zafirovp Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Единствено използвам перото да сваля 1-2 предавки преди да изпреваря ТИР по планински път понеже кикдауна много рита в кръста. На 3.0 тди му трябва поне половин секунда преди да превключи след натискане на перото, което е странно като се има предвид че на Д и С превключва доста бързо. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 (Редактирано) 2 minutes ago, ivo.petkov said: Да D малко не се ориентира правилно поне при мен ... при големи нанадолнища а на баир леко да олекне и минава на горна после връща и така ... Нещо от сорта имах предвид и аз. Редактирано 20 Март 2018 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 (Редактирано) Ако се напомпи два пъти бързо газта, пак връща една предавка надолу. На S е яко при изкачване, аз рядко карам по планински път със завои и то сам. Последно беше Асеновград - Пампорово и много се израдвах С перата бавничко сменя, да, докато компа прецени дали не искаш да се базикаш с кутията...а ако се базикаш - не сменя П.П. с перата в завои вярно е криво, веднъж в завой съм цъкнал перото за предавка надолу и съм върнал на първа и давам газ, гледам оборотите се вдигат, а колата не набира особено много и хлъц - реших, че кутията роди след това ми олекна! Редактирано 20 Март 2018 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Гавра е да сложат перата на волана а не на колоната.При волан на 180 градуса ходи разбирай кое перо какво прави. При кола от типа на А6 е съвсем допустимо, все пак не е спортна бегачка, но при S6 и RS6 е гавра. На Кайена пък бяха сложили копчета за превключване все едно за усилване на радиото и то при това + и - от ДВЕТЕ страни. Като се засилиш малко и ти се вдигне адреналина е въпрос на късмет в кой край ще натиснеш копчета, добре че поне не ти дава да сваляш предавки на прекъсвач. При стария боксер е същата работа, добре че при 911 са се усетили. Има едни джажи където се лепят на самите пера и така поне е по-удобно но на А6 седи малко прекалено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Само с перата сменям аз, за изпреварване, завои и т.н. Кикдауна при изпреварване е едно 2 секунди след като залепиш педала, с перата мога да си наглася оборотите доста преди това. В завой пък не ми се е случвало да сменям с навит волан, преценяваш преди да влезеш в завоя и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Кикдауна не сменя само предавка на долу и не е 2 секунди ако си на s Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 И перата не сменят само предавка надолу и ако си на С мен поне кикдаун не ми е трябвал. За по-дълго време обаче С-а поне на мен ми е шумно и ако найстина не се налага не го ползвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 На фейслифта след някой и друг километър, общо взето след 220-230к се активира ЕГР-а да работи заради дюзите, да намали азотните окиси и колата се разхарчва. Това съм го забелязал на CANA, CDYA и CCWA. Тогава разхода отива на 14-16. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Тия коли каквото и да ги правиш си харчат в града, на извънградско са си супер. Те затова и са правени за дълги разстояния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 (Редактирано) Хайде и аз да споделя. 3.0 тди първия мотор с 224к.с. С ремап и в момента 286к.с и 620Nm. Извън града да кажем 8.5, ама рядко поради това че карам 160-200 и съм свикнал да виждам около 10/100! В града карам на на къси разтояния и поради това предполагам съм се закрепил на 18-22! Поради тази причина я ползвам само за извън града, а тук си карам старата а4 б5 1.8т на газчица. На таз кола определено силата и комфорта е за дълги пътувания. Редактирано 22 Март 2018 от fxa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Трябва да караш по 1-2км, за да ти дава 18-22. Мойта Вагина ми дава 14.5 средно в града зимата, на къси растояния е 16-17 за по 2-3км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 (Редактирано) Работата ми е на около 5км и един светофар. За десетте минути в които пътувам даже неможе да загрее. За това и нямам претенции за големия разход. Забравих да добавя че винаги карам с добавка за горивото. Редактирано 22 Март 2018 от fxa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Аз ако карам на такова растояние ще ми даде 15-16. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Аз съм на 4 км и около 7 светофара и се въртя около 15 +-0,5 за цялата зима засичано пълно пълно и сипвам след като светне резервата. Това ми е основния маршрут, не съм карал само по него, но само в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Ами това отново потвърждава, че мотора е сполучлив за дълги разстояния само. На къси защо харчи толкова не знам, то вярно, че дюзите са като на тир, ама на дълго съм постигал разход и под 6 по борд с лежерно каране, а пък в града под 14 на къси разстояния не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 На мен работата ми е на 15 км, но само магистрала и пак не загрява. Махнах тръбата която смуче студен въздух от решетката и май е по-добре. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Картон пред кулерите ще ти помогне само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 А защо пред кулерите? И това картонче ще помогне ли за моя проблем с изтиването когато карам по нанадолно зимата? Смених термостата и не се оправи.Градусите ми падат до към 65- 70. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Сместа няма да ти е студена преди ГМТ като затвориш кулерите. Ако ти падат градусите сложи картон пред половината воден радиатор. Като махнеш кората между решетката и маската ти се виждат двата радиатора и можеш да пъхнеш картон между тях. Но пред перката голямата не слагай картон, да не вземе да си прегрееш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fxa Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Това с картона пред радиатора съм го правил преди 15 години на москвича... някак си сърце не ми дава на тази кола да слагам картон пред водния радиатор. По скоро мисля да добавя още един термостат от рено мисля че имаше такъв, който се пъха във водния маркуч на радиатора. Другата зима живот и здраве ще го мисля, сега идва лято! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Мотора ти не отделя толкоз топлина, колкото искаш от топлообменика в купето. Карай на 18-19 градуса в купето и няма да изстива. Като го духа вятъра мотора изстива по нанадолнищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Картон пред кулерите ще ти помогне само. За другата зима си вземам решетките около халогените от бензинка,там са плътни и ей го зимния сет[emoji3] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Да, ама като мине 10 градуса трябва да ги махнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 На 3/20/2018 at 20:41, nichirenshu написа: Ох котьо спри се докато е време, ще се намери и друг да се върже на тия глупости. Мхм........тъкмо и аз това мислех...... Варианта тоя туч да гори под 10 със споменатите скорости е =0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Бах тез тунинговани коли 22 градско , може ако я караш на 1км с много стъпка. Имаме едно поло 4 ка 1.4 бензин караме го в завода на разстояния от половин километър то гори 14 , ама е тръгни спри ... я обиколи софия и ще видиш 14 среден все пак не вкарваш два пъти повече нафта . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване