Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Колеги, гледам, че много се срамувате да пишете, та ще запитам аз нещо. Обмислям да правя разни неща по спирачките и виждам, че предния апарат е сглобка. В нета не намирам теми, в които да е показано разглобяването. Има ли причина да се избягва разглобяване? Ясно е, че ще сваля апарата и съпорта, но ми се иска да отделя и предната част на апарата за да си работя по-спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кое казваш сглобка и за коя предна част питаш?

Всъщност може би няма да е зле да споделиш малко повече ... какво обмисляш и т.н.

 

Ето ти за 347мм как изглеждат нещата: имаш апарат и съпорт.

image.thumb.png.5a857ed76d1dfe5c9991920310199858.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия преден апарат е от две тела - едното е зад диска, в което е буталото, а другото е пред диска и двете са съединени с 4 болта. Отделно си е съпорта (поз.2)

Искам да им дам малко цвят и за да го направя качествено, а не по бързата процедура, трябва да ги поразглобя, но без да развивам маркучите. Ако отделя двете части ще ми се улесни работата доста и ще мога да ги шкуря, шприцвам, боядисвам и лакирам по-удобно и в детайли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах ги, доста добре изглеждат нещата, които са правили. Моя страх е от сваляне на апаратите и нуждата от последващо обезвъздушаване. На предишната ми кола Пасат 98' му правех сам всякакви щуротии, но на тази не знам какви капанчета има. Да не направя някой фал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти машинка за обезвъздушаване, която прави 2 бара налягане и прекарва течността под налягане в ЕСП модула. Иначе с помпане на педала ще ти трябват 2-3 литра спирачна течност най-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А трябва ли да се прави нещо през VCDS. Бях чел на времето за пасата, че се пускал с VCDS някакъв режим, който активира или отваря АБС-а (не съм сигурен, може и глупости да пиша), за да го обезвъздуши и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Декоративният пластмасов капак на мотора на 4ф 3,0тди става ли и от други модели ауди,например а4,кю 7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда, че капака е специфичен за 4F или поне така излиза по парт номерата.

 

A4 B7 >>> 059103925S

A6 C6 preface >>> 059103925BA

Q7 >>> 4L0103925

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Evgeni K. Здравейте. Много се извинявам , че пиша тук и не по темата най - вероятно, но ме пренасочиха към Вас, понеже се опитвам да намеря информация по vin номер за Ауди А6 2009г. Дали има възможност да разбета нещо повече за конкретната кола? Благодаря Ви предварително. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. 

Имам проблем с тръба на антифриза която изпуска намира се точно над двигателя, но за да се стигне до нея ми казват че трябва да се свали всичко отгоре и да се смени. Двигателя е 3ТДИ BMK 2005. Някой правил ли е това упражнение,? Че ми обявиха цена от 1300лв която честно казано ме изненадва.

Редактирано от Broom
текст
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от телефона не излизат подписите в самите теми, трябва в профила да се гледат :)

сега и да каже къде е ходил, аз залагам при Криско в Das Auto Service? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза не е толкова от значение, въпроса е до колко реална е такава цена.

Отидох за друго и видяха този теч, който е бил отдавна и сега се оказа че е спешен. Тръбата е между двете глави отгоре и два дена работа било да се махне всичко отгоре и да се подмени.

Ако някой е правил такова нещо ще съм благодарен да сподели впечатления.

@Ovivo не е Das Auto сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да пет дни работа е ще знаеш заеви ти тия истории. Дали цената е реална емии за тоя сервиз дето си бил е реална очевидно. В друг ще е на половина в трети може да е на 1/3 и те така понеже нещата за много относително от към цени за части труд мруд и т.н.

 

п.с. Искаш съвет за сервиз, а не казваш къде си бил малко странно ама здраве да е. Може някой да те прави пак там :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и два дни работа да е, 1300 лв...ако не са Das Auto Service (жалко, не познах) са или Порше :) или в някои случаи работещите на по-високи цени - дброс. От последния много хора са доволни и си поддържат там колите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен трабата между 2те глави я платих 180 лв, 1000лв за смяна ебах го. моят двигател е 3.2 фси auk

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

е да о пръстени и нови болтове и скоби не вярвам да са 1000 лв

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брум, та пратя при мойте майстори в Златоград. За 1300 лева ще идеш, ще ти направят колата, ще се върнеш и 2 месеца всяка седмица ще ти пекат агне и ще ти го пращат по Еконт за тяхна сметка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...