Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

Аз минавах преглед в СБА Лозенец и като не съм и предполагам, че нещо такова може да счупи нещо по колата, не съм и обръщал внимание дали я дърпат или не. Повече ме интересуваше как мерят отработените газове. Ръчната си ми работи още колега, не го мисли чак толкова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната и без спирачка се пуска...

В движение на един паркинг реших да натисна копчето за 2-3 секунди и се пусна. На торсена му се разказва играта сигурно. Зимата на сняг също съм я дърпал в движение, имам чувството че и предните колела блокираха заради торсена.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната не се ли пробва на неутрална? Не се ли разкачат тогава преден от заден мост ... или бъркам?

Щото на ръчна кутия на свободна няма проблем ...

Ако не е проблем някой запознат да каже, че да знам какво да правя ... или по точно за какво да гледам като ида на преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата се движи и "дръпнеш" ръчната се активират спирачките и на 4-те колела но не с моторчетата,а с помпата на ABS-а.Не сте ли пробвали в движение да дръпнете кочето???:razz:Не знам на валяците когато се въртят само две колела дали ще се отчете като движение и ще активира този режим, или моторчетата на паркинг спирачката като при спряна кола :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/30/2018 at 10:38 AM, Fr0sT said:

Ето за крушките:

 

https://am-application.osram.info/en

Благодарско, колега! Много полезно. Само на задния плафон не успях да разбера какви са, но са или T4W или C10W

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах днес преглед, ръчната не я пипахме. Беше супер готин човека, пускахме на задните колела 2 пъти валяка, най-вероятно втория да отчете за ръчната и така :) Доволен съм, ГТП-то беше супер чисто, културен служител. Каза, че скоро обаче може да се въведе някъв уред за мерене на шум и вече не е сигурен дали ще мина :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, OvivO said:

Благодарско, колега! Много полезно. Само на задния плафон не успях да разбера какви са, но са или T4W или C10W

 

Ако под заден плафон имаш предвид този вътре в купето, го дава C10W, за задния номер отвън - C5W.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната работи по два начина аз я пробвах на валяците няма проблем :)  ,Като я дръпнеш без да задържаш е ръчна. ако задъжиш 3 секунди е спирачка с 4 колега без ABS и ESP  функция .. пише го и в  книжката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, реално няма нищо страшно да си дръпне, Ползва се при авариен режим, ако по някаква причина ти откажат спирачките, все пак да имаш начин да спреш... Колко е ефективна не съм тествал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз четох в книжката ама не разбрах, май на светофар може да се ползва вместо да държиш спирачката, както при някои коли има “auto hold”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая ръчна е направена да тръгваш на наклон, като си сложил колана даваш газ и колата тръгва, пускайки ръчната. Другото със задържането е ако има авария в спирачките. В движение си хваща, но на тая кола да дърпаш ръчната в движение е рязко малоумно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен ако на старата ти кола копчето за отваряне на прозореца не е на централната конзола...

Аз така като минах от БМВ 3ка на А6 и първо там посягах.:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група, трябва ми малко помощ. Търся ъпдей за MMI стара верси 1110 или 2ххх нещо. Дали някой я има?

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, EHKOB said:

Не разбрах нищо от написаното колега хахах:hilezh:

Съжалявам, от телефона и в бързината...

Ако си на ръчна и същевременно двигателят работи, на D скорост си и си с колан, при подаване на газ, ръчната се изключва сама.

На светофар значи може да си пуснеш ръчната и като светне зелено - само газ и тръгваш. Но не е оферта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е снимка на металната тръба, точно след дросела на А4 3.0tdi. Както знаете точно там има болт който реално не служи за нищо. Искам да го заменя с фитинг който да свързва тръбата с маркуч към бууст метър.

Някаква идея къде в България/Интернет да търся такова нещо. Май се води пневматичен фитинг 1х8мм коляно.

e89571dad96cf887f1ff6c22be2b5e3c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Функцията на тая ръчна да държи по светофарите колата е била ок, когато колата е била нова. Лично на моята й отнема поне секунда докато се изключи и се чува някакъв звук като от трансформърс. Абсурдно ще е да я чакам :D Скоро се возих в един чисто нов Гоуф, там се изключваше значително по-бързо, но вадеше почти същия звук на някакво скърцане/стържене . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях ги преди месец, може би намаля, но не изчезна :) Не е нещо фрапиращо, аз съм просто прекалено педант и на всеки звук обръщам внимание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто са направени ужасно тъпо, 2-3 месеца докато са нови накладките спират и после пак. На 4G е същата работа, но почват да скърцат малко преди да ти светне чека за накладки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...