tonko2.0T Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 DTM джантите 18" на Марто нямат нищо общо със съответните такива 17" за Б7.За цени да не говорим. Аз не бих ги сменил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Са ще видиш Марто как ще тества или Дейтъна в тоя размер или Дебика-та дали държат на наще дуПки ... то друго притеснително за тия гуми (освен страничния борд ) от този клас няма ... на мокро класовете са високи,на икономия също,усилени са с предпазен борд за джантата ... какво друго може да ми поднесе изненада - незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Адаш за мен ли говориш? Дайте отзиви нексен https://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/3007010220583658/, или https://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/3007010252026670/? Имам и опция за чисто нови нексени 245/45/18 дот 17 за 125 лв/бр, но на джанта 8J ги дават на предела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 (Редактирано) Това било индонезийски завод работещ с технология на континентал, дали е градска легенда http://www.accelera.bg? Редактирано 8 Май 2018 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 8 hours ago, martinich said: 245/45/18 дот 17 за 125 лв/бр, но на джанта 8J ги дават на предела. Точно в златната среда са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Дават ги максимално 245. Идеално 225/235, минимално 215. някой с отзиви за тия менте бриджстони, деитън туринг 2 ХЛ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 225 е малко, но 235 е перфектното - борда, трябва да работи (пази и джантата), а не да е неизползваем Вариантите са или Дейтъна или Ханкука - едното в евтиния клас, а другото във високия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 преди 56 минути, martinich написа: ... кой с отзиви за тия менте бриджстони, деитън туринг 2 ХЛ? Явно е настъпила повсеместна финансова криза ...Нешо което определя пряко безопасността, разхода на гориво и комфорта. Ще се експлоатира поне 3г. и да се правят сметки как ще спестиш дребни суми с Дебица и други подобни ... Аз не го разбирам. По въпроса - Дейтън не правят балони, здрави са и дотам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Аз пък да съм сигурен,че съм се преебал с евтинджосите,съм склонен да тестваме две еднакви коли,по задвижване,тегло,марка и модел,с еднакви джанти но гуми от евтин и скъп клас в еднакви условия,да видим за каква безопасност става въпрос,това е най-реалното,другото са евро-стикери и моабети. Защото никой не ми гарантира на смотания асфалт ако въобще е такъв,че с Мишелин-а ще спра 10-20 ... метра преди да спре Дайтона,Дебиката и производните им. Както и че тъй наречения мек борд на Континентала няма да стане на жабки или да скъса тел и да се изкриви,така ли е или греша? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Те и едни тестваха инструментите от Lidl... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy3 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Аз съм късал веднъж борд на конти, в ръбче на бордюр, бързах, не събразих завоя и превзех бордюра. Не мисля, че има гума, която да удържи подобен удар. Карам само конти, като нови 6-7 комплекта съм сменил, и 2-3 заварено положение от 15-ки до 18-ки, зимни и летни. Драма с "меки бордове" не съм имал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Не знам как само в Бг се оплакват от Конти, явно са свикнали да превземат бордюри и да карат офроуд Аз съм доволен от зимните си Контита Марто, я се "набутай" с приятните гуми на добра цена и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_psg Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Преди 4 часа, MAPTO7007 написа: Аз пък да съм сигурен,че съм се преебал с евтинджосите,съм склонен да тестваме две еднакви коли,по задвижване,тегло,марка и модел,с еднакви джанти но гуми от евтин и скъп клас в еднакви условия,да видим за каква безопасност става въпрос,това е най-реалното,другото са евро-стикери и моабети. Защото никой не ми гарантира на смотания асфалт ако въобще е такъв,че с Мишелин-а ще спра 10-20 ... метра преди да спре Дайтона,Дебиката и производните им. Както и че тъй наречения мек борд на Континентала няма да стане на жабки или да скъса тел и да се изкриви,така ли е или греша? Да,всички търсещи да минат тънко с евтини гуми се самоуспокояват по този начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Не се успокоявам ... чисто и просто обичам принципа - Око да види,ръка да пипне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 7 hours ago, MAPTO7007 said: 10-20 ... метра преди да спре Дайтона,Дебиката и производните им. Достатъчно е един метър по-рано да спреш....че втора такава кола няма да намериш...и ще трябва да вземеш Б8-ца 10 hours ago, martinich said: Дават ги максимално 245. Идеално 225/235, минимално 215. Не знам защо се дъвче през няколко години - тази таблица без височината на гумата е безмислена. Джанта 8" е точно по средата на нормата за 245/45.... A8 с оригинални джанти 8" е с гуми 255/55. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 9 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 преди 34 минути, robobug написа: Достатъчно е един метър по-рано да спреш ... Врии от такива коли,само пари да има С мойто пенсионерско каране и сегашните M.PS3 ще ме изкарат но впредвид интензитета на пътуване при мен,не ми се рискува с гуми на ограничител пък били те и премиум марка,а наистина на сух асфалт се държат впечатляващо добре въпреки 4-те си милиметра грайфер,на мокро ги няма то е ясно. Е ся карах едно В7 на предно с 4 чисто нови Дейтън-а на 16-ки в стандартен размер,колата имаше добро поведение на пътя,даже ни ми се сториха толкоз шумни за 72Дцб. Но пипайки страницата ми се видя мека,да не са XL-ки,а са стандартни,грайфера е мек и свеж и мисля,че ще покрият нормата на евроетикета. Произведени в Италия пишеше ... ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Усещам как ще мине лЕтото в избор на гуми, те така между другото. . Което ми напомня че вече 2ра седмица сменям на тръцко летните гуменки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Преди 3-4 години бях купувал 4 чисто нови и много пресни дайтонки. На второто лято ми се сториха доста вдървени. Зимата продадох колата и го подарих . Аз лично не съм доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 (Редактирано) Такива Дайтони или друг модел,това е важно уточнение колега. п.п Днес приемам и подаръци,може и колективни така да се каже Редактирано 10 Май 2018 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 10 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 (Редактирано) Реших се да тествам и взех: Dayton Touring 2 - 235 40 18 XL FR DOT 0718 (Made in Italy) 7.1мм. измерен грайфер на гумата като нова. Края на лятото ще пиша първи отзиви и така нататък ... Редактирано 10 Май 2018 от MAPTO7007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 10 Май 2018 Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Те до края на сезона сигурно, ще издържат по интересно, ще е следващия сезон, че оплакванията са от втората година нататък. Иначе честито и безаварино Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 11 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Една малка и незначителна подробност,която сподели гумаджията с учудване,че две една от тях не показа че има нужда от тежести,а другите са с по 10-15 грама ... изненадан беше и каза: Явно са вдигнали качеството на въорисните. п.п Оплакванията не ги знам,щот май преди 4.5 години модела не е бил Touring 2 .... но колегата не уточни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Карам фокуса с Dayton,първото лято ОК,второто към края на септември на мокър асвалт почнаха да се държат като гуми на 6 години.Сега ще им е трето лято,но ги сложих само защото колата не се кара в голям град и почти никога извънградско. Шума е доста голям. Не бих купил повече тази марка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Колеги, нека се уточняват малките подробности, като- размери, модел, дот и т.н. на коментираните гуми, защото е кат определението - малко бременна То, няма прилика в тестовете на ADAC м/у два размера на един модел, а тук се обединяват коментарите до- и аз имах Дейтън Марто, малкото баланс е показателен за качеството на изпълнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 11 Май 2018 Доклад Share Публикувано 11 Май 2018 Общо взето има голяма прилика в тестовете на АДАК - обикновено премиум марките са на първите места. Независимо от модела, размера и годината на теста. "Обикновено", защото винаги има и изключения. Това, че гумата няма нужда от баланса е много хубаво....но няма много общо с представянето й в пътни дисциплини като спирачен път, аквапланинг, шум, стареене..... С любопитство ще очаквам отзиви при втория сезон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване