liobo Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 (Редактирано) Здравейте, Преди месец направих огромна грешка - продадох си първата кола след 2 години безпроблемни километри и сега всеки ден съжалявам. Стотака беше 2.0Е с AAD двигателя и до предпоследния му месец не ми беше правил нито един проблем (газовата веднъж се насра ама нея не я броя). Не знам дали това е типична безпроблемност на тези коли но съм решил да си взема пак такава и за това ми е нужна вашата помощ. Откакто я продадох минах през всякакви коли в търсене на нова, модели до 2009 на различни марки но само Ауди 100 резонира с мен и предпчиам градския пред това да притежавам неправилния автомобил. Насочил съм се да си взема 2.3 двигателя, и ако не ме разубедите, с куатро. Проблема е че не знам много добре колко сериозно може да се окаче положението с една стабилна реставраця финансово. Дали според вас в по-лош случай на екземпляр мога за до 3-4 хиляди лева да въведа в прилично състояние с куатро и петак, пък и 2.8 да е ако не е фрапиращо по-скъпо пак бих си взел, но не държа изобщо на бързина. Всякаква помощ, съвети, линкове към обяви оценявам много. Благодаря предварително! Редактирано 8 Март 2018 от liobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Умря тая работа отдавна. Нито Ц4ки има останали неизгнили, нито петаци има за части. Търси нещо по-ново - б5 или ц5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Защо да няма неизгнили. Моята от 1996 я продадох преди 2 години и беше идеална като ламарини Но е вярно, че са много стари вече и всичко е възможно да се развали от старост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Ми колега щом си решил да си купиш пак 100-ца защо трябва да те разубеждава някой,има доста запазени така,че парите в джоба и отиваш да си гледаш...аз бих сменил 100-така само за Алфа 166 и нищо друго...успех с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 2.3 е с механична инжекция и е много лаком мотор. Огледай се в нещо друго. Но задачата да намериш запазено C4 е трудна, при това доста. Бившето ми C4 се продава, 2.5TDI AEL 143к.с на предно, 6ск, комби в много добро техническо състояние, цената е +-2500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 8 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Разубеждаването беше дали да е с куатро, много ми се иска да има но нямам идея до колко е разумно да се занимавам с такава система. Проверих всички сайтове за сега и нищо излъчващо надежда не намерих, още по-зле е че всичко е далеч от мен. Иначе да разбирам че просто съм се бил случил на кола която няма изгнило и ръжди, не всички могат да се похвалят с това, така ли? Моята беше адски занемарена откъм ламарини, беше с катастрофи и какви ли не удари и реших че щом на нея не е тръгнало, на другите ще е още по-добре положението с ръждата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Март 2018 Доклад Share Публикувано 8 Март 2018 Или дизела или 2.8. в краен случай АДР Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Гледай и А6/С4, купето е същото като на 100-цата, но с някои подобрения. Ако можеш да намериш 2.6/2.8 мотор, quattro ще е най-добрата комбинация. Има и с 1.8 (ADR) и 2.0 (ABK) с ел. инжекцион, но няма да са quattro. Ламарините ако не са сменяни с китайски заради удар трудно гният до състояние да не могат да се оправят. При всички положения ще се налага някаква реставрация в предвид на годините на които ще е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Аз бих погледнал тази, поне на снимки не изглежда много изтормозена https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11518815191826383&slink=6ef3k8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 9 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Това не е ли двигателя с 30 клапана? Това възможно ли е да се ремонтира ако се окаже че не е в добро здраве? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Март 2018 Доклад Share Публикувано 9 Март 2018 Да същият е, слагат и в С5 купето.Относно ремонтите кажи какво визираш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liobo Публикувано 12 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2018 (Редактирано) Щеше да е хубаво ако знаех какво визирам, човека на който щях да разчитам да ми ремонтира колата ще ме изгони от сервиза ако отново му се появя със стотак , изобщо не ми позволи да повдигна темата да ми намери друго читаво. Съдейки по отговорите ви е с добра причина. Единственото нещо което знам е бюджета ми: до 2.5к за покупка и средно 500 лева на месец за реставрация мога да отделя, но нямам абсолютно никаква идея какво мога да постигна като резултат. Дано не ме мислите за кретен . Ако кажете че няма да стигна далеч се отказвам поне за сега от идеята и спирам да ви досаждам и ще мисля пак като приключа със стажовете и университетите. Поздрави Редактирано 13 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване