pavel77 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Здравейте, моля за съвет за следната обява https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-a6-limousine-2007-occasion?index=5&make=5&model=39&priceto=7500&st=1&vehid=5497992&vehtyp=10&yearfrom=2007&returnurl=%2fde%2fautos%2faudi--a6%3fmake%3d5%26model%3d39%26priceto%3d7500%26st%3d1%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2007%26r%3d5 какво да се гледа по автомобила, обслужване и евентуално поставяне на газова уредба на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Търси 3.0i или 4.2i , щом искаш да слагаш газова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 (Редактирано) 3.2FSI и газ ще е малко приключние с не много ясен край ... 3.0 е малко като бялата лястовица. Има 2.4, но той мисля е само ръчка когато е quattro. Ta в крайна сметка ти остава 4.2i ако искаш автоматк, quattro и газ. Иначе колата от обявата има доста екстри, също така VIN номера го има на една от снимките та можеш да провериш какво е правено по колата в Ауди. п.с. Мисля, че принс имат китове за течна фаза, но едва ли ще ти хареса цената ... Редактирано 27 Февруари 2018 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Както са ти казали колегите, тоя мотор и газ - цЪ. 3.0i като безпроблемност/лесна газификация/прилична динамика е чудесен вариант, стига да успееш да намериш такъв за продажба. @VBI може да каже повече по въпроса с този мотор, газифицирането му и поддръжката. 3.2FSI е със вериги, чиято смяна е малко над 3к с труда. Иначе е приятен мотор. @Lo_Ridah може да разкаже повече за него. И както е казал Ауди фен-а, 4.2i 335 коня ти е чудесен вариант, здрав като куче, върви безпроблемно на газ и е много приятен за каране. Харчи доста, скъп е за поддръжка, но в този клас евтино почти няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Веригите почват да тракат осезаемо при студено палене, когато им наближи времето за смяна, чат пат бие мисфайъри, ако има с какво да следиш колата в движение. Вариантите за смяна са 2 - евтин и не съвсем сигурен -да се сменят само горните обтегачи. Да се сменят де що има верига, обтегач, банани и прочие. Първия вариант е около 100-1500лв втория е около 3. При смяната само на горните обаче, не е сигурно в кой момент си хванал да сменяш и дали горните 2 обтегача на веригите не им предстои да сдават екипа. Съответно има риск да се вкараш повторно във филма със смяната. При 4.2 пак е с вериги играта, 3.0 май не е така. Това за еригите. Ако ще караш на газ гледай за първото 4.2. 3.2 само на бензин. На газ - виждал съм но няма Има някакви хора, предлагащи газови уредби, но 1) скъпи са самите уредби; 2) реално не караш на газ, а в някакво съотношение газ/бензин. И къде точно излиза сметката не е сигурно. Градския разход на бензин е 15-16-17 на 100, на дълго с кротко каране е около 9/100, при понастъпване се качва Моята е ръчка куатро, предполагам автомата ще гори малко отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 В d-bros сервиза съм виждал едно A6 3.2FSI на газ. Нямам представа с каква точно система е колата, но очевидно не е невъзможно да се газифицира, а може би не е и чак толкова безсмислено. Аз лично бих проучил как стоят към момента нещата с газта при този мотор преди да го отхвърлям като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Възможно е естествено. Цената за Романо е 3000 лева с монтажа. Базово с цилиндрична бутилка. Ако искаш тороидална ще доплащаш. Разхода на бензин е 25% от общия. Като общия се повишава леко. Т.е. ако на бензин ти гори 10/100 = на 20лв а с уредбата е 9 газ + 2 бензин = 13 лева Тоест пестиш 7 лева на 100км 70 лева на 1000км 700 лева на 10 000км 3500 лева за 50 000км. Всеки сам да си прецени има ли смисъл или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 АЕБ от няколко години имат нови компютри за ФСИ. Отскоро има софтуер и за по-старите мотори. Промоцията на Ланди е 2100лв за 6 цилиндъра. Чичкото от Ланди твърди, че с техния софтуер се харчи около 10% бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 (Редактирано) Преди 14 часа, JusttRelaxx написа: ... 3.0i като безпроблемност/лесна газификация/прилична динамика е чудесен вариант, стига да успееш да намериш такъв за продажба. @VBI може да каже повече по въпроса с този мотор, газифицирането му и поддръжката. ... Преди 9 часа, nichirenshu написа: И 2.4 също е с вериги, както и дизелите. Може би 3.0 бензина е с ремък. Ако вече н е са сменяни, ще трябва да ги смени. Да, 3.0 двигателя BBJ е с ремък, пълното му обслужване с части с отстъпка от Порше излиза около 1500лв - това ако се сменя абсолютно всичко, което дават да се прави от Порше. Като я взех моята ѝ направих пълно обслужване с оригинални части от Порше (взех ги от @Raino с за да съм спокоен). Смяна на масло и филтри излиза около 250лв (6.3л масло Shell 5w40, маслен, въздушен, салонен филтър и труд). Маслото сменям на 12 000км, като на пробег от 10 000км обикновено ѝ доливам малко под 1л. Карам я на газ (ГИ LandiRenzo), разход в града 16.5-18.5/100, сега в големите задръствания заради снега стига почти до 20/100 газ. Извънградското е около 12/100 при каране по магистрала с темпомат със скорост 140км/ч, при по-ниски скорости (например в Гърция) ми е давала и под 11/100 на газ. Като цяло съм много доволен от колата - здрава, сравнително евтина поддръжка, минал съм над 60 000км за почти 3 години. Като скъпа част мога да посоча дебитомера - оригинален в Порше, без отстъпки е 686лв, има заместители по около 300лв, но не карат много. Така че ако се намери А6/4F с BBJ двигател ще е много добър избор според мен, единствено че с този двигател ги правят до края на 2006 година ако не се лъжа. Редактирано 28 Февруари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavel77 Публикувано 28 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Благодаря за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Ходи виж тази https://m.mobile.bg/details/11502394482354112 ако ще слагаш газ. Въпреки, че цената е малко висока ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 28 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 8 hours ago, manoleo said: В d-bros сервиза съм виждал едно A6 3.2FSI на газ. Нямам представа с каква точно система е колата, но очевидно не е невъзможно да се газифицира, а може би не е и чак толкова безсмислено. Аз лично бих проучил как стоят към момента нещата с газта при този мотор преди да го отхвърлям като вариант. Познавам човек с 3.2 на газ 1100 евро му е излезнала(по раковска, пресичаш сливница посока козлоду, преди него вдясно по пряката са му я слагали) , харчи 80% газ и 20% бензин, никакви проблеми няма , пътува много по европа, за 1-2 месеца беше минал 13к км., мисля че от 2-3 години я има к каза че е супер доволен, беше ми интересно и го поразпитах, щом си я кара и не я продава предполагам е доволен!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване