Jump to content

Разход на гориво на А6 3.0 quattro tiptronic 2009


Митко1998

Recommended Posts

Единствено използвам перото да сваля 1-2 предавки преди да изпреваря ТИР по планински път понеже кикдауна много рита в кръста.:)

На 3.0 тди му трябва поне половин секунда преди да превключи след натискане на перото, което е странно като се има предвид че на Д и С превключва доста бързо.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 minutes ago, ivo.petkov said:

Да D  малко не се ориентира правилно :) поне при мен ...  при големи нанадолнища  а на баир леко да олекне и минава на горна :) после връща и така ...

 

Нещо от сорта имах предвид и аз.

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се напомпи два пъти бързо газта, пак връща една предавка надолу. 

На S е яко при изкачване, аз рядко карам по планински път със завои и то сам. 

Последно беше Асеновград - Пампорово и много се израдвах :)

С перата бавничко сменя, да, докато компа прецени дали не искаш да се базикаш с кутията...а ако се базикаш - не сменя

 

П.П. с перата в завои вярно е криво, веднъж в завой съм цъкнал перото за предавка надолу и съм върнал на първа и давам газ, гледам оборотите се вдигат, а колата не набира особено много и хлъц - реших, че кутията роди :) след това ми олекна!

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гавра е да сложат перата на волана а не на колоната.При волан на 180 градуса ходи разбирай кое перо какво прави. При кола от типа на А6 е съвсем допустимо, все пак не е спортна бегачка, но при S6 и RS6 е гавра.

 

 На Кайена пък бяха сложили копчета за превключване все едно за усилване на радиото и то при това + и - от ДВЕТЕ страни. Като се засилиш малко и ти се вдигне адреналина е въпрос на късмет в кой край ще натиснеш копчета, добре че поне не ти дава да сваляш предавки на прекъсвач. При стария боксер е същата работа, добре че при 911 са се усетили. Има едни джажи където се лепят на самите пера и така поне е по-удобно но на А6 седи малко прекалено.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с перата сменям аз, за изпреварване, завои и т.н. Кикдауна при изпреварване е едно 2 секунди след като залепиш педала, с перата мога да си наглася оборотите доста преди това. В завой пък не ми се е случвало да сменям с навит волан, преценяваш преди да влезеш в завоя и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И перата не сменят само предавка надолу и ако си на С мен поне кикдаун не ми е трябвал. За по-дълго време обаче С-а поне на мен ми е шумно и ако найстина не се налага не го ползвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фейслифта след някой и друг километър, общо взето след 220-230к се активира ЕГР-а да работи заради дюзите, да намали азотните окиси и колата се разхарчва. Това съм го забелязал на CANA, CDYA и CCWA. Тогава разхода отива на 14-16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия коли каквото и да ги правиш си харчат в града, на извънградско са си супер. Те затова и са правени за дълги разстояния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да споделя. 3.0 тди първия мотор с 224к.с. С ремап и в момента 286к.с и 620Nm.

Извън града да кажем 8.5, ама рядко поради това че карам 160-200 и съм свикнал да виждам около 10/100!

В града карам на на къси разтояния и поради това предполагам съм се закрепил на 18-22! Поради тази причина я ползвам само за извън града, а тук си карам старата а4 б5 1.8т на газчица. На таз кола определено силата и комфорта е за дълги пътувания.

 

IMG_1419.JPG

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да караш по 1-2км, за да ти дава 18-22. Мойта Вагина ми дава 14.5 средно в града зимата, на къси растояния е 16-17 за по 2-3км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата ми е на около 5км и един светофар. За десетте минути в които пътувам даже неможе да загрее. За това и нямам претенции за големия разход.

Забравих да добавя че винаги карам с добавка за горивото.

Редактирано от fxa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм на 4 км и около 7 светофара и се въртя около 15 +-0,5 за цялата зима засичано пълно пълно и сипвам след като светне резервата. Това ми е основния маршрут, не съм карал само по него, но само в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това отново потвърждава, че мотора е сполучлив за дълги разстояния само. На къси защо харчи толкова не знам, то вярно, че дюзите са като на тир, ама на дълго съм постигал разход и под 6 по борд с лежерно каране, а пък в града под 14 на къси разстояния не съм виждал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен работата ми е на 15 км, но само магистрала и пак не загрява. Махнах тръбата която смуче студен въздух от решетката и май е по-добре.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо пред кулерите? И това картонче ще помогне ли за моя проблем с изтиването когато карам по нанадолно зимата? Смених термостата и не се оправи.Градусите ми падат до към 65- 70.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сместа няма да ти е студена преди ГМТ като затвориш кулерите. Ако ти падат градусите сложи картон пред половината воден радиатор. Като махнеш кората между решетката и маската ти се виждат двата радиатора и можеш да пъхнеш картон между тях. Но пред перката голямата не слагай картон, да не вземе да си прегрееш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с картона пред радиатора съм го правил преди 15 години на москвича... някак си сърце не ми дава на тази кола да слагам картон пред водния радиатор. По скоро мисля да добавя още един термостат от рено мисля че имаше такъв, който се пъха във водния маркуч на радиатора. Другата зима живот и здраве ще го мисля, сега идва лято!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора ти не отделя толкоз топлина, колкото искаш от топлообменика в купето. Карай на 18-19 градуса в купето и няма да изстива. Като го духа вятъра мотора изстива по нанадолнищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картон пред кулерите ще ти помогне само.

За другата зима си вземам решетките около халогените от бензинка,там са плътни и ей го зимния сет[emoji3]
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3/20/2018 at 20:41, nichirenshu написа:

Ох котьо спри се докато е време, ще се намери и друг да се върже на тия глупости.

Мхм........тъкмо и аз това мислех......

Варианта тоя туч да гори под 10 със споменатите скорости е =0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бах тез тунинговани коли  22 градско  , може  ако  я караш на 1км  с много  стъпка. Имаме едно поло 4  ка 1.4 бензин  караме го  в завода  на разстояния от половин километър то  гори 14 ,  ама е тръгни спри  ...  я  обиколи  софия  и ще видиш 14 среден  все пак не вкарваш два пъти  повече нафта .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...