lmbr Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Аз минавах преглед в СБА Лозенец и като не съм и предполагам, че нещо такова може да счупи нещо по колата, не съм и обръщал внимание дали я дърпат или не. Повече ме интересуваше как мерят отработените газове. Ръчната си ми работи още колега, не го мисли чак толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Ръчната и без спирачка се пуска... В движение на един паркинг реших да натисна копчето за 2-3 секунди и се пусна. На торсена му се разказва играта сигурно. Зимата на сняг също съм я дърпал в движение, имам чувството че и предните колела блокираха заради торсена. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Ръчната не се ли пробва на неутрална? Не се ли разкачат тогава преден от заден мост ... или бъркам? Щото на ръчна кутия на свободна няма проблем ... Ако не е проблем някой запознат да каже, че да знам какво да правя ... или по точно за какво да гледам като ида на преглед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Когато колата се движи и "дръпнеш" ръчната се активират спирачките и на 4-те колела но не с моторчетата,а с помпата на ABS-а.Не сте ли пробвали в движение да дръпнете кочето???Не знам на валяците когато се въртят само две колела дали ще се отчете като движение и ще активира този режим, или моторчетата на паркинг спирачката като при спряна кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 On 5/30/2018 at 10:38 AM, Fr0sT said: Ето за крушките: https://am-application.osram.info/en Благодарско, колега! Много полезно. Само на задния плафон не успях да разбера какви са, но са или T4W или C10W Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Минах днес преглед, ръчната не я пипахме. Беше супер готин човека, пускахме на задните колела 2 пъти валяка, най-вероятно втория да отчете за ръчната и така Доволен съм, ГТП-то беше супер чисто, културен служител. Каза, че скоро обаче може да се въведе някъв уред за мерене на шум и вече не е сигурен дали ще мина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 9 hours ago, OvivO said: Благодарско, колега! Много полезно. Само на задния плафон не успях да разбера какви са, но са или T4W или C10W Ако под заден плафон имаш предвид този вътре в купето, го дава C10W, за задния номер отвън - C5W. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Ръчната работи по два начина аз я пробвах на валяците няма проблем ,Като я дръпнеш без да задържаш е ръчна. ако задъжиш 3 секунди е спирачка с 4 колега без ABS и ESP функция .. пише го и в книжката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 да, реално няма нищо страшно да си дръпне, Ползва се при авариен режим, ако по някаква причина ти откажат спирачките, все пак да имаш начин да спреш... Колко е ефективна не съм тествал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Аз четох в книжката ама не разбрах, май на светофар може да се ползва вместо да държиш спирачката, както при някои коли има “auto hold” Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Вдигаш ръчната и като дадеш газ и си на D с колан и сама се гаси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EHKOB Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Не разбрах нищо от написаното колега хахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Тая ръчна е направена да тръгваш на наклон, като си сложил колана даваш газ и колата тръгва, пускайки ръчната. Другото със задържането е ако има авария в спирачките. В движение си хваща, но на тая кола да дърпаш ръчната в движение е рязко малоумно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Освен ако на старата ти кола копчето за отваряне на прозореца не е на централната конзола... Аз така като минах от БМВ 3ка на А6 и първо там посягах. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Здравейте група, трябва ми малко помощ. Търся ъпдей за MMI стара верси 1110 или 2ххх нещо. Дали някой я има? Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 2 hours ago, EHKOB said: Не разбрах нищо от написаното колега хахах Съжалявам, от телефона и в бързината... Ако си на ръчна и същевременно двигателят работи, на D скорост си и си с колан, при подаване на газ, ръчната се изключва сама. На светофар значи може да си пуснеш ръчната и като светне зелено - само газ и тръгваш. Но не е оферта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Аз лично не бих си играл с ръчната по сфетофарите Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Това е снимка на металната тръба, точно след дросела на А4 3.0tdi. Както знаете точно там има болт който реално не служи за нищо. Искам да го заменя с фитинг който да свързва тръбата с маркуч към бууст метър. Някаква идея къде в България/Интернет да търся такова нещо. Май се води пневматичен фитинг 1х8мм коляно. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2018 Нелас, Европарт, Дом на камиона, Папе хидравлики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Функцията на тая ръчна да държи по светофарите колата е била ок, когато колата е била нова. Лично на моята й отнема поне секунда докато се изключи и се чува някакъв звук като от трансформърс. Абсурдно ще е да я чакам Скоро се возих в един чисто нов Гоуф, там се изключваше значително по-бързо, но вадеше почти същия звук на някакво скърцане/стържене . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Като си смениш накладките звука изчезва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Сменях ги преди месец, може би намаля, но не изчезна Не е нещо фрапиращо, аз съм просто прекалено педант и на всеки звук обръщам внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Просто са направени ужасно тъпо, 2-3 месеца докато са нови накладките спират и после пак. На 4G е същата работа, но почват да скърцат малко преди да ти светне чека за накладки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 N1995 имаш ли някаква стара версия на MMI update? Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Наспами целия форум с тая стара версия на MMI! VBI ти писа преди сто години, че я има да му пишеш да ти я даде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts