно над двигателя, но за да се стигне до нея ми казват че трябва да се свали всичко отгоре и да се смени. Двигателя е 3ТДИ BMK 2005. Някой правил ли е това упражнение,? Че ми обявиха цена от 1300лв която честно казано ме изненадва. Редактирано 12 Юни 2020 от Broom текст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 @Broom: я кажи от кой град си и в кой сервиз си ходил? Да те насочим към истински такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 В подписа му пише София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 от телефона не излизат подписите в самите теми, трябва в профила да се гледат сега и да каже къде е ходил, аз залагам при Криско в Das Auto Service? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Сервиза не е толкова от значение, въпроса е до колко реална е такава цена. Отидох за друго и видяха този теч, който е бил отдавна и сега се оказа че е спешен. Тръбата е между двете глави отгоре и два дена работа било да се махне всичко отгоре и да се подмени. Ако някой е правил такова нещо ще съм благодарен да сподели впечатления. @Ovivo не е Das Auto сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Да да пет дни работа е ще знаеш заеви ти тия истории. Дали цената е реална емии за тоя сервиз дето си бил е реална очевидно. В друг ще е на половина в трети може да е на 1/3 и те така понеже нещата за много относително от към цени за части труд мруд и т.н. п.с. Искаш съвет за сервиз, а не казваш къде си бил малко странно ама здраве да е. Може някой да те прави пак там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 P_PETKOV кой сервиз препоръчваш за София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 то и два дни работа да е, 1300 лв...ако не са Das Auto Service (жалко, не познах) са или Порше или в някои случаи работещите на по-високи цени - дброс. От последния много хора са доволни и си поддържат там колите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 при мен трабата между 2те глави я платих 180 лв, 1000лв за смяна ебах го. моят двигател е 3.2 фси aukИзпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalkе да о пръстени и нови болтове и скоби не вярвам да са 1000 лвИзпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 12 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2020 Затова и Аз съм изненадан Shadow все пак я карам от години и прехвалените сервизи вече се оливат... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 13 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2020 Брум, та пратя при мойте майстори в Златоград. За 1300 лева ще идеш, ще ти направят колата, ще се върнеш и 2 месеца всяка седмица ще ти пекат агне и ще ти го пращат по Еконт за тяхна сметка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 13 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2020 за добрите хора в Златоград. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts